goedemorgen meiden, oh wat haat ik wachten... ben nog steeds niet ongi maar de test vanmorgen was negatief nu ga ik zaterdag pas nieuwe testen halen denk ik! verder straks werken, ben benieuwd! fijne dag allemaal!
jeetje nog geen duidelijkheid!!!!! grr. mijn duimen blijven draaien meis. Id wachten moest verboden worden!
je heb liever duidelijkheid of het is gelukt of niet.... beide is dan goed want dan kun je verder, maar nu kan ik niet verder en dat vind ik lastig!
Meis ik begrijp goed hoe je je voelt, maar laat je niet gek maken. Stel dat het wel raak is!! Mijn moeder was 5 maand zwanger terwel ze het niet wist van mijn zusje.
jij mijn moeder ook van mijn broertje maar dat kwam doordat ze een spiraaltje had en ze dus door haar spiraaltje heen zwanger was geworden... Maar goed we wachten maar gewoon af! Ga me maar eens snel aankleden en dan met de hondjes wandelen want zij zitten nog in de bench!
Idd die onduidelijkheid dat maakt je onzeker, toch blijf ik duimen en hopen voor je dat het wel raak is! Maar vooral dat je het zo snel mogelijk weet. Wie van jullie heeft provera gehad om een menstruatie op te wekken, en hoe lang duurde dat bij jullie?
mizzy kan je helaas niet helpen, heb dat nog nooit gehad! Nou ga maar eens mijn brood smeren en dan richting mijn werk! tot vanavond meiden!
Typje, nou gelukkig meid hopelijk kan je daarna gelijk snel verder weer met nieuwe ronde. Marnat Leuke dag toegewenst met je zus, word vast en zeker gezellig, ik vind het altijd leuk om samen iets samen te doen met mijn zusje.
Ja inderdaad, het heeft wel een lange wachttijd, maar goed hopelijk is het het wachten waard moet je maar denken, en anders ergens anders kijken dicht in de buurt of omgeving je stad. Ik zelf kon echt heel gauw terecht de eerste keer, de 2de keer alleen ben toen gestopt met de mmm, en nu de 3de keer kon ik ook terecht na 2weekjes.
Marjolinos Hopelijk word je gauw ongi en anders een posi test(het liefst natuurlijk het laatste he).. Werk ze meid. Nou dames, Was net naar wc en veegde wat rose afscheiding, dus zal het toch eraan komen, ik hoop het zo. Dus effe afwachten, ik zit nu op cyclus dag 46, dus mijn langste cyclus tot nu toe, dus en benieuwd of het vandaag nog gaat doorzetten.
mizzy welkom! ik heb wel vaak provera geslikt en werd daar soms pas na 9 dagen ongesteld van. meestal na 7 dagen , maar ook een paar keer pas na 9 dagen! Typje wat balen dat er bij jouw ook pcos is geconstateerd! maar wel ook weer fijn dat je nu verder kunt.... hoop dat ze snel de juiste behandeling weten te vinden meid! en dat je snel weer verder kunt! marjolinos , wat balen dat je nu nog geen zekerheid hebt!!!!!! kan me voorstellen dat je daar juist erg onzeker van wordt! ik blijf voor je duimen en met je mee hopen hoor!!! werkze vandaag en hoop dat je je gedachten wat kunt verzetten! marnat , wow wat heftig zeg die mri! goed van je dat je het hebt kunnen afmaken en gelukkig ben je er nu vanaf! hoe is het verder met je? heb je me gisteren nog gezien!? ik was dit keer met de auto van de zaak!!! lekker makkelijk!!! Liefs!
marnat! een hele fijne dag vandaag!!! wat lief van je zus zeg! geniet er maar lekker van! want je hebt het zekers verdiend!!!
Ella@ Nee ik heb je niet gezien!! ben niet daar geweest. Wat ben je een luilak met de auto ooo. Gezelligheid met mijn zusje zal wel lukken, manlief weet wat er gaat gebeuren. Hij wou me niets vertellen grrr. Verder gaat het wel goed met mij hoor.
aaaaah leuk leuk leuk marnat!!!!! groot gelijk dat hij niks wil zeggen!!! haha jaaa eindelijk had ik de auto weer een keertje mee! was wel lekker , maar fietsen vind ik toch altijd wel fijner hoor! (en sneller) heel veel plezier!!!! xx
Marjolinos@ hopelijk heb je snel zekerheid...spannend.... Mizzy@ Ik heb primolut n, maar dat is vergelijkbaar aan provera, en ik had al eerder primolut gebruikt, en toen duurde het zo'n 10 a 15 dgn. Spannend he, hier netzo wacht ook op de doorbraak, dan kunnen we bellen Chahida@ Idd op naar de volgende ronde, eerts maar even wcahten op ongi Hoe is het verder meiden?? Hier@ Nu 2 dgn al aan de primolutn, en er gebeurt al weer vanalles beneden pijntjes hier en daar.... Laat die ongi maar komen
18 maart chahida 25 maart: Marjolinos 30 maart: Pcootje 2 April: Lin71 3 April: Typje ?? 8 April: Tessa8 9 April: marnat Zwanger: cybi: 16 maart: 2de Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat:14 April bij een komst over ivf en isci, 20 April na neurologie voor de Mri uit slagen. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Wachten op ontrekkingsbloeding, daarna starten met clomid. 1e kindje, Bezig sinds april 2009. Klein streekziekenhuis: Pcootje: 11 maart FM 1ste ronde 100 mg + metformine. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008 Lin71: 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 . start mei 1e IUI. Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: 4e IUI. bezig sinds januari 2007 Flevoziekenhuis: Chahida: Deze week(week van 8-3): Zaad inleveren man. 2 jaar bezig voor 2e kindje Ander ziekenhuis: Ella27: 15 April naar de gyn. Tessa8: 23 maart: Afspraak gyn in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli Bloemetje: ? Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /+2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 1,5 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg -/-0,8kg Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -2,0 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg
Hier@ Gaat het wel goed maar kom net van de weegschaal af, ben ik helaas weer 69.9 kilo Ik heb zoon apparaat voor de buik spieren te leen van mijn moeder maar werkt nog niet lol zo er nog maar even op. Voor dat mijn zusje me op haalt.
Ik krijg net tel van mijn zusje dat ze nog op haar werk is. Dat het wel 14 uur word voor ze thuis is, helaas verschuiven we het naar volgende week. Had me er op verheugt !! nu kan ik helaas verder met klern uit zoeken en huishouden. Maar manlief zij dat het niet hoefde , we gaan pannenkoeken eten. Je hoeft dus geen eten klaar zetten.
Jammer dat het moest worden verschoven Marnat. Bij elk plopje of wat dan ook wat ik voel denk ik: yes ik bloed?!?!?! slaat echt nergens op natuurlijk. maargoed ik weet nu dus dat het best even kan duren voor de provera echt zn werk doet. ik moest in elk geval 10 dagen lang die pillen slikken, als er op dag 10 nog niets is gaan ze verder kijken maar daar wil ik nog niet aan denken.