hey dames, ik schrijf hier niet mee maar heb wel een vraagje, wij zitten pas sinds deze maand in het ziekenhuis en nu heb ik 2 echo's gehad de eitjes doen het goed en nu krijg ik volgende week 9 dagen na eisprong een echo en gaan ze bloedprikken in het bloed zouden ze dan moeten kunnen zien of ik zwanger ben, iemand ervaring mee of ze hiernaar kijken of moet ik mijn nod gewoon afwachten??? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
marnat fijn dat er nu duidelijkheid is omtrent de uitslag , maar wel een heftige uitslag zeg! moeilijk hoor. wanneer moeten jullie weer naar zh voor gesprek? sterkte meid met alles! maar wat vaag zeg van die nep soll! jammer!!!! marjolinos , nou dat klinkt wel erg druk zeg!!! maar wat fijn dat je toch nog tijd weet te vinden voor iui! en anders moet je daar tijd voor maken hoor!!! spannend volgende week iui! zal voor je duimen! anno , met bloedprikken bekijken ze niet of je zwanger bent hoor! daarvoor moet je je nod afwachten! maar ze kunnen daaruit aflezen of je een (goede) eisprong hebt gehad! tenminste ik neem aan dat ze op progesteron prikken!? dat is meestal idd 9 dagen na de eisprong! succes! meiden ik ga zo lekker slapen.... heb weer hard gewerkt! maar nu lekker 3 dagen vrij! morgen eerst naar de kapper haha! wordt hoognodig tijd! en dan donderdag cursus van het werk... maar dat duurt nog ff! Liefs Ella
goedemorgen meiden, Ben ik ook nog ff! zo nog met de hondjes wandelen en eten geven en dan moet ik over een uurtje gaan werken! Dan vandaag contract tekenen en ga ik te horen krijgen wat mijn rooster gaat worden! @ella, lekker ontspannen vandaag! wil zelf ook weer naar de kapper! wat ga je doen bij de kapper? Zie dat je maandag ook al naar het nieuwe ziekenhuis mag! spannend!
Inderdaad was het maar zo makkelijk je loopt het ziekenhuis in en kom thuis met een baby Die programma kan je gewoon kijken op internet, op www.uitzendinggemist.nl, en dan zie je bovenaan de letters van het alfabet en druk je op de b en dan zie je vanzelf een rij van programma en staat babyboom er tussen, en dan alle afleveringen drukken, en dan kan je ze kijken. liefs mij
marjolinos werkze vandaag!!!! hoop dat je een beetje een goed rooster krijgt! ja dankje meid! echt spannend maandag! ik moet me echt klaarmaken voor de kapper haha! want ben al wat laat zie ik.... ik ga laagjes knippen! het is nu zo ongeveer tot voorbij mn bh bandje , en het zit zo sloom ineens... wil er ook wel een klein stukje vanaf chahida , ik zal es ff kijken op die site! lijkt me wel leuk! ook handig zeg zo site... hoe gaat het verder met jouw!? Liefs Ella
Marnat: Ik heb niet het hele verhaal kunnen volgen,maar wens je wel het alle gezondheid toe. Typje: Jammer meid, kom op wees niet getreurd op naar de volgende maand en hopelijk is het dan raak Marjolinos: Wat goed hoeveelste IUI word het dan van jou?, hopelijk is het dan raak.. Hier is er niet zoveel te vertellen, alleen dan mijn man vrijdag zijn zaad moet gaan inleveren, en dan wachten op mijn ongi.. Heb ook al last van rugpijn zat vanmorgen echt op slot leek het wel, echt als ik ongi ga worden heb ik vanaf 4dagen na mijn eisprong tot ongi echt last van mijn rug echt raar vind ik dat hebben meer dames hiero daar last van.
Met mij gaat het goed, mag niet klagen, ben we wat moe kon er gewoon echt niet uitkomen vanmorgen. Ben nu bij ijn gastkindjes thuis wacht tot mijn oudste oppaskind vrij is van school om 12uur, en dan leker naar huis pannenkoeken eten met mijn 2oppaskids en dochtertje, en hopelik blijft het droog dan kunnen we nog effe lekker naar buiten toe.. Ik zelf ben ook laatst naar de kapper geweest, heerlijk is dat effe dat gefriemel aan je haren, en ik heb het ook korter aten knippen en in laagjes nou het voelt heerlijk aan, was ook al toen iets van 2jaar niet naar de kapper geweest en het hing maar tot mijn bips nu is het net onder mijn schouder,geen knoopjes meer in het haar lekker los kan ik het dragen thuis..
clahida@ dankje wel meis. hier@ nog geen ongi grr laat het nou maar gewoon komen . verder wel goed geslapen ondanks de uitslag. ik krijg per brief een oproep.
Anno103@ Veel suc6 met de echo, ik denk ook dat ze gaan controleren naar je eisprong...veel suc6 met zwanger worden Marjolinos@ werkse Ella@ Naar de kapper idd moet ik ook eens doen het is al een poosje geleden. Had laatst me haartjes gekleurd, dit had me moeder gedaan, en had me pony zwart grrr echt alles zat eronder en moet de volgende dag weer werken Chahida@ Idd afwachten geblazen, maar het is en blijft toch weer een teleurstelling als je een negatieve test in handen hebt... Marnat@ Grr de rotongi ook, afwachten op de brief dus...weet je al wanneer je hem in huis krijgt ( deze week? ) Hier@ Net wakker hihi en net maar weer een ovu test gedaan nr.15 en dik positief?????????? Weet het echt niet meer, hoe kan dit nou en wat moeten we nou...hebben gisteren nog maar geklust. Maar ik denk dat het de rothormonen zijn, en dat me ongi toch wil doorbreken, dus we moeten maar weeeer afwachten. Moedeloos wordt je ervan bah:x
Typje Ik weet wat je voelt meid, ik denk iedere vrouw wel. Het is gewoon ontzettend balen dat de test weer 1 zo'n streepje laat zien, dan vraag je je af wanneer je nou uit eindelijk die test met 2streepjes mag krijgen.. En dat getuur op de test of je nou niet toevallig een heel licht streepje zou kunnen zien.., je draait de test wel alle kanten op omtoch een 2de streepje te zien. En dan is het niks.. Mag ik vragen hoelang je bezig bent?, en wanneer je je NOD is?.
Hey, Ja idd elk testje draai je alle kanten op en je houd hem tegen het licht om een tweede streep te zien grrr.... wij zijn vanaf vorig jaar al bezig en vanaf febr. zitten wij in de MMM de diagnose was Pcos, en weet dus niet wanneer ik een eisprong heb. OP 16 mrt jl. ben ik ongi geworden en heb sindsdien alles bijgehouden ovulatietesten. Maar ik las als je pcos heb dat deze valspositief kunnen zijn, dus het helpt mij ook niet om daar vanaf te kijken. Wel hou ik het nog steeds bij en bij elke posi test klussen hihi. Mijn banner geeft aan hoelang wij bezig zijn en wat mijn cyclusdgn waren/ zijn. Grts
marnat laat die ongi nu maar komen idd!!!! kun jij ook weer verder he meid! hoop dat ie snel doorbreekt! shahida , dat klinkt lekker pannekoeken! mag ik bij je eten!? haha! gezellig zoveel kids om je heen! lastig he die vermoeidheid en rugpijn... ik had daar zelf geen ervaring mee! typje , grrrrr rot hormonen ook! wel goed dat jullie gisteren nog sex hebben gehad! Liefs Ella
Hey Meiden, Willen jullie even naar me testjes kijken, zou graag jullie mening willen hebben. De 1e zijn ovulatietestjes
Typje: Ja erg he hoe je soms een test houd hahahaha, ik heb zelfs een paar gehad dat ik hem helemaal had gesloopt de plastic omhulsel hahaha, zo zie je maar wij vrouwen soms ... Ben zelf niet zo bekend met PCOS, dan ben je heel erg onregelmatig ongi toch dus soms 3 maanden ofzo niet, klopt dat?. Het is wel rot dat je dan niet uit de testen kan halen wanner je ei is, moet je dan ook niet vaker een echo in et ziekenhuis om te kijken of je ei eraan komt... Ella: Ja hoor je bent welkom, je kan zo komen aanschuiven hahaha. Ja ik ben dol op kids, van jongs af aan al, en wou ook altijd een groot gezin, dus hopelijk mag ik nog veel kindjes baren hahaha. Ja dat breekt je soms wel hoor, wat die hormonen wel niet allemaal kunnen doen gewoon he.. En hoe is het verder met jou?, is het leuk wonen in groningen of ben je daar geboren?. Ik mis mijn stadje soms best wel, ben namelijk in groningen geboren ..
Ja idd dacht ik ook al, ik heb alleen vandaag vroeg getest. Alle testen zijn tegen de middag gedaan, en deze gelijk toen ik van me bedje kwam en zie ( positief) Echt heel raar, maar gelukkig gisteren naar aan de klus geweest... Ben jij nog bezig ella met de testen?
chahida , wat leuk! nee ik woon niet in Groningen , ik werk daar!! wat leuk dat je daar hebt gewoond... kan me voorstellen dat je dat mist hoor! ik heb er wel een aantal jaren op kamers gewoond (5jaar) ivm studie. dat was een super tijd! haha ja hier alles goed, maandag naar ons nieuwe zh! ben zo benieuwd! ik hoop dat ik dan snel kan starten met de iui! heb zelf ook pcos , niks aan joh! ik had wel eens een jaar dat ik niet ongesteld werd. vroeger was dat wel handig.... maar ja nu niet meer!