Typje@ Gooit vage streepjes testen weg lol. als dat de predictor is mag / moet dat, maar de twee voor 5 van kruitvat niet . Kan zijn dat er nog te weinig hcg is dan. Mijn duimen draaien voor je lieverd.Mag wel duim pleisters gaan halen met al dat duimen lol. Hier nog geen ongi.
Nog geen ongi gespot Grrrr hier ook nog nietsss... Maar erg dom idd heb geprobeerd hem weer op te zoeken, maar helaas zat onder de spagetti jakkes hihi Ik heb nog twee testen van mat care, dus morgenvroeg nog maar een testje doen, en ga er ook vanuit dat hij wit blijft. maarja wie niet waagt wie niet wint... Ik laat het morgenvroeg wel weten. Pleisters tja van het duimen hihihihi..... Hopelijk levert het voor ons wat op. Meid bedankt en ik hoop echt voor jullie dat het duimen wederzijds is... hoe gaat het met je mannetje trouwens?
Marnat, kwam even kijken hoe het met je gaat... Nog niet ongie zie ik? Da's positief toch...? En ik duim nog steeds voor je ! xxxx
Wat lief van je. Nee id nog geen ongi !! zal mooi zijn als het zo is. Maar heb het id dat laat is door de vleesboom, zins dien al door overtijd. verder gaat het wel goed hier.
typje@ id morgen maar even weer testen. Met manlief gaat het weer beter, hij is al weer aan het werk. Het is mis wel een ontsteking geweest, maar geen blindedarm. Dat denken we!! de pijn is weg ik hoor hem niet meer.
goedemorgen meiden, We hebben gisteren onze logee opgehaald en meteen gezellig bij mijn ouders gegeten... altijd prettig! Vanavond hebben we de verjaardag van manlief en moet nog een cadeau gaan halen dus straks gezellig de stad in! Vanmiddag nog taart bakken en muffins (alvast voor maandag voor zijn werk)... @marnat, spannend! hoop zo dat het voor jullie raak is! @typje, hoe was je test?
Marnat@ Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je mannetje marjolinos@ Ik wens je vanavond een gezelllige avond toe Enne gefeliciteerd Hier@ Net wakkker en een test gedaan, maar hij is weer heel erg vaag, ik heb samen met vriendjelief gekeken en we zien beiden een vaag wat doorzichtig wit streepje...kan hem niet goed op de foto zetten.....we gaan er ook gewoon vanuit dat hij negatief is en dat dit komt doordat mijn ongi moet doorbreken of door de primolut Verder gaan we zo naar de garage, we hebben gisteren een lekke band gekregen, oorzaak: twee hele gladde banden warabij het ijzer er al doorheen kwam Doodeng op 1 reservewiel die niet harden als 50 km kon en nog 1 gladde band grrrr was blij dta ik gisteren veilig thuis was. Die rotwinter ook, kost ons weer veel centjes hihi. Fijne dag meiden Hopelijk komt de zon nog wat door
Marjolinos@ Gefeliciteerd met je mannetje. Hier rustig aan het weekend . Morgen weer naar voetbal hoop wel dat ze wat beters laten zien. En nog geen ongi te bekennen hier.
Jeetje meiden, ik heb net 24 uur op de 14 maanden oude baby van een vriendin gepast.... maar ik ben gevloerd!!!! Het schijnt dragelijker te zijn als het een kindje van jezelf is zei mn moeder, haha.... EN toch.... ik heb nog steeds 'rammelende' eierstokken. Ik ben niet van gedachten veranderd. hahaha Liefss en goed weekend
@ typje: hoop dat je snel duidelijkheid hebt! duim duim duim uiteraard ook voor jou Marnat. Hier nog geen spoor van bloed te bekennen. Waar blijft die ongesteldheid toch. Maandag voor alle zekerheid maar even bellen met fertiliteit wordt hier zooo onzeker van. Kind van je eigen is heel anders dan oppassen op kind van vriendin, zus, schoonzus of wat dan ook. Vaak gaat het van eigens betreft je eigen kind, en dat gevoel heb je minder met kindje van een ander. Hoop dat je snel jullie eigen wondertje in je buik hebt groeien!
Hey Meiden, Kwam even melden dat mijn ONGI is doorgebroken Dus maandag maar direct bellen het duimen heeeft voor mij gewerk, wie volgt
@ Mizzy, ja zeker weten. Dit meisje was ook verwend. Huilen 's nachts? Oke dan moet ze naast je liggen, dán stopt ze wel met huilen. Ja inderdaad, dus ik sliep vanaf half drie niet meer haha. Maar evengoed wel een schatje hoor. @typje: jaaaaa starten!!!!
typje@ Kan gaan starten gelukkig. knuffie mee. Maria@ Al weer bij gekomen van het op passen? of morgen direkt weer hii? Mizzy@ En jou ongi er al? ik duim hard voor je. Hier @ Nog niks maar ga niet testen., vorige keer ook gedaan .Wacht nu weer wat langer.ben nu 3 dagen over tijd.
Marnat@ Nog niks gespot helaas...En nu dan? Mizzy@ Ongi al gespot??? IK had giseren al zo'n raar gevoel onder in de buik, ik kon er ech niet omheen. Dat gevoel had ik telkens als ik ongi moest worden. en ja hoor savonds was het er dan. Dus waarschijnlijk duurt het voor jou ook niet lang meer Wat te doen vandaag@ Niet veel, we hebben hier een luie zondag alleen de was doen en wa stofzuigen... En met hevige krampen op de bank hangen All@ NOg nieuws van he duimen?
Nu dan? eheu wachten , ik zal op deze manier wel niet aan de pil kunnen? woensdag maar na vragen al het er nog niet is. Onregelmatig de laatste keren baha na dat mijn boom er uit is grr.
Hoi dames, Hoe is het hiero, had effe wat drukke daagjes achter de rug, mijn moeder was een heel week bij me, en heb ook nog eens deverjaardagsfeestje gehad van mijn dochter gisteren die 7april 3j is geworden. Ik ben helemaal brak nu, ik voel nu spieren waar van ik dacht niet te hebben. Ben ook vrijdag naar ziekenhuis geweest voor follikelmeting, nou ze waren nog klein, dus woensdag weer heen, en mag volgende maand beginnen met Clomid slikken, de verpleegkundige zei ook anders duurt het gewoon te lang allemaal. Dus was echt happy