Marnat, hier nog niets gespot, maar test negatief, dus kom maar op! Deze wou ik jullie niet onthouden!
Morghu dames, Ben een beetje druk en niet aanwezig de laatste tijd. Maar dat heeft zo zijn redenen. Balen pcootje een witte test............. Welkom nieuwe dames. Verder heb ik niet terug gelezen dus ik weet het even niet.
@marnat, nee hier nog geen ongi, maar de datum klopt ook niet, ik zal hem even aanpassen want moet op zijn vroegst 3 maart zijn! vanmorgen wel wakker geworden met gevoelige tepels, maar goed, had me voorgenomenom er niet te veel bij stil te staan! @nieuwe dames,welkom! @lin, hoop druk met leuke dingen? @ll, hier verder gisteren de dame van pleegzorg over de vloer gehad! nu mogen we op 9 maart beginnen met de cursus, (7 weken). spannend allemaal! gisteravond al lekker boodschappen gedaan dus hoef vandaag eigenlijk niet zoveel te doen!f denk dat ik mijn haren even ga verven! nu zometeen eerst met de hondjes lopen!
NOD Lijst: 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, 1 maart: Gwen33 3 maart: ? Tessa8, Marjolinos 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 10 maart: marnat 16 maart: ? Typje Zwanger: cybi: 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat:wachten op brief voor de eeg uitslagen. 15 maart: Uitleg isci/ivf. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Uitslag afwachten van Bloed /zaadonderzoek. 1e kindje Bezig sinds april 2009. Klein streekziekenhuis: Pcootje: wachtend op NOD L+R een follikel. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008 Lin71: op het wachtbankje. 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 . Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 19 februari: 4e IUI. bezig sinds januari 2007 olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: Afwachten voor doorverwijzing I Tessa8: 23 maart: Afspraak gyn in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli 09 ). Ineke1983: 4e iui gehad. 1e kindje, Bezig sinds januari 2009. Gwen 33: Na miskraam in december, weer nieuwe ronde puregon/pregnyl. 15 februari ei, nu wachtbankje. 2e kindje, bezig sinds juli 2009. Curretage na MK 18 dec 2009. Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 1,5 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg nog niets eraf Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg -/-0,5kg Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -0,5 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg
NOD Lijst: 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, 1 maart: Gwen33 3 maart: ? Tessa8, Marjolinos , Salica, 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 10 maart: marnat 16 maart: ? Typje Zwanger: cybi: 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat:wachten op brief voor de eeg uitslagen. 15 maart: Uitleg isci/ivf. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Uitslag afwachten van Bloed /zaadonderzoek. 1e kindje Bezig sinds april 2009. Klein streekziekenhuis: Pcootje: wachtend op NOD L+R een follikel. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008 Lin71: op het wachtbankje. 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 . Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 19 februari: 4e IUI. bezig sinds januari 2007 olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Salica: 15 maart echo, 16 maart iui , Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: Afwachten voor doorverwijzing I Tessa8: 23 maart: Afspraak gyn in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli 09 ). Ineke1983: 4e iui gehad. 1e kindje, Bezig sinds januari 2009. Gwen 33: Na miskraam in december, weer nieuwe ronde puregon/pregnyl. 15 februari ei, nu wachtbankje. 2e kindje, bezig sinds juli 2009. Curretage na MK 18 dec 2009. Misstt: 22 maart uitslagen :zaad ,bloed onderzoeken,bezig sept 09, Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 1,5 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg nog niets eraf Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg -/-0,5kg Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -0,5 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg
als het goed is staat iedereen er weer op. ik miste er 1.misst was er af gevlogen. ik las dat er nog geen ongi s gespot waren dat is mooi. lin heeft het druk, denk je wel om je zelf meis. salcia@ je staat er op hoor, als je het zelf kunt mag je het zelf ook veranderen.
nou hier lekker mijn haren weer geverfd en bij een buuf op bezoek geweest. nu wachten op een foon van manlief!
hier@ manlief en ik laten onze haren ook verven van weekend . een vriendin wil ons daar bij helpen, heerlijk keer weer wat anders.
ik doe dat zelf met henna, thee, eidooier en azijn... stinkt wel heel erg, maar krijg je wel een mooie kleur vind ik! wat voor kleur ga jij nemen?
hoi meiden, wat eten jullie vanavond/ ik ga rode kool met aardappelpurree maken en hachee... lekker winterse kost! nu alleen aan het wachten tot manlief belt hoe laat hij thuis zal zijn! is nu zijn contract aan het tekenen en nieuwe auto van de zaak ophalen! spannend!
wij eten pannenkoeken vandaag. ik wacht ook tot manlief thuis is van zijn werk. ga nu even kleine huis op de prerie kijken.
Hoi, mag ik meelezen???? Wij hebben een dochter uit een vorig IUI traject en we gaan voor een tweede. Ons nieuw medisch traject start hopelijk deze maand. Iui in een hormoongestuurde cyclus met Lucrin, Gonal-f en Pregnyl. Het wordt weer heftig, denk ik. Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!!
welkom kuipersl! met de hoeveelste IUI ben je de vorige keer zwanger geworden? Wij hebben vorige week onze 4e IUI gehad!
goedemorgen meiden, hier lekker vroeg wakker vandaag! we moeten over een uurtje richting mijn ouders zodat remco mee kan helpen met sjouwen voor de spullen van opa! dan moeten ze naar belgie (woont een tante),roermond en tilburg.... ik blijf met onze dames bij mijn ouders zodat ze lekker met hun honden kunnen spelen en in de tussentijd ook de badkamer maar even schoonmaken! Vanavond naar een vrienden! we blijven bij mijn ouders slapen (is gemakkelijker omdat zij dichterbij wonen, de hondjes dan lekker daar kunnen blijven). Morgen nog de verjaardag van mijn broer en dan is het weekend weer voorbij! Probeer vandaag nog wel langs te komen!
Hey, Je kunt van twee kopieeren via forum en voor website. Je moet dan diegen kopieren voor forums. En dan ga je naar hantekening wijzigen en plakken, en dan al het goed is dooet je ticker het. Of je hebt teveel karakters dan kan hij ook niet geplaatst worden. Hopelijk lukt het je nu. Suc6 Grts
Hey meiden Hoe gaat het hier met iedereen? Marnat@ Dank je wel, maar de ongi is er nog steeds. Wel wat minder gelukkig. Marjolinos@ Veel suc6 met sjouwen, en met de verjaardag vanavond Hier@ Zucht...nog steeds ongi, wel duidelijk minder geworden, en ook niet meer zo'n last van de krampen. Ik ben inmiddels wel begonnen met ovulatietesten, wat eigenlijks niet hoeft, omdat je toch ongi bent, maar dit zit tussen de oren, je wilt natuurlijk niks missen hihi Gister hier niet meer geweest, vriendjelief had cola over de laptop gegooid, wel perongeluk maar de laptop kon het toch niet hebben, en zei doe het zelf maar Gelukkig is mijn broertje ict'er en heeft hem net weer gemaakt. Toch handig, want dacht al even dat het einde verhaal was En dat we achter een nieuwe aan moest.