Het nemen van de pil heb ik aardig onder controle !! ik leg hem al op de etens tafel zo dat ik hem niet vergeet. Heb al weer meer hooftpijn maar dat moet ik maar even voor lief nemen. Verder zijn mijn ouders woensdag gezellig langs geweest , en hebben de info ook een beetje gelezen. Ze zijden dat is een hele operatie pff jullie moeten veel door staan!! we steunen jullie hoor zo lief.
Laura@ Ik denk dat je er nog niet weer bent, maar ik hoop dat alles goed is denk aan je meis. Ik wil je wel op de lijst zetten maar ik wacht wel even tot je er weer bent . Dan kan alles er in 1 keer er op. wat wil je er op hebben?
Ze willen zich er ook wat inverdiepen, ze heeft me een blad gegeven daar staan verhalen in over , heb je recht op een kind!!! dat moest ik even lezen van haar blad heet maria clare . nu wil ze het boek open zenuw ook lezen als ze weer een keer hier komt. mijn schoonouders steunen ons ook die zijn laatst mee geweest naar het ziekenhuis. Hoe gaat het met jou ella?
Hoi Allemaal, Ik ben hier al een hele poos niet meer geweest en verneem dat ik dit topic aardig ben ontgroeit. Daarom stop ik hier en schrijf elders verder op het forum. Succes met zwanger worden allemaal.
marnat ja idd echt fijn dat ze zich daarin willen verdiepen! dan begrijpen ze jullie denk ik ook wat beter! met mij gaat het goed hoor! morgen laatste provera! dan maar hopen dat mn ongi niet weer 9 dagen op zich laat wachten en dan mag ik starten met menopur spuiten! Lin , begrijp je hoor! jij ook veel succes met alles!!!!!!!!!!!!!!! en hoop echt zo dat jullie wens snel mag uitkomen! Liefs ella
Hallo lieve meiden, Mag ik met jullie mee kletsen? We zij nu 1jaar bezig helaas nog steeds niet zwanger. Afgelopen woensdag heb ik een verwijzing gekregen. Natuurlijk meteen een afspraak gemaakt met het Medisch Centrum Kinderwens. Heb bewust voor hun gekozen! Ik ben ook onder behandeling van een Acupuncturiste en Osteopaat. De osteopaat denkt dat ik verklevingen heb en hij hoopt/ verwacht dat ik na 3 behandeling (in 3,5 maand) zwanger ben. Hy adviseerde mij ook naar het MCK. 25 mei hebben we een intakegesprek. Ik ben heeeeel benieuwd wat ons te wachten staat. Ik hoop dat onze wens (baby) heel snel uit komt. Liefs angel
Lin@ Wat jammer meis , ik wens je alle geluk toe. Wil je me af en toe wel op de hoogte houden? Loveangel@ Welkom en veel succes met zwanger worden. Spannend voor je!!
@ loveangel, welkom, ik kom ook nog maar net om deze hoek kijken, maar meid je zit hier helemaal goed, je kan hier alles kwijt en ze steunen je hier door dik en dun .
@typje, balen is dat zeg! Nu zakt de moed mij ook wel beetje in de schoenen door dit van jou te lezen. Wat zou evt de volgend stap zijn? @love angel welkom! hoop dat je snel zwanger word!
Volgens mij is dan de volgende stap de clomid de volgende ronde verhogen, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Hoop dat je ei gegroeid is aanstaande dinsdag Typje
hallo meiden, even een kort berichtje van mij, vandaag in Maastricht geweest voor de intake. was een duidelijk gesprek en voorlopig zijn we er nog niet! we blijven wel in maastricht omdat daar geen wachtlijst is! hopelijk kunnen we binnen 3 tot 6 maanden beginnen met de IVF-PGD.... verder moeten we een soort van vruchtbaarheidstest krijgen, zowel mijn man als ik. als dat allemaal goed is dan kunnen we echt gaan starten! over 2 weken een telefonisch consult met klinisch geneticus. gr laura
Tja wel beetje jammer idd, maar ze conroleren hte nog 3 weken, dus misschien groeit het in die tijd nog wel. Meestal groeit de follikel rond de 16-20e cd en zit nu op cd 14. Maar idd als het dus niet groei, krijg ik weer primolut en dan clomid 100. En wat bij mij niet groet ( wat we natuurlijk wle hopen) Kan bij de andere wel snel gaan, dus blijf positief wannneer heb jij je fm dan? Grts
@Laura: he dat gaat dus best voorspoedig, geef je geen ongelijk hoor dat je in Maastricht blijft, kun je er trouwens geen reiskostenvergoeding voor krijgen via het ziekenfonds of belastingdienst voor het op en neer moeten rijden? @typje: Misschien heeft je ei een aanloopje nodig en groeit ie dit weekend wel netjes. Ik hoop het van harte in elk geval.
NOD: 14 april: MariaC 28 April: Janis 1 mei: chahida 5 mei: Marjolinos 10 Mei: Typje? 15 Mei: wendyenrichard Zwanger: Tessa8 20 maart FA en misschien al een echo! Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat27 mei beginnen met spuiten. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : 27 april 3e FM om 08.30,gestart met clomid50.Bezig sinds april 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Debby82: 27 april 2e afspraak gyn. Echo eierstokken en uitslag gyn. Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: 6e IUI. bezig sinds januari 2007. als deze IUI niet gelukt is dan over 2 weken een afspraak maken om IVF op te starten! Flevoziekenhuis: Chahida: Zaad is ingeleverd , bloed geprikt , 14april folikelmeting eitje 16mm / vrijdag 16april samenlevingstest was goed . Mag 1mei testen als niet bellen naar FP, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Ander ziekenhuis: Ella27: Een half jaar menopur slikken. en fm controlle. Tessa8: Bloemetje: ? Salcia : 9 April 1ste iui gehad, afwachten nu. Mizzy: 26 april 2e follikel meting. . Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei terugbelafspraak uitslagen. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje Laura: over twee week tel concult met klinische geneticus. VU Amsterdam: Mariac:Alle uitslagen binnen het word isci. 28 april ICSI zaadonderzoek, echo ivm poging vaststellen oorzaak OAT. Afvalrace: marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /+1 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 1,5 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1 Wen: Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
Lin@ van de lijst gehaald ze komt hier niet meer. Laura@ Heb het aan gepast op de lijst, als je er nog meer op wil geef het maar aan. Fijn dat je spoedig gaat beginnen meis, hoop dat het wat op levert. knuffie
Hallo Dames, Ik ben vanmorgen heel erg stout geweest maar ik had echt testdrang!!!!! dus ik heb een test gedaan en er stond een licht tweede streepje op, ik kon het niet geloven, en dacht dat ik het wilde zien, dus mijn mannetje laten zien en hij zei ook jah ik zie een tweede lijntje. Het was niet de eerste urine. Dames zou het echt zo zijn??????? Kan je 4 dagen voor je NOD al een streep hebben????? Owowow ik durf het haast niet te geloven.