knuffel marnat!!!! vind het allemaal erg moeilijk voor jullie!! maar fijn dat je zo'n goede hoop hebt! en dat heb ik zekers voor jullie hoor!!! xx
ella@ Ik vind het ook moeilijk ik heb al gehuild , als manlief thuis is huil ik niet veel we maken er het beste van. hoop moet je houden he.
hoi meiden, hier vanavond weer een spuit pregnyl gezet en voel me meteen weer heel vreemd! kan het niet uitleggen, maar niet prettig. net al brood gemaakt voor manlief en mezelf en drinken ed al klaar gelegt en fruit ook al! verder konijntjes al eten gegeven... @typje hebben jullie al iets meer gehoord? @marnat hoe is het nu met jullie?
Wat vervelend zeg, dat je je niet goed voelt bij pregnyl... Trekt het snel weer weg of heb je er een poss last van? Nee hebben nog steeds niks gehoord, erg onduidelijk allemaal. Vriendjelief moet morgen gewoon weer aan het werk en krijgen vanzelf te horen wat er dan gaat gebeuren. Het heel raar hoe het allemaal loopt, krijg er geen hoogte meer van:x Maarja we hebben de bond erop af gestuurd en hopelijk krijgen we snel bericht zodat we weer verder kunnen.
marjolinos ja die injectie voelt ook echt raar he! met zetten ook idd en ik voelde me daarna ook altijd wat vreemd... hopelijk voel je je snel weer wat beter!!
goedemorgen, meestal voel ik me s avonds heel vreemd en is dat de volgende dag weg! nu dus ook! vandaag weer een dagje werken nu voor het eerst de tijden zoals ze gaan zijn! van 9 tot 17.30 uur. ben benieuwd! fijne dag allemaal meiden!
Majolinos@ Werkse Hier@ Iemand tegen onze auto aangezeten vannacht :x:x:x:x Geen briefje achterlaten maar wel hele dikke krassen en het lak is eraf....moeten nu wachten op verzekering. Is het een niet is het het andere wel weer bah bah bah
typje ooooh nee toch meid! wat een tegenvallers voor jullie zeg! (en dan druk ik me nog zacht uit) heeft je man al wat gehoord van de vakbond? marjolinos werkze!!! Liefs Ella
Ja zeker is dat een zware tegenvaller, zeker weer 600 euro schade:x:x:x En ook nog nergens op kunnen verhalen grrrr...maarja Nee nog niks gehoord raar toch, ze zijn vandaag egwoon weer aan het werk. Maar dat ze niks horen van hoe en wat vindt ik wel heel erg vreemd. We wachten gewoon maar weer af
typje@ Wat een zware tegen slag zeg baha ,daar gaan je spaar centjes. En ook nog niet eens een briefje sommige mensen grr. En wat raar dat je man niks hoort. knuffie. marjolionos @ Hier gaat het wel weer hoor, we gaan er voor en we zien wel waar het eindigt .
Ja idd daar gaan de spaarcenten En vooral nu kunnen we die centjes wel beter gebruiken...Weet niet wat vriendjelief zijn baas doet. We wachten de verzekering af, en die gaat overleggen wat we moeten doen, maar denk dat het een proces verbaal wordt.
Hoi, ik voel me vandaag gelukkig even wat fitter. Marjolinos, gogogo succes meid. Typje, heb je hier iets aan??? Autoschade door vandalisme | Auto en vervoer: Auto Marnat, raar he aan de pil terwijl je graag kinderen wilt...succes! Stoppen met roken.... jullie kunnen het meiden, het schijnt de vruchtbaarheid te verhogen en daarvoor zitten we hier toch met elkaar.... en als je nu alvast stopt hoeft je lichaam niet meer af te kicken als je zwanger bent....oftewel, je lichaam is weer "schoon" als de baby in je buik gaat wonen De rest weet ik niet meer....maar succes die ik vergeten ben!
pcootje@ De pil is zodat de dokters het nu regelen mijn cyclus. Zodra zij zeggen stop maar met de pil dan halen ze een eitje bij mij weg als die zich ontwikkelt hebben.
typje kun je het nergens op verhalen!??? op je verzekering toch wel!???? want het is toch geen schade door jullie eigen schuld? bah 600 euro.... das veel geld! hoop wel dat jullie het ergens op kunnen verhalen hoor! en dat je vriend snel wat hoor! pcootje , fijn dat je je weer wat beter voelt meid! hoe is het met jullie meissie!? Liefs
Nee we kunnen het nergens op verhalen, omdat die mensen zich niet gemeld hebben. We kunnen alleen een proces verbaal aanmaken en dan doet de verzekering zijn werk. Maar vriendjelief regelt het hoor, want heb al zoveel verstand van autootjes hihi Ik denk altijd maar, als het rijd is het goed En vriendjelief is er motorisch en uiterlijk meer mee bezig. Wilden ook graag een nieuwe auto halen, en deze erop inruilen maarja als er krassen op zitten kun je hem moeilijk inruilen grrr We wachten mooi af, gelukkig is het materiele schade
ja idd!!! gelukkig is het materiele schade! zo denk ik dan ook altijd maar weer! maar ja leuk is anders.... al helemaal omdat het zoveel centjes betreft!