medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #281 Vlinder3, 26 jan 2010
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
    Halloooooo meiden,
    sorry,sorry,sorry,sorry:)
    Dat ik een paar daagjes niet geweest bent.

@Lin, jeetje meis is niet niks, kan goed begrijpen dat je nu even helemaal door zit.

@marnat, zo jij moet wel veel tegelijk;) stoppen met roken phoe moeilijk, mij lukt het ook niet maar ik wil het wel en heb al veel pogingen gedaan hoor:) Dieet kun je misschien overdag vaak een crackertje eten (ong 4x) beter vaak weinig eten dan 1 keer heel veel, misschien als je straks weer meer gaat bewegen dat dat ook helpt meis want je doet nu natuurlijk niet veel;)

@pcootje, hoe is het met jou?

@All, hier iets rustiger over de operatie, ik heb nu afleiding.
    We zijn eindelijk de slaapkamers aan het aanpakken en doen kamen voor kamer want ik wil niet in de troep slapen. Nu is de 1e kamer helemaal kaal en straks komt de stucadoor om de muren strak te zetten. Dan een nieuwe vloer en een vrolijk behangetje ertegen. it wordt mijn hobby kamertje om gitaar te spelen, te hobbyen en te schrijven heerlijk. Daarna is de 2e kamer aan de beurt die we heel neutraal doen want dat wordt in de toekomst de kinderkamen en dan onze eigen slaapkamer die word met lichte kleuren en aan het hoofdeind van bed fotobehang van een roos:) en de zolder is de logeer en zonnebank kamer:)

Mijn belafspraak was snel maar duidelijk.
    Ik vroeg wat hij precies gaat doen en hij zei:
    Ik ga kijken of je eileiders open zijn en naar de staat van je baarmoeder, als je toch slaapt maak ik gelijk een goed onderzoek in je buik ivm de endomtriose en als ik cystes zie die ik laparoscopisch lan verwijderen doe ik dit. Als er een eierstok ofzo uitmoet of de grote cyste zit echt niet goed op je eierstok dan bespreken we dit na de operatie want ik doe dit niet gelijk. Daar moeten we dan weer een andere echte operatie voor uitvoeren.

Over mijn herstelperiode kon hij niet veel zeggen dat hangt af van wat hij in mijn buik doet en over behandeling na de operatie ook niet want dat hangt weer af van wat hij aantrefd.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

jeetje dat is schrikken.
    dat is een bactirie toch?
    ik heb liever andere boodschappen hoor
    meis een hele dikke knuffel van mij.

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Klopt Marnat is een bact waar je niet echt vrolijk van word, die dus ook bij mij blijft met alle gevolgen vandien. Maar goed voorzichtig proberen we het zwanger worden maar weer. Weet alleen niet hoe en wat met mijn cyclus. En zodra ik posi test moet ik mij DIRECT melden bij de gyn !

Als je je nog verveelt vlinder ik wil onze slaapkamer ook graag pimpen . . . . . . Mooi dat je wat duidelijkheid hebt over de operatie. Mijn kijkoperatie en HSG is mij ontzettend meegevallen maar bij mij is er niets gedaan. Na een week ben ik weer gaan werken in de nachtdienst.

Ik werk trouwens 24 uur per week.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    vlinder@ ow heerlijk eigen kamertje om even alleen te zijn als je dat wil.
    en lekker van je afschrijven deed ik vroeger heel veel maar op moment lukt het niet.
    wij zijn ook nog steeds aan het opruimen. we gaan nu eerst overbodige dingen op marktplaats zetten.
    het is ook net of de kamers niet op geruimd willen grr het ziet niet op.het is net of er steeds weer wat bij komt .

tja stopen met roken ik kreeg al een tip om aan de lolly te gaan .
    maar dat wil toch weer niet omdat ik af moet vallen
    creakers heb ik wel in huis en die eet ik al af en toe.
    in beweging mag ik van de dokter al wat meer zo als helpen in huis. als het wil anders weer stoppen

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha nou ik ben er na onze slaapkamers voorlopig wel weer even klaar mee denk ik, het enige wat ik dan nog wil is een kinderkamer inrichten....en over dingen opruimen hier leek het ook altijd of ze niet opgeruimd waren en er bleef bijkomen maar ik heb vorige week alles uitgezocht en flink wat weggegooid en alles wat we niet veel gebruiken staat nu netjes op zolder in dozen en koffer achter de schuifdeur, dus alles is weer lekker opgeruimd.

Het is afwachten tot na de operatie wat mijn herstel is maar zal net veel meer zijn dan 2 weken denk ik want hij gaat geen grote ingrepen doen, dit doet hij als het nodig is een andere keer via een openbuik operatie.

Maar kunnen ze niks aan die streptokock bacterie doen bij jou?
    Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en goed onder controlle van de gyn blijft en dat het dan lekker warm blijft zitten bij je.

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ja daarom kijken ze nu of ik positief kweek en dan krijg ik medicijnen, maar als je hem eenmaal hebt gehad dan ben je er extra gevoelig voor. Je hebt hem zo weer. Daarom moet ik dan ook tijdens een zwangerschap met zeer grote regelmaat kweken laten nemen en tijdens een bevalling aan de anti biotica in het infuus.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lin@ meis waarom loopt het nooit eens goed he 2010 moet ons jaar worden toch?

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Lijkt mij een goede afspraak Marnat. Wij gaan met zijn allen voor een roze 2010 en dat ook alles zitten blijft tot 40 weken waar het hoort.........

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lin dat lijkt me een goed plan hihi

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    oke dan hebben we een deal.
    Wie nog meer op de lijst?

Marnat
    Lin

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @vlinder; lief dat je naar me vraagt, hier gaat het goed. Morgen mn nod, maar daar verwacht ik geen verassingen van.

@marnat, ben je al begonnen met stoppen?

@lijst; zou leuk zijn, ik heb voor mezelf besloten dat ik nog max een 1/2 jaar in de mmm wil zitten. Als dit geen resultaat oplevert dan zal dat wel zo moeten zijn.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    pcootje@ nee ons pakje shag is nog niet leeg .
    het is wel het laatste pakje we zullen zien he

ik hoop het voor je dat je niet te lang in de mmm hoeft een half jaar doe ik met je mee daar ga ik ook voor.

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    haha eerst even de laatste kruimels op paffen. Gelijk heb je hoor, dit wordt je wel heel plots opgedragen

Ik heb net even een testje gedaan en die is witter dan wit :x zoals ik al zei gaat de vlag hier morgen weer uit.

Over een half jaar zitten we 2 jaar in de mmm, dat vind ik dan wel meer dan genoeg hoor. Het voordeel is dat ik een dochter heb lopen, van mij hoeft het niet meer tot het naadje te gaan. Als er met een halfjaar geen zwangerschap is ontstaan dan gaan we verder met ons drietjes.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    pcootje@ id het word plots ons gezegt maar het gaat straks wel lukken hoe dan ook. ik hoop dat jullie mij daar in willen steunen,

meis heb je dat zo in 1keer besloten om naar zoon tijd niet meer door te gaan in de mmm?
    id je hebt een dochter maar toch een broertje of zusje voor haar zal leuk zijn

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Precies, we steunen waar we kunnen hoor, maar dat het zwaar gaat worden kan ik me nu al voorstellen. Volgens mij kun je ook beter 1 ding tegelijk doen omdat je als je stopt met roken a: meer trek krijgt b: sowieso aankomt, ook al eet je niet meer, schijnt een bepaald stofje te zijn die in de sigaret zit die ervoor zorgt.

Nee joh, ik loop al veel langer met die gedachten. Zoiets beslis je niet zomaar. Ik ben het intussen behoorlijk zat om telkens naar het ziekenhuis te reizen, maandelijks mn lijf vol te proppen met hormonen, waardoor je de rest van de maand een opgeblazen monster bent. Daar komt dan ook telkens de teleurstelling bij dat het weer niet gelukt is. Eind vorig jaar moest ik 2 maand rust nemen ivm de mex griep prik, ik vond dit heerlijk, wat een rust.
    Doordat de hsg toen al gepland was wou ik die kans nog benutten, omdat ze zeggen dat het tot max een half jaar verhoogde kans op zwangerschappen geeft. De eerste maand is morgen voorbij, dus nog 5 te gaan.
    Mocht het niet lukken dan zal het zeker niet leuk zijn om te stoppen, maar op een gegeven "moet" je een grens trekken.

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    pcootje, ik denk dat dat wel een hele moeilijke beslissing is geweest voor jullie maar ik kan het heel goed begrijpen.
    Ik ben er zelfs af en toe over aan het denken want ik zie een beetje tegen al die behandelingen op maar we gaan sterk door hier want we willen toch echt en kindje....na 4 jaar is die droom niet weg te krijgen.
    Meis ik hoop voor jullie dat je binnen dit half jaar zwanger bent en dat je een broertje of zusje krijgt voor je dochtertje.

Hier gaat het zn gangetje, vanavond na het eten nog even het laatste kozijn schuren en dan in de grondverf en dan.... aankleden die kamer en op naar de volgende kamer haha.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    vlinder@ is flink bezig als je klaar ben kun je ons ook nog wel helpen:D

pcootje@ ik dacht al dat heb je vast niet op 1 dag bedacht.
    maar wel een zware beslissing lijkt mij.
    ik duim voor je dat het nog gaat lukken een broertje of zusje voor je dochter.

we zien wel of we meer gaan snoepen als we gestopt zijn.
    ik lus wel een snoepje of chips
    we stopen eerst wel met roken alles op zijn tijd
    en straks even weer wandelen en daar na even koffie drinken bij mijn vriendin en tevens buurvrouw. ze is hier net weer weg hihi.
    sins mijn operatie ben ik daar nog niet weer geweest .

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoe gaat het eigenlijk met derest van de meiden?

19. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    #299 ikkie124, 26 jan 2010
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
    Ik zou ook graag mee willen kletsen.

Ik ben in 2008 gestopt met de pil en omdat ik niet meer ongesteld werd daarna een doorverwijzing van de HA gehad naar de Gyn. Ik loop vanaf december 2008 bij de gyn en heb eerst Clomid gehad, dit hielp niet toen puregon spuiten maar dit werden steeds teveel eitjes. Ik heb heel veel eitjes (PCO) heb alleen derest van de symptomen niet. Ben in november geopereerd ( LEO behandeling) maar dit heeft tot nu toe niets opgeleverd. Moet volgende week weer terug naar de gyn want die blijft erbij dat een LEO behandeling bij iedereen werkt. Moet dus steeds wachten, word er niet echt goed van. Vandaar dat ik het wel fijn vind op dit forum te lezen en te schrijven.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    wekom ikkie veel succes met zwanger worden

wachten word je zeker moe van

Deel Deze Pagina