Marnat....wachten op controlle...nod: 12 februari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....2 maart operatie....nod: 19 februari Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama.....in maart 1 ste iui nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: Cybi....clomid....nod Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod Lin71....25 jan nacontrole, uitslag en vervolg.....nod
Kan ik ook op de lijst? Weet niet hoe dat werkt.. heb donderdag 4 februari gesprek met de gyn over het verdere behandelplan. NOD is bij mij niet van toepassing want ik heb geen eisprong en dus geen NOD.
ja hoor je mag ook op de lijst ik zet jer wel bij meis je hoeft geen eisprong te hebben je word wel ongi hoor. ik heb al drie maand geen eisprong altans ik voel hem niet
Marnat....wachten op controlle...nod: 12 februari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....2 maart operatie....nod: 19 februari Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama.....in maart 1 ste iui nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: Cybi....clomid....nod Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod Lin71....25 jan nacontrole, uitslag en vervolg.....nod ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ...nod
Ben net nieuw op dit forum, en dit is al een poosje geleden dat hier wat in gezet is. Maar wil mij alsnog aansluiten. Zitten vanaf vorig jaar mei in de MMM en weten nu al heel veel. Mijn partner heeft erg zwak en weinig zaad. Ik ben nu 3 maanden bezig met een lifestyle cursus via het ziekenhuis, moet namelijk 10 kilo afvallen, en het lukt mij TOTAAL NIET Ik heb geen bloedingen, maar nu ik wat gezonder ben gaan eten en HEEL VEEL beweeg heb ik wel al weer een regelmatige cyclus (moet nog wel voorzichtig zijn met dat ik dit zeg) het gaat nu net 3 mnd goed,.,. In maart moeten we weer voor controle en gesprek naar onze fertiliteitsarts en dan horen we ook wanneer ze bij ons de IVF met ICSI behandeling starten... Ook zijn we onder behandeling van een medische psycholoog, gewoon om een steun in de rug te hebben, want mijn partner is niet zo'n prater en juist hiermee is het belangrijk om met elkaar te communiceren en de gevoelens te uiten....
Marnat....wachten op controlle...nod: 12 februari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....2 maart operatie....nod: 19 februari Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama.....in maart 1 ste iui nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: Cybi....clomid....nod Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod Lin71....1 febr uitslag kweek en verder beleid.....nod : onbekend ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ...nod Heb de lijst aangepast.
Goedemorgen allemaal, Zo manlief is de deur weer uit voor 3 dagen bleh nog maar tot 29 april. Even doorbijten. Welkom martinenangela gezellig dat je mee komt kletsen. En spannend allemaal ! Hopelijk positief bericht in Maart dat jullie snel kunnen starten. Pcootje hoe is het. De vlag al uit of toch aan de test? Vlinder hoe gaat het met jullie crea zijn in huis? Hier met manlief afgesproken dan ik vanaf volgende week zaterdag zolang ik niet ongi ben iedere week ga testen omdat ik als ik zwanger word direct naar de gyn moet.
goede morgen meiden Welkom martinenangela succes met zwanger worden. spannend voor jullie in maart wat er gaat gebeuren. lin@ is drie daggen manloos knuffie succes met testen meis om het in de gaten te houden je hebt gelijk denk dat ik dat ook zal doen. wel de twee voor vijf he die anders betaal je je nog blauwer dan blauw en zeker de predictor niet doen vals kreng is dat. pcootje@ hoe gaat het met de vlag hangt ie er al ? of ben je aan het testen?
@ nieuwe meiden; welkom en veel succes in 2010 @ Lin; Gelijk heb je met het testen, zou ik ook doen in jullie geval. Werkt je man over ver? @Vlinder: je schiet al aardig op met klussen zo te lezen. @ marnat/ lin; geen van beiden, nog geen vlag en ook geen testen. De krampen zijn er al wel, dus de rest zal zo wel volgen.
Mijn man is voor cursus naar apeldoorn. Vandaar. spannend pcootje. Krampen kunnen ook horen bij zwanger zijn. Wanneer ga je eventueel testen?
@ Lin; oke en dat duurt tm april begrijp ik uit je bericht. Lijkt me best wel even wennen als je altijd samen bent en dan opeens weer een paar dagen zonder elkaar te zijn. Lin & Marnat; heb gisteren getest, die was spierwit. Als dr niets komt dan test ik vrijdag weer. Lief dat jullie meeleven.
Marnat....wachten op controlle...nod: 12 februari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....2 maart operatie....nod: 19 februari Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama.....in maart 1 ste iui nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod Lin71....1 febr uitslag kweek en verder beleid.....nod : onbekend ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ...nod zwanger......cybi