Ja er gebeurd niet erg veel momenteel En ik heb ook nog bijzonder weinig te melden want ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeee..... Ga lekker op bed liggen! Fijne avond! Er komen straks vast meer mensen!
meiden hier weer wat fitter heb vanmiddag even een uurtje gelegen voor dat manlief weer thuis kwam. hij heeft me wakker gekust fijner wakker worden kan bijna niet hihi ik was kapot heb alleen maar aard geschild en de was voor hem gevouwen wist niet dat dat zo vermoeiend kon zijn
vlinder@ hoe is je bel afspraak gegaan meis. hier@ geen puf vandaag lekker de hele dag in de badjas wond geen meldingen over hoe gaat het verder met iedereen?
Ja gaat zeker wel goed hoor!! Alleen op vrijdag ben ik altijd al heeeeelll moe van de hele week werken. En nu is het nog wat erger.... Maar ik heb het er voor over hoor!
Nee hoor! Volgens mij kan dat ook nog niet zo vroeg. Volgens mij pas vanaf 6 of 7 weken. Maar 17 februari hebben we de eerste echo!
aha ik zie het al 4 weken nee dat kan nog niet sorry zal wel kommen door de vermoeit heid wel spannent zoon eerste echo
Ja zeker heel spannend! Ben blij als ik het hartje kan zien kloppen en weet dat het goed zit. Vind het moeilijk om het nog niet aan de hele wereld te vertellen.
ja lastig he ik kan me het voorstellen dat je het graag wil vertellen. nog even geduld ik duim voor je dat alles goed gaat meid en je het van de daken kan schreeuwen straks
Iedereen uit gebaalt vandaag? Of gaan we heerlijk verder. Heb geprobeerd om mijn baaldag om te zetten maar is gisteren niet meer gelukt. Heb gisterenavond toen manlief thuis kwam eindelijk een mega huilbui gehad . Luchtte wel op . Heee Cybi gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim voor je dan je 17 febr een kloppend hartje gaat zien en dat je een goede zwangerschap gaat hebben. Hoe is het met iedereen???
lin@ ow heerlijk meis even lekker janken , hoe gaat ie nu met je nog steeds baaldag . met mij gaat het al weer de baaldag is weg ben ook niet zo moe. vandaag boodschappen doen en verder mis even wandelen
Ben geestelijk erg moe. Ga zo maar wat mooie lingerie kopen misschien voel ik me dan weer wat meer vrouw. Heb net een hele lieve kaart gehad van een collega ( heb er nu al 8 gehad van collga's ) doet me goed om de woorden te lezen. Probeer vandaag niet een hele grote baaldag te maken. Marnat waar ongeveer woon je in de stad? Ik woon 25 km bij de stad vandaan. gaat nu ff shoppen. Laterssssssssssssss
lin@ veel plezier met shoppen ik woon in west groningen wat lief van je collega s er zijn nog wel begripvolle mensen op deze wereld
Therapieshoppen, kan heerlijk zijn tegen een baaldag. Helaas werkt het bij mij altijd maar zeer kort... Hier een lekker dagje gehad. Heerlijk lui geweest, gewoon lekker op bed voor de tv gehangen. Eind van de middag nog even naar de stad geweest, moesten nog een cadeautje halen voor verjaardagen schoonouders. En mijn allereerste dingetje voor de kleine gekocht. Heb me tijdens het oefenen altijd ingehouden maar wilde nu toch echt iets meenemen. Niet echt bijzonder, een rompertje. De rest wacht ik nog lekker mee. Ga me straks even te buiten aan een zal met bugles! Dat kan overigens ook een goede therapie tegen een baaldag zijn. Voor mij is het om de nicotinemonsters stil te houden want ik ben na 10 jaar bijna een pakje per dag, gestopt met roken!!! En het gaat echt goed!