debby welkom! klets gezellig mee mocht je vragen hebben stel ze gerust. ella@ Je fiets weer gezien manlief wou de banden leeg laten lopen Ik heb af en toe naar buiten gekeken maar zag je niet weg gaan. We hebben het wel gezellig gehad, ik heb de hele tijd daar niet gerookt . verder gaat het weer wat beter manlief was bekaf gister hoop dat ie vandaag niet zo moe is.
goedemorgen meiden, hier nog geen ongi te zien en wel met vlagen heel erg misselijk! Zou het dan toch zo zijn??? Ik druf het bijna niet te hopen! @debby welkom! @marnat, knap dat je gisteren bij je schoonouders niet gerookt hebt! @ella, tot nog toe ging het wachten eigenlijk wel goed, maar nu wil ik het eigenlijk wel weten! mag van manlief alleen pas volgende week een test gaan doen! Weet niet of ik dat vol kan houden! nou ff mijn ontbijt op drinken (shake gemaakt met yoghurt, sinasappelsap en 1 banaan, hmmmm) en dan de hondjes uitlaten! dan vandaag weer een dagje werken! hoop dat het wat drukker is vandaag dan de afgelopen week!
Typje ja ik had liever iets anders gezien, was gisteren ook effe uit mijn hum, dus toen ik thuis kwam met mijn oppaskids, heeft mijn man het even overgenomen en heb ik effe aleen op de balkon gestaan Toen dacht ik van 'kom op Chahida' er komen nog genoeg kansen, heb me zelf ook gauw op kunnen rapen. Marnat echt rot meid, maare effe huilen kan soms ook wel even helpen, blijf ook altijd goed communiceren met je man dat is zekers belangrijk vooral als je in de mmm zit, wel apart he dat het vaak gebeurd als je in je vruchtbare perode zit he, ik heb dat ook ontzettend vaak gehad.. Komt goed meid, hopelijk wordt je snel verblijd. Debby82 He meid, dat je nog niet lang in de mmm zit betekend niet dat jou verlangen minder zou zijn dan die van ons hoor, dus ik zou zeggen welkom, en lucht je hart. Ella27 ja nieuwe ronde nieuwe kansen, nu moet alleen nog die rode duivetjes gaan komen en dan kan ik verder.. Hoeis het verder met jou
marjolinos@ Mijn duimen draaien voor je meis. chahida@ Ja vreemd he dat zo iets in de vruchtbare weken gebeurt. We hebben het gevoel dat mijn ei vandaag of morgen komt, hij zal wel moeten vandaag en morgen.
ik heb dat meestal ook hoor, rond mijn eisprong ben ik dan eigenlijk niet te genieten. denk dat dat van de hormonen komt! @chahida, een doua, wat is dat voor gebed? en dank je wel
marjolinos ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeel hard met je mee meis! ik hoop het zoo!!! en wat spannend en slopend al dat wachten he.... knuffel meid! marnat wat goed he dat je daar niet hebt gerookt!!!! ja hahahaaa de banden leksteken!?????? haha! nou dan baalde ik flink! wat was het druk gisteren! niet normaal.... was pas tegen half 12 klaar met mn route. dus een lekke band zou zekers niet echt meewerken! heb ook nog op gelet of ik jou/jullie zag! maarre ik moet altijd op de eerste verd zijn aan de li kant en re kant. op de 2e verdieping alleen aan de li kant en op de derde verdieping alleen aan de re kant! Fijn dat het weer wat beter gaat! en is je man nog steeds zo moe? Chahida , wat fijn dat je je zelf al zo snel weer kunt oppakken! en hoop echt dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! met mij alles ok , smoor druk op mn werk , dus de tijd gaat voor mij lekker snel! ik merk wel dat ik echt naar 15 april toeleef...... ben zo benieuwd! Liefs Ella
marjolinos ik hoop echt heel erg voor je dat het raak is. Lees dat je met je 4e iui bezigbent. Meid het zou nu toch wel een keer raak moeten zijn! Ik lees dat jullie ook allemaal aan het afvallen zijn. Mag ik ook op het lijstje? Ik doe een eigen dieet en ben 9,4 kilo afgevallen tot nu toe. Wil er 20 kilo af. Ikzelf had gisteren een beetje een dipje. Ik ben nog niet zo lang bezig dus van mezelf mag dat nog helemaal niet. Maar ik heb zoooo het gevoel dat ik geen enkele kans maak omdat ik al op dag 73 zit. Maar goed ik moet niet zeuren, ik heb natuurlijk al een prachtige dochter en moet blij zijn met wat ik heb... maar af en toe... kwam ook omdat een vriend van mijn man er was en die had het steeds over de zwangerschap van zijn vriendin. En ik had zo gehoopt samen met haar zwanger te zijn. maar goed, nu ga ik weer vrolijk doen hoor... jullie zullen wel denken
heb vanavond een test gedaan maar die was hartstikke negatief!! nu maar rustig afwachten tot zondag! Verder doodmoe van het werken vandaag!
balen meid! Maar het is nog vroeg... en het was geen ochtendurine... maar ik wil je ook geen valse hoop geven. Ik hoop het echt voor je!
nee het was idd geen ochtend urine... wie weet! overigens klopt mijn banner niet hoor, de afgelopen 4 cyclussen waren die 25 dagen dus dat zou betekenen dat ik nu over tijd zou zijn. heb wel een hele late eisprong gehad deze maand dus daar kan het ook nog aan liggen! nou ja we zien het wel!
wanneer heb je je iui gehad? En hoe lang is normaal gesproken je lf? Weet je, ik wil je echt geen hoop geven maar toen ik zwanger was van mijn dochter had ik pas 2 dagen na mijn nod een hele lichte streep en pas een week erna een duidelijke, dus ga alsjeblieft nog niet wanhopen!
ik heb vorige week donderdag de iui gehad... normaal heb ik mijn eisprong op dag 14 en de laatste maanden dan dus 11 dagen later mijn nod. dit zou betekenen dat het dinsdag ongeveer zou zijn! vanavond echt verschillende gevoelens, aan de ene kant denk ik soms dat ik ongi ga worden, maar 5 min later ben ik weer misselijk! moet het maar afwachten, maar dat is nu wel echt zoo moeilijk! sorrie als ik zo ego ben!
ik snap het heel goed hoor meid! Maar dinsdag is nog 4 dagen! Logisch dat je nog negatief test! Het is zo moeilijk om je in te houden he... probeer niet meer te testen voor dinsdag, dan weet je het zeker!
Marjolinos@ Balen meid hopelijk morgen toch nog een tweede streep Ella@ Tja waar hoop je op, op goed nieuws hopelijk, en verder zou eigenlijks niet weten wat ze verder gaan doen dan..... Maar miss clomid Als ze maar wat doen en ons niet zo weer voor en half jaar naar huis sturen grrr.... Hier@ Last van kriebels....voor a.s maandag denk ik, zou ook echt niet weten wat ze gaan doen. Verder strakjes met de hond naar speurtraining, even lekker iets anders aan het koppie... Verder hier nog geen ongie gespot, maar wel steeds buikkrampen en last van de rug. Denk toch dat het aan de spannningen ligt
Marnat gewoon vastbinden anders hahaha, ze hebben gewoon niks te willen.. Marjolinos een doua is een soort van gebed wat moslims verrichten naar Allah(swt), en je kan het overal voor doen, voor iemand die graag een kindje wil, of voor iemand die erg ziek is voor genezing, of als iemand bv is overleden enz... Nu hopen dat mijn doua uitkomt.. Ella27 ja moet wel he , je moet weer verder je kan er niet steeds bij blijven hangen. En het is zulk mooi weer steeds dat je aan andere dingen gaat denken zoals al die kilo's eraf sporten voor de zomer bv. hahahaha Ik kan me wel voorstellen datje naar die 15april toeleeft duurt ook niet lang meer....
typje ik heb 17 april mijn 2e afspraak bij de gyn. Ik weet dat ze hormonen hebben geprikt dan, om te kijken of je eisprong goed is en ik krijg een echo van mijn eierstokken om te kijken of ik pco heb. Hebben ze je dat niet verteld wat ze gaan doen?
Hey, Bij mijn 1e afspr, hebben ze direct een inw echo gedaan en is pcos vastgesteld nu krijgen we bij de 2e afspr uitslag van het bloed en zaadonderzoek. En dan zouden we wel te horen krijgen van hoe en wat, we wachten af