@marnat; heeft je frisse neus nog geholpen vanmiddag? @vlinder; kop op he, snap dat het soms moeilijk is tegenslag op tegenslag...***KNUFFF*** Heb me toch een zwaar gevoel in mn onderbuik, alsof ik ieder moment mn duivels al ga krijgen. Bah:x Voelt niet goed eerlijk gezegd.
pcootje@ ik hoop dat je geen gelijk hebt wat betreft je ongi knuffie ja de frisse lucht heeft wat geholpen morgen nog meer hihi
@marnat, dank je, hoop het ook niet, zou ook wel erg vroeg zijn trouwens. Maar ik herken dit gevoel niet, ach zal ook wel aan de hsg liggen, voelt deze maand allemaal wat anders dan anders. Gelijk heb je, even de wind door de haren is wel eens lekker als opkikkertje. Ik duik zo lekker op de bank tis mn tv avondje. Tot morgen meiden.
Goedemorgen meiden, hoe is het met jullie? Ik stroom echt leeg vandaag Mijn dipje van gisteren is gelukkig weer een beetje gezakt....kwam denk ik echt weer om dat alles weer tegelijk kwam.
Hier gaat alles goed, behalve dat zware gevoel in mn buik Gelukkig voel je je weer wat beter, ik herken het wel heel goed hoor, als ik rond mn nod zit zie ik ook niets meer in perspectief. Heb wel eens gezegd: "tis net of de duivel bezit van me neemt." :x Vanmiddag lekker shoppen, ben benieuwd waar ik weer mee thuis kom.... ik voorspel: 70% dochter 25%man en 5% voormezelf
Shopse pcootje. Marnat ga je vanavond ook naar de voetbal? of heb je je niet koest gehouden? Gelukkig ben je weer een beetje uit je dip vlinder. Moet ook kunnen toch af en toe vreselijk bleh zijn. Heb gisteren kontakt gehad met mijn werk en ga maandag een kop koffie halen . Zie er wel tegen op maar goed moet wel weer anders word de drempel steeds hoger.
Ik meld me ook aan voor de medische molen 2010. Wij hebben 1 dochtertje die na een IUI geboren is. Onze eerste afspraak op de poli staat begin maart, schiet op dus. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig. Ik zou het leuk vinden mee te kletsen. Kimmy
welkom kimmy klets gezellig mee wat spannend voor jullie ik hoop dat ze jullie kunnen helpen succes met zwanger worden. ik hoop ook dat je hier steun kunt vinden wij doen ons best je die te geven en je te helpen bij je vragen. lin@ ik heb me keurig gedragen ik heb al even geslapen we gaan straks voor de wedstrijd naar mijn ouders en dan na de wedstrijd ik heb er zin in ik zal voor zichtig zijn goed van je trouwens dat je je werk hebt gebeld en er mandag heen gaat komt wel goed meid knuf pcootje@ heb je de winkels leeg gekocht of er nog wat laten liggen vlinder@ ik ben blij dat je je al weer wat beter voelt knuf
@ Kimmie, welkom en hoop ook voor jou een succesvol 2010 @ Lin, tnxxx mn voorspelling is aardig uitgekomen @ Marnat, ze moeten her en der de vakken wel weer gaan vullen hoor......en ordenen , ik krijg kleren nooit zo netjes opgevouwen als ze het in de winkels doen. @ shoppen, voor mezelf nog niet geslaagd, he bah!!! moet ik nog een keer weer op pad bah bah bah wat vervelend nou Ik duik zo weer lekker op de bank, mn rug en benen zijn het een beetje zat na dat geslenter. Kom later op de avond nog wel een keer weer spieken.
Hallo Allemaal, helemaal nieuw op dit forum en dit onderwerp trok me gelijk aan. Ik ben al sinds september 2008 gestopt met de pil en sinds zomer 2009 zitten wij ook in die mmm. Heb eerst de diagnose pco gehad, maar dat lijkt nu toch weer niet helemaal te kloppen, volgens mijn huidige gyn. maar wat er nu verder wel is en hoe verder is nu voor mij onduidelijk. Heb morgen middag HCG en ben hier toch wel wat zenuwachtig voor. Ik las dat sommige van jullie al heel wat langer bezig zijn en ik dus nog niet mag klagen, maar merk dat ik het toch wel fijn vindt om te lezen hoe het jullie vergaat en het gevoel krijg dat er meer meiden (vrouwen) zijn die het begrijpen en die dat gevoel herkennen waardoor je zomaar ineens heel verdriet bent en waarom nu wij en daarbij komt nu voor mij ook het gevoel dat er een ware baby boom gaande is om ons heen en dat je soms gewoon zelf niet weet of je blij, boos, verdrietig of jaloers bent. Ik hoop dat ik met jullie mee mag praten en lezen. Marja
Welkom Kimmy en Marja. Ik hoop dat jullie je plek hier kunnen vinden. Ik zal nu eindelijk na mijn nare verhaal ook hier mijn ik wil zwanger worden van de 2de geschiedenis neerzetten. Ik ben nov 2008 gestopt met de pil nadat ik deze een 6 maanden had gebruikt en mijn cyclus was eigelijk direct normaal. In febr 2009 teste ik positief maar helaas werd dit een miskraam. Na de MK was mijn cyclus ook weer normaal. In April voelde ik mij wel zwanger maar heb geen test gedaan. Na een week heb ik drie weken gevloeit . Hierna ben ik door gestuurd naar de gyn in verband met leeftijd en een vermoedelijke miskraam. De gyn heeft hierna mijn Femara voor geschreven ( zelfde als Clomid ) om mijn cyclus opgang te houden. Hierna bleek dat mijn baarmoederslijmvlies met regelmaat te wensen overlaat en hier moet ik dan weer progesteron voor gebruiken. Sept heb ik een kijkoperatie gehad en een HSG. Manlief heeft zijn zaad ingeleverd en uit beide zijn geen bijzonderheden gekomen. Na de OK moesten we maar 6 weken genieten van even geen MMM. 14 okt de eerste afspraken en instructiegekregen voor IUI. Gelukkig testte ik de 15de positief en leek het allemaal goed te gaan. Echter nu bleek twee weken terug bij een controle dat de baby geen hartaktie meer had en ik de volgende dag ben gecurreteerd. De baby is gestopt tussen 12,5 en 14 weken. Nu mag ik maandag weer naar de gyn voor nacontrole, uitslag en vervolg. Kortom dit is mijn verhaal. Wij hebben een gezonde dochter van 2,5 jaar. Die er zo was en geen enkel probleem heeft gegeven tijdens het zwanger worden en blijven. ( is dit geluk of zijn de andere keren domme pech )
@ Lin, Heftig verhaal, snap dat je daar de tijd voor nodig was. Ik begrijp nu ook heel goed waarom je zo tegen maandag opziet om je collegas weer te zien. Knap dat je gaat hoor! Of je dochter een kwestie van geluk is en de anderen domme pech? Ben bang dat je daar geen antwoord op gaat vinden. Wat wel een feit is dat je in ieder geval 1 keer de hoofdprijs hebt gehad ( zo voel ik het tenminste wel bij mezelf) @ Marja, welkom. Ik heb deze maand ook en HSG gehad en vond het onderzoek zelf enorm meevallen, voorbereidingen vond ik pijnlijker. Succes!!! Niet meer weten hoe te reageren op al die roze wolken die voorbij drijven klinkt me erg bekend in mn oren
welkom buzzer succes met zwanger worden. pcootje@ als ze alleen alle kleding weer netjes moeten neer leggen dat geeft niet hebben ze ook wat te doen he hihi hier@ gister is het goed gegaan ik heb me netjes gedragen bij de wedstrijd en yes ze hebben gewonnen ik was bek af naar afloop maar dat komt door het trap lopen en veel lopen de auto hadden we een eind verder op staan bij de gamma de gragge was al vol helaas. ik ben ook direkt op bed gegaan ben nog moe manlief is weer aan het werk hoop alleen dat ie blijft werken maar dat hangt van het weer af helaas
@ marnat; super he dat ze hebben gewonnen! Snap dat je moe bent, is toch een behoorlijke aanslag op je conditie hoor , de ingreep en het niets mogen doen. Nog even en je kunt ook dat weer gaan opbouwen. Hoe gaat het verder met je?