hoi meiden, ben ik eens een keer niet thuis, word er veel geschreven welkom aan de nieuwe dames! @ella, schrijf hier maar lekker van je af hoor wij luisteren wel! hier vandaag de nieuwe oude auto opgehaald... heerlijk om weer in het autootje te rijden! vanmiddag ook lekker met mijn moeder eindhoven in geweest. ben weer verwend door mijn moeder, heb voor een ring 4 bolletjes gekregen (1 rood, 1 wit, 1 blauw en 1 paars).... Verder morgen op gesprek bij content en dan hoop ik vrijdag op een gesprek dat bedrijf! heb er nu al zin in!
marjolinos! wat fijn dat je zo gezellige dag met je moeder hebt gehad!!! ik heb ook nog ff lekker gewinkeld vandaag lekker ff een maskertje gehaald... vond dat ik daar wel aan toe was! haha Spannend morgen hoor! heel veel succes meid!! Typje , ja ik weet nu niet of ik van die waarde uit moet gaan! want de gyn zei ook nog dat het vals-positief kan zijn , want dat gebeurt nogal eens met pcos... maar ja we doen het om de dag!!!! dus dat is wel goed toch!? marnat , jij een leuke dag gehad!? was vandaag niet in de stad! maar vrijdag wel weer!!! nieuwe meiden , welkom! hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! heel veel sterkte met alles en idd jullie kunnen hier al jullie vragen/frustraties/verhalen kwijt hoor! nou meiden hier alweer wat rustiger! ff met mn man erover gehad.. en hij heeft me ook weer wat gerustgesteld! vanavond ff lekker tv kijken!!! ff lekker niks doen... heerlijk! Liefs Ella
ella@ ik ben niet weg geweest hoor. als jij strijken leuk vind zeg het dat even, dan laat ik de rest voor je liggen. kun je dat hier vrijdag even doen. hihi. mijn zusje wel gebeld, ze heeft het er niet over gehad,ik heb ook niks gezegt. ze was blij ze heeft van haar an een konijn gekregen ,daar was ze blij mee. haar blijtschap wou ik niet verstoren. iedereen klonk goed vandaag ook onze ouders en wij ook, dat wou ik zo houden.
super marnat! wat leuk een bunny!!! lief hoor!!! hihi strijken is nou niet echt mijn hobby! ik doe het ook niet namelijk.... ik zelf heb geen kleding wat gestreken moet worden en mn man strijkt altijd zn eigen overhemden! ik was altijd met strijkfijn , zodat ik broeken nooit hoef te wassen!
ik strijk wel maar mijn hobby is het niet.... wel hou ik nu alles goed bij(dus echt iedere week) want anders is er geen doorkomen aan! maar ik hoor dat manlief alweer thuis is, dus ga afsluiten en naar bed toe! morgen weer op tijd op want moet om half 10 al bij content zijn! slaap lekker!
heeeeeeeel veel succes marjolinos!!! duim voor je! en hoop dat je morgen een goed gesprek zult hebben!!! sterkte meid! en voor nu ; welterusten!!!
weet niet precies hoe duur dat is... maar vind het wel ideaal! ik heb zelf expres geen blousjes!! dus dat scheelt strijken! haha
goedemorgen meiden, nou al lekker vroeg wakker! Zometeen de hondjes wandelen en ontbijten en dan naar content. heb er zin in! @ella, werkt dat echt dat strijkfijn? dan ga ik morgen eens kijken hoe duur dat is!
Ella@ Idd dat gevoel had ik ook al, bij het doen van de testen De ene dag wel weer iets donkerder en dan weer licht pfff hopeloos. Zo kun je maar weer zien dat een lichaam raar inelkaar zit. Marnat@ Een konijntje wat lief wat voor één? Marjoninos@ Hoe is het gesprek gegaan? Hier@ Last van steken onder in de buik???? soort van ongi gevoel. zo maar even weer een ovu testje doen
het gesprek is goed gegaan. Morgen moet ik op gesprek bij het bedrijf! spannend! neemt ong. 3 uur in beslag! Ben heel benieuwd! spannend typje heb je dan nu je eisprong?
Hey Marjolinos, Oke das best positief toch? 3 uur, dat is niet niks. Zo'n groot bedrijf Tja wel/geen eisprong. Heb werkelijk geen idee, hou al ovu testen bij maar dan weer donker,licht,donker,licht dus weet niet meer van hoe en wat. We gaan gewoon doorklussen, niet geschoten is altijd mis Nu nog afwachten wat de bloed/zaadond betekenen...en dat duurt ook al zo lang. Wachten morgen precies 3 weken grrr Grts
marjolinos@ fijn dat het gesprek goed gegaan is. typje@ ik zal niet weten wat voor konijntje ik ben nog niet bij mijn zusje geweest.
marjolinos wat fijn dat het gesprek goed is gegaan!!! spannend morgen hoor!!!! mn man heeft morgen ook gesprek! heel spannend want het is het 2e gesprek! ik hoop het zo voor hem! strijkfijn vind ik een ideale uitvinding!!!!!!!! Typje lastig he die onzekerheid! goed van jullie dat julle lekker blijven doorklussen! marnat hoe is ie met jouw... wanneer moet jij weer voor het een en ander naar het umcg? Liefs Ella
ella@ lees jij de lijst niet 15 maart moet ik weer heen met manlief samen, voor de uitleg van de isci en ivf. 9 maart bellen ze mij voor de uitslag van de eeg.
Marnat@ Oke, dus dat is nog afwachten hihi me schoonzuster heeft ook 2 knijnen. Maar dat zijn twee vlaamse reuzen Megagroot... Me vriend plaagt haar steeds, dat als het kerst is........... Ella@ Ja niet geschoten is altijd mis, idd je weet niet waar je aan toe bent. En of het uberhaubt wel mogelijk is...laat de uitslagen maar komen.
Hallo meiden, Helaas zien jullie me niet zo veel hier meer.... Maar ik ben druk druk druk af en toe lees ik wel eens wel wat mee.. Marnat spannende tijd meid.. Strijkfijn is heerlijk spul... en voor die anderen allemaal succes met ovutesten en verder heb ik niet terug gelezen maar iedereen even een dikke kus en knuf... @hier gekneusde ribben...kon ik nu echt niet gebruiken met het klussen bah !!
ladypink@ dankje meis. zeg meis denk je wel om je zelf een ander doet dat niet he. en beterschap meis.
ja we krijgen al hulp van alle kanten aangeboden en mn vader kan waarschijnlijk nog dagen opnemen om te komen helpen. Maar goed kan niet steeds werkloos toekijken.