Ik voel me gelukkig al wat beter, heb net een ovutest gedaan en die was al aardig donker, dus ik denk dat ik morgen mijn LH piek zal hebben, dus aan de klus maar weer . We mochten wel van de gyn dat had ik nog gevraagd. @ Typje, balen dat er geen tweede streep is :x. Ik ben al opgehouden met de rondes te tellen
Knuf voor iedereen!! Hier een hele gelukkige Marnat wij gaan ver huizen !!! 23 Aug word het huis op geleverd! Enige waar we op achter uit gaan is: woonkamer is kleiner, 1 slaap kamer minder, douche kleiner OP VOOR UIT: keuken groter tuin 2 aparte berging voor de wasmachine en droger. 28 juli kunnen we contract tekenen!
Typje, Balen zeg van je test!!! Nou hopen dat het nog goed komt. Marnat, Mooi! Gefeliciteerd! Dat zal wel een goed gevoel geven! Hier, Vandaag m'n nod maar ik ben bang dat ik weer ongi-klachten begin te krijgen. Maar afwachten weer helaas!
@typje, jammer meis! Ik duimde zo hard voor je! lees net een verhaal van een meisje die hetzelfde meemaakt met dr vriend als ik. Die bleken klonten te hebben :S dus ik heb sowieso een second opinion gevraagd. Nog even paar weekjes wachten liefs
Heb net het ziekenhuis gebeld. Ik bloed namelijk best veel net zo veel als een ongi, ( zit nu op dag 12, dus niet mijn ongi) en ik heb erge buikpijn, zelfs na twee paracetamol! Ze zou het met de gyn overleggen en ik wordt straks terug gebeld. Hou jullie op de hoogte
Ben terug gebelt, en ze heeft het er over gehad, en gezien mijn situatie, is dit niet abnormaal zeiden ze. Het moet met een dag of twee zijn afgezakt en als dat niet zo is, of het wordt erger (met koorts) moet ik de HA bellen en die neemt dan contact op met de dienstdoende gyn. Nou maar weer afwachten. De buikpijn is al wat afgezakt, de paracetamol zal zijn werking wel doen.
kaat@ He rotongi ook, hopelijk blijft het uit meid, en heb je een posi test, mijn duimen draaien Wendy@ Idd een sec.ap, misschien zegt hij/zij wel wat anders. Hopelijk duurt het niet lang voor jullie..dikke knufff meid Janis@ Jeetje niet niks allemaal. Hopelijk is het snel voorbij... Hier@ Vandaag niet getest, ik ga morgen nog 1xtje testen... Je lichaam kan je zo voor de gek houden, nu ineens weer last van (.)(.) En krampen, dus afwachten of ongi gaat doorbreken....Vandaag mijn NOD dus ben benieuwd.
Goeiemorgen meiden, Het is aardig rustig hier Even wat nieuws, hier nog geen ongi gespot... Wel even een zw testje er tegen aan gegooit. Ik zie een heeeeeel vaag streepje, maar dan moet je wel echt heel goed kijken. Want op 1e instantie is hij witter dan wit... Dus even afwachten of mijn ongi eerdaags gaat doorbreken, en anders over een paar dgn maar weer testen...wordt er zo zenuwachtig door
Type, Spannend!!!! Ik duim voor je meid!! Ik moest gisteren ongi worden maar het is er nog niet maar ik durf echt niet te testen!
Idd bang voor een teleurstelling....hier ook. Heb net met mijn vriend gebeld, en zei gelijk dat ik meer zw testen moest bestellen... Want hier ook nog geen ongi te bekennen, en ook geen krampen. Dus wie weet.... Meid wanneer ga je wel testen dan? zal voor je duimen. Zou wel staan wat roze
Ik ga op z'n vroegst maandag pas testen want ik heb ook het idee dat m'n cyclus wel eens van slag kan zijn door die hormonen
Ja idd, Nou hopelijk goed nieuws hier te zien a.s maandag...zal voor je duimen. Ik denk ook dat ik maandag weer ga testen. Dan zou je het treepje al wel moeten zien, als het dit keer geen indroger is. Spannend zeg
Thnx!!!! Succes met de was! Ik ga vanmiddag een vaatwasser kopen!!! Nog nooit een vaatwasser gehad, tja ouderwets he!
Marnat@ Bedankt meid, dus druk met klussen? gelukkig niet zo mega warm Suc6 met wasvouwen....pfff vindt ik altijd een rotklusje vooral het strijken... Kaat@ Een vaatwasser...echt ideaal. Hebben er ook eentje. Vooral na wat visite bijv. met verjaardag....al die kopjes en schoteltjes Hier@ Straks aan het werk, en dan heerlijk een vrije weekend...En manntje eindelijk Bouwvak. Dus heerlijk de aan de kant klusjes afmaken hihi zoals de tuin
KAAT @ Vaat wasser idiaal, wij hebben er ook 1 TYPJE@ id het is wat koeler. BINNEN KORT MOETEN WE OOK KLUSSEN IN ANDER HUIS LOL