medische molen 2010 Deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Marnat, achh als het er bij eentje blijft!

Typje, succes!!

Hier, pfff ik wou dat ik nooit meer was begonnen met die sigaretten. Manlief heeft het er heel moeilijk mee, een beetje sjaggie. Hij wil niet beginnen als ik niet begin dus nu hangt alles van mij af! Ik heb het er zooooooooo moeilijk mee!! Het lieft scheur ik nu naar de benzinepomp voor een pakje sigaretten maar ik weet ook als ik daaraan toegeef is het einde weer zoek. Nu maar gewoon even wat van me afschrijven hopelijk help het en dan hebben we morgen weer een nieuwe dag.........

2. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hallo meiden.

17.45 belde de gyn me pas pfffff ik dacht al dat hij me was vergeten! hij zou al rond 16.30 bellen.
    Hij zei dat ze wel een hsg gaan doen, om er zeker van te zijn dat mijn linker eileider wel goed is, en de rest natuurlijk ook. Als het er goed uit ziet, dan gaan we eerst een half jaar wachten, en als ik dan nog niet zwanger ben , dan gaan ze medicijnen geven en of verder kijken.
    Ik denk omdat ik dus nu ongi ben. (nu is er wel weer bloed en kramp) dat ze zo snel mogelijk de hsg gaan doen. Ik denk zelf maandag, ik wordt hoop ik morgen gebeld door de assistent die het gaat regelen voor de hsg. Ik moet van te voren een ibubrufen 600 nemen, en ik krijg een antibiotica pil. Ik ben eigenlijk wel opgelucht dat ze toch de hsg gaan doen, dan weet ik het iig ook zeker. Of het wel of niet goed zit.

Wat betreft de sigaretten, na de BBZ operatie ben ik weer begonnen, en ik vind het echt ontzettend moeilijk om er nu af te blijven.
    Zo moeilijk nu zelfs een poging doe en aan een sigaret denk dat ik in paniek raak!!!:$
    Ik heb dus besloten om per dag te gaan minderen zodat ik niet de paniek aanvallen ga krijgen. Het is eigelijk belachelijk, want toen ik in het ziekenhuis lag taalde ik niet naar een sigaret. En nu ik er weer over typ, ben ik al weer geneigd om er een aan te steken.

Meiden we gaan er net als een beeb, er samen voor om die klote sigarteen difinitief aan de kant te schoppen.

3. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik moet komende dinsdag al voor de HSG.
    Vind dat wel erg spannend, want ik ben bang dat het me erg pijn zal gaan doen :(. Maar ik heb het er voor over dat ik weet of het goed is of niet, dan weet ik waar ik aan toe ben.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Het kan dan juist mee vallen meis!
    Succes komt vast goed.

5. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Idd maar ik blijf wel van het ergste uitgaan, mijn lichaam reageert namelijk heel sterk op veranderingen.
    Dan kan het zeker meevallen.

6. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Kaat@ Idd het is erg moeilijk....hier hetzelfde, Heb vandaag ( vanmorgen) 1tje gehad, maar heb er nu zo'n trek in pffff...suc6 meis;)

Janis@ Dikke knuff voor dinsdag

Hier@ Zit steeds in dubio...zal ik er nu een test tegen aan goeien of toch afwachten grrrr....:(:)

Nog geen test gedaan, maar ben zo bang voor de zoveeeeeeelste teleurstelling. Wat nou als het negatief is, ik voel niks meer, ow een steek kan het wat zijn....innesteling misschien.

Tjonge jonge wordt gek van mezelf..hihi...

Vanavond eerst naar mams en sch.mams ze zijn jarig vandaag en worden beiden 49 pfff dubbel gebak;)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Typje@ dubbel gefeliciteerd meis!!

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo meiden, lastig hoor het niet roken...heb er vandaag 1 gehad...en die was lekker....

maar ik ga echt mijn best doen om het vol te houden....kom op he meiden hou vol hoor.

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Janis, Veel succes dinsdag! Ik ga niet zeggen dat het bij mij geen pijn deed want dan lieg ik. Maar het schijnt wel zo te zijn dat als je gyn werkt met een 'ballonetje' dat het minder pijn doet. Bij mij werkte ze met een klem. Je hoort ook van veel mensen dat het geen pijn deed.

Typje, ik ken dat, ik durf ook niet meer te testen omdat ik bang ben voor de zoveelste terleurstelling. Gefeliciteerd!!

Laura, Goed zo meid! Zet hem op!

Hier, Ik heb het volgehouden!! Ik heb de sigaretten laten liggen, manlief ook en nu is het een stuk minder moeilijk. Nu alleen het weekend doorkomen maar ik heb er alle vertrouwen in!

10. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Wow Kaat wat ben je stoer!!!!! Het lukt mij nog niet om er helmaal af te blijven. Vooral met komende dinsdag in het vooruitzicht, waar ik best zenuwachtig voor ben. In mijn vakantie ga ik er zo en zo mee aan de slag en mijn vriend en ik hebben afgesproken om na de vakantie helemaal te stoppen met roken!!!

11. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Hey Meiden,

Bedankt voor de felicitaties;)

En iedereen een dikke knufff

Kop op, het stoppen moet lukken:D:)

12. Manon26

Manon26 Actief lid

4 dec 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    hallo dames,

even een vraagje tussendoor...
    IS 9-10 MAANDEN GELDEN DE STROOM UITGEVALLEN?????
    :D
    overal waar ik kijk zie ik kinderwagens en dames die op hun laatste weekjes lopen. Valt het jullie ook op of ligt dat echt aan mij? :p

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Kan wel kloppen, wij zeiden het tegen elkaar toen , dat er veel geklust gaat worden:D

14. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Janis, Thnx!! Ik voel me niet zo stoer hoor! Ik voel me op dit moment echt een watje! Ik ben verschrikkelijk moe, kan de hele dag slapen, ik heb hoofdpijn en ik ben geirriteerd maar ik heb nog geen peuk op. Jij succes meid!

Typje, Jij ook een dikke knuffel! We kunnen het!

Manon, Ja ik ken dat en ook op tv gaat het nergens anders meer over, wordt er wel een beetje moe van.

Marnat, hoe is het bij jou?

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kaat@ Hier gaat het wel weer , gister zo dom als een achter hemt van een koe meer als 1 peuk gehad!! pff
    Zo veel verdriet in eens waarom lukt het niet pff dan ga je roken dom kop die ik ben!!

16. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik hoop dat ik me hier mag aansluiten, zal mijn verhaal in het kort uitleggen. Sinds juni 2010 hebben wij ook het besluit genomen om in de MMM te stappen, na een aantal onderzoeken, wachten we nu op de uitslagen, die nog even zullen duren ivm vakantie van mijn gyn. Ik wil komende week wel het ZH bellen om te vragen of ik toch wat duidelijkheid mag, want nog een dikke maand wachten op de uitslagen kan ik niet aan. We willen dolgraag, niets liever een kindje. Hierdoor ging het een tijd echt slecht, at slecht, zat niet lekker in mijn vel, katte iedereen af en was kapot, lichamelijk en geestelijk. Momenteel gaat het wel een stuk beter, heb geprobeerd om een knop om te draaien en er tegen aan te gaan. We hebben besloten om het deze maand nog zelf te proberen en hopen op een wonder en daarna te starten met de behandelingen.

Ik hoop dat we elkaar hier kunnen steunen...

xxx Vrouwtje.

17. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    All@ Dikke knuff meiden, Hier ook erg moelijk vandaag 3 sigaretjes gehad:):):x pffff Morgen maar proberen weer 1tje of niks te nemen....

Verder@ Kon mijzelf niet meer bedwingen en heb getest...5dgn voor NOD en op 1e gezicht leek hij negatief, maar later kreeg je een heeeeeel licht streepje te zien, niet eens te zien op foto...

Wij denken zelf een indroger, en gooien woensdag de laatste test er tegenaan, maar denk dat het de volgende ronde wordt.. Verneem helemaal niks meer:x

pfff.....

Grtssss

18. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Welkom, en suc6 met zwanger worden;)

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Marnat, Wees niet zo hard voor jezelf:) Het is heel begrijpelijk dat je verdriet hebt en daarom gaat roken. Veel sterkte meid! Dikke knuf!

Typje, Spannend!!!! Zolang er nog geen bloed is kan het nog steeds! Ik hoop het zo voor je meis!

Vroutjexxx, Welkom! Veel succes met zwanger worden, hopelijk komt er snel duidelijkheid voor jullie!

Hier, Manlief is gisteren weer begonnen met roken dus dat maakt het extra zwaar maar ik heb het weekend doorstaan zonder roken!

20. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Kaat@ Idd zolang er geen bloed is gespot gaan we ervoor....Wat goed trouwnes dat je het hele weekend niet gerookt heb;)
    Probeer het vol te houden meid, al is het natuurlijk wel moeilijk...

Marnat@ Hoe is het meis?

HIer@ Had me verekend, dacht telkens dast woensdag mijn NOD was, maar dit is donderdag, dus die test is 6 dgn voor nod ook wel wat logisch dat ie negatief is zucht......

Toch donderdag maar weer afwachten, maar dat wachten sloopt je echt bah bah....ben zo zenuwachtig.

Margoed we hadden het er al over gehad, stel je voor mocht dit niet goed gaan en we hebben een negatieve test. IS het super jammer, maar we gaan er weer vollo tegenaan.

Wel spannend want dan wordt het menopur spuiten
    Iemand ervaring hiermee???

Deel Deze Pagina