medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat is je mannetje alweer wat opgeknapt? hoop het voor hem!!!

marjolinos wat fijn dat het alweer wat beter gaat! tis ook niet niks allemaal zeg! jullie moeten echt veel geduld opbrengen.... :(
    hoop echt dat iui 6 wel aanslaat!
    en wat staat jullie daarna te wachten!? ivf?

hier alles goed! verkleedfeestje was erg gezellig afgelopen zaterdag! hebben echt vreselijk gelachen en iedereen was ook verkleed!
    verder leuk weekend gehad hoor , straks weer aan het werk! maar tis gelukkig wel mooi weer!!!

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    àls deze iui niet aanslaat dan is de volgende stad waarschijnlijk IVF of ICSI... We hebben daar op 20 april een afspraak voor staan! Heel spannend!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden, lekker weekend gehad?

marjolinos ik hoop gewoon dat de laatste iui aanslaat. IVF lijkt me toch niet echt geweldig...

Ik ben na 79 dagen toch nog ongesteld geworden dus nieuwe ronde, nieuwe kansen. Over 3 weken naar de gyn. Het gaat toch best snel. Er is nog een hele kleine kans dat we het zonder gyn kunnen maar de kansen worden wel heel klein met zulke absurde cyclussen.

4. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen

Hey,

Ja spannend zeg, laten we hopen dat het allemaal wat aanslaat;)
    Hier ook flink gerommel in de buik en hevige steken:(
    Maar nog geen rood/bruin te bekenen, dus hopelijk is het snel woensdag en dan weer afwachten.

grts

5. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen

hopelijk slaat de iui aan meis;)

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hallo meiden, ik lees al een poosje met jullie mee, maar wil me graag bij jullie illustere gezelschap aansluiten. Zouden jullie mij op jullie lijstje kunnen zetten. Wij proberen al twee jaar, sinds dit jaar in de MMM.... Volgende week weten we voor welke behandeling wij in aanmerking komen.

Liefss Maria

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom Maria!
    wat spannend allemaal!
    hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en dat jullie kunnen starten met behandeling en dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @Typje, jij dus (ook) nog niets van de primolut?! Balen. Duim duim dat er wel wat gaat gebeuren, het woord geduld is bij mij noooooit van toepassing. Als mij gezegt wordt dat je er van moet ongesteld worden verwacht ik dat al na 2 pilletjes. Straks nog innemen en dan morgen de laatste. Duim ook voor jou dat we beide snel aan de clomid kunnen beginnen. Begin jij dan met clomid50 of clomid100? Ik clomid50.

Voor alle andere meiden, duim duim duim en vooral hoop dat dit topic snel helemaal overbodig is en we allemaal zwanger zijn.

Van het weekend nog van iemand een opmerking gehad: ach maak je niet zo druk. gewoon niet aan denken dan ben je zo zwanger. Yeah right!!:(

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

spannend mizzy en typje. hoop dat de rode duivels morgen zullen komen voor jullie!
    @mizzy, ik ben ook verschrikkelijk ongeduldig! als ik iets wil, dan wil ik dat dan en niet volgende week!

@welkom Maria!

hier zit ik weer klaar om naar mijn werk te gaan, alleen begin weer echt mega koppijn te krijgen! Weet niet zo goed wat ik moet doen! (heb nl de kans om volledig terug te gaan in mijn ziektewet voor de komende maand en dan daarna in de ww!)

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Moeilijk Marjolinos, alleen jij kan beslissen of je wel of niet gaat. Wat je wel kan doen is gaan en aankijken hoe het gaat maar ik weet niet wat voor werk je hebt en of ze daar flexibel in zijn. Beterschap in elk geval.

Ben dus niet de enige die ongeduldig is! Gelukkig maar. Vorige week donderdag had ik helderrood bloed met stolsels, dus ik dacht: het feest is begonnen, ik bellen naar de fertiliteit, dat is wel erg snel. Je moet hoe dan ook toch je kuur afmaken! En wss is dat nog geen echte menstruatie (ik was zo blij) nu heb ik echt zoiets: devils......please come!

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ella--> Dankjewel! Wij hopen het ook:)
    @ Mizzy--> Die kreeg ik gisteren ook nog ja: "Je moet er ook niet zoveel mee bezig zijn, dan gebeurt het nooit!" aaarghhh
    @marjolino's--> Dank voor het welkom.

Xx M

12. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    He bedankt, maar even voor de duidelijkheid we zijn al meer dan een jaar "bezig" Dus vandaar dat ik naar mijn HA gegaan ben.
    ik was het hele weekend er niet dus heb ik niet kunnen reageren vandaar.
    Ik vind het wel enorm spannend worden nu het vandaag al dinsdag is.

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hey meiden,

Ik kom me afmelden voor dit topic.
    De reden is dat ik de laatste tijd niet meer de energie en tijd heb om met regelmaat te reageren.Daarnaast zijn er een aantal schrijvers waar ik leuk mee kon kletsen niet meer op dit topic te vinden en zijn er veel nieuwe meiden bijgekomen waar ik nog geen band had opgebouwd.

Ik hoop voor iedereen op een vruchtbaar 2010 en dat alle wensen in vervulling mogen gaan.

Liefs pcootje

ps oude garde...... ik lees jullie verhalen nog wel.... big sister is watching you:D

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jammer pcootje!
    maarre jij ook heeel veel succes en geluk toegewenst meid!
    hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!

Liefs ella

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey pcootje, jammer maar zou het toch wel leuk vinden om in contact te blijven! je hebt mijn emailadres! liefs

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    oh ja heb me vandaag wederom ziek gemeld! Voor mijn gevoel (en dat van mijn man) begin ik weer terug te zakken naar het niveau van 2 jaar geleden! dit moeten we niet hebben dus waarschijnlijk zit ik per 1 april weer volledig in de ziektewet!
    Aan de ene kant niet leuk, maar aan de andere kant is dit ook niet de bedoeling!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marjolinos , nee toch! wat erg zeg....
    wat erg dat je ook echt het gevoel hebt dat je weer aan het terug zakken bent!

hoop dat je toch weer wat mag opknappen! doe maar lekker rustig aan meid!
    sterkte met alles!

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey ella, ja is niet echt een prettig gevoel. vanmiddag heb ik ook meteen al een afspraak bij de psycholoog kunnen maken gelukkig!
    nu moet ik het nog bij het werk duidelijk gaan maken.... en dat vind ik zooo lastig en durf eigenlijk niet!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat is zekers niet fijn marjolinos! al helemaal omdat je er ook nog niet eens zo lang werkt he!
    maarre jouw gezondheid gaat voor hoor meid!
    Fijn dat je al zo snel bij de psy terecht kunt!

sterkte met alles! dikke knuffel van mij!

20. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen

Hey,

Iss ik heb dat nou ook:) Dat het gelijk gaat werken na 1e pil...
    We wachten maar gewoon af, ik ben alleen al heel blij dat er eindelijk wat gaat gebeuren.

Ik begin met clomid 50, hopelijk slaat dit dan ook aan, want heb eigenlijks geen behoefte om weer aan de primolutn te gebinnen.
    Ben de braakneigingen nu wel zat:x

Van zulke opmerkingen krijg je toch de @#$% grrrrr
    Ze bedoelen het natuurlijk goed, maar het komt soms erg hard aan als je er al een poosje mee bezig ebnt, en het wilt niet lukken.:(

Deel Deze Pagina