mizzy wat raar dat ze dat niet hadden gezegd , maar goed dat je ff hebt gebeld! ja idd op dag 3 moet je dan beginnen met clomid t/m dag 7! succes!
Mizzy Ja ben ook echt blij hoor dat ze zijn gekomen, ik doe er nu een moord voor voor zo'n hete douche heerlijk. Nou hopelijk gaat die Clomid helpen. Marnat veel beterschap voor je man gewenst, hopelijk is het niks ernstig...
Marnat@ Sterkte met je mannetje Cybi@ Wat goed om te horen dat de echo goed was Genieter maar lekker van Ongi dames@ Op naar de volgende ronde Hier@ Nog geen ongi gespot, nog 6 dgn primolutn slikken hopelijk duurt het niet lang meer. Want heb de gehele nacht niet geslapen, zo ontzettend last van de buik gehad ( vooral onderin) en enorm zitten braken Nu last van hevige hoofdpijn, en moet af en toe even stil staan Tja je wilt wat hihi
Meiden Manlief komt net thuis we gaan zo naar het ziekenhuis voor onderzoek. Ze vermoed een ontsteking bij de prostaat. of elders. Jullie horen van mij.
Sterkte voor je man! @Typje: wat vervelend, hoop dat die ongi snel komt nu met zulke enorme klachten. Hoeveel dagen heeft dat in principe de tijd? (ben nog een leek) @Chachida: Sta te springen om met de clomid te gaan beginnen, maargoed eerst dus de provera afmaken. Ik ben blij dat ik gebeld heb want maandag was het zo onduidelijk allemaal.
Idd laat die ongi maar komen...pfff maar het is ook alleen maar een paar uur na dat ik de pilletjes heb ingenomen, dus echt heel appart... Ik ben hier ook maar een " leek" in hoor hihi...het is voor mij de 1e keer, maar we lopen gelijk op alleen jij de provera en ik de primolutn, zullen we ook samen gelijk zwanger worden Nee volgens mij moet je de pillen eerst opmaken en zou je dan ongi moeten worden...en dan op cylcusdag 3 beginnen met clomid. Bedoelde je dat? grts
Yes, dat bedoelde ik! Goed plan dat samen zwanger worden aangezien het voor jou ook liever vandaag nog raak is dan morgen (wat helaas dus niet gaat, we zijn nog niet aan de clomid begonnen) Heb jij pco? Ben erg nieuwsgierig.
Doos dat ik ben, lees net je onderschift goed, daar staat het in dat je pco heb. Sorry...neem me niet kwalijk.
Pfff meiden daar waren we weer !! Net uit het ziekenhuis,manlief heeft waarschijnlijk wel last van de blinde darm ze weten het niet zeker. Ze willen hem morgen om 10 uur weer zien dan krijgt ie weer een echo.Komt daar niks uit krijgt ie een ct scan. We zijn nu ook kapot we hebben net gegeten. Morgen weer zoon lange dag !! IK had wel wat anders kunnen bedenken op 1 April. en nee dit is geen grap.
Wat vervelend en naar allemaal Marnat, jeetje! Hoop dat ze morgen in elk geval weten hoe en wat. Heeft hij nu ook nog steeds zo'n pijn? Hebben ze daar wel wat voor gegeven? Sterkte voor jullie beide hoor!
Mizzy@ Nee hij heeft er niks voor gekregen, de pijn is er nog wel.Hij ligt op de bank lang uit dan heeft ie minder pijn zegt ie. Hij heeft net twee paracetamol s gehad. Als er tussen nu en morgen vroeg wat gebeurt moet ik spoed bellen We zijn nu ook wel kapot. Ik mocht even hier zitten van hem.
Wat naar voor m zeg, en trouwens ook voor jou, want je man met veel pijn zien maakt je ook machteloos. Hoop dat jullie beide wat kunnen slapen. En morgen hopen dat er wat gedaan kan worden. Heel veel sterkte.
Mizzy@ Dankje voor je steun meis. Als je trouwens bij ons op de lijst wil mag je je zelf er wel op zetten hoor.En id ik hoop dat we goed kunnen slapen.
18 maart chahida 25 maart: Marjolinos 30 maart: Pcootje 2 April: Lin71 3 April: Typje ?? 8 April: Tessa8 9 April: marnat Zwanger: cybi: 16 maart: 2de Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat:14 April bij een komst over ivf en isci, 20 April na neurologie voor de Mri uit slagen. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Wachten op ontrekkingsbloeding, d::aarna starten met clomid. 1e kindje, Bezig sinds april 2009. Klein streekziekenhuis: Pcootje: 11 maart FM 1ste ronde 100 mg + metformine. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008 Lin71: 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 . start mei 1e IUI. Debby82: 27 april 2e afspraak gyn. Echo eierstokken en uitslag gyn. Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: 4e IUI. bezig sinds januari 2007 Flevoziekenhuis: Chahida: Zaad is ingeleverd , nu wachten op ongi en dan bloed prikken met ongi en eisprong. 2 jaar bezig voor 2e kindje Ander ziekenhuis: Ella27: 15 April naar de gyn. Tessa8: 23 maart: Afspraak gyn in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli Bloemetje: ? Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /+2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 1,5 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg -/-0,8kg Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -2,0 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82 Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg Zo meiden heb mezelf ff toegevoegd.
@Marnat, hoop dat jullie goed hebben geslapen. Succes en sterkte vandaag. Wil best op de lijst, heb alleen nog geen duidelijkheid wanneer en hoe betreft mn cyclus, ook omdat ik nu provera slik. En daarna pas begin met de clomid. Dit wordt voor ons ronde 6. Vanwege tussendoor veel bloedverlies is de gyn zich ermee gaan bemoeien. Zodra ik wat meer weet allemaal, zoals als ik met de clomid kan beginnen, wil ik graag op de lijst.
zo meiden, ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Het werd dus uiteindelijk een cyclus van 79 dagen. Binnenkort dus bloed prikken bij de gyn maar moet ff bellen wanneer. Want moet eigelijk op dag 3 maar dat is zondag en dag 4 is pasen. Kan dus of vandaag of dinsdag.
Heb je de gyn al gebeld Debby? En wat zei hij. En jeetje wat een enorm lange cyclus zeg. Marnat, hoe is het daar?