NOD: 14 april: Maria Onbekent: Typje?? 14 mei: Debby82? 15 Mei: wendyenrichard 25 mei: Marjolinos Zwanger: Tessa8 20 maart FA en misschien al een echo! Janis Chahida Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat27 mei beginnen met spuiten. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Clomid50 slaat niet aan. Nu wachten op bloeding en beginnen met clomid100.Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Debby82: 6 mei 2010 semenonderzoek Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Een half jaar menopur prikken. en fm controlle. Tessa8: Bloemetje: ? Salcia : 9 April 1ste iui gehad, afwachten nu. Mizzy: zaad manrima * 10 mei progesteron prikken 17 mei uitslag*. Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei terugbelafspraak uitslagen. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje Laura: over twee week tel concult met klinische geneticus. VU Amsterdam: Mariac:Alle uitslagen binnen het word isci. 28 april ICSI zaadonderzoek, echo ivm poging vaststellen oorzaak OAT. Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 12 mei Voor baarmoeder foto, 13 mei afspraak Hoe gaan we verder. Afvalrace: marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-1 kg 69 kilo nog steeds was 71 kilo. Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1 Wen: Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
Typje@ Mhhh dat is echt balen!!!! Pff nou sterkte ermee! Nou ik zit nog steeds te wachten op die rooie duiveltjes!! Grrrrrrrr waarom komt het nu niet gewoon, ik begin hem zo langzaam aan wel te knijpen zeg!! Ik heb me voorgenomen dat ik wacht tot donderdag dan moet ik de afspraak verzetten.
Spannend!! meis, ik roep de duivels wel even en stuur ze naar jou Hier komen ze niet hier ligt het stil.
@Typje: He meis verdikkeme wat rot, en natuurlijk voelt dat zo dat het lood je in de schoenen zakt. En ik wil al helemaal niet je gaan opbeuren maar wie weet slaat de clomid100 wel aan meis. Ik blijf duimen en hopen voor je. Dikke cyberknuffel!! @Kaat: Ook ik stuur die duivels naar je toe....! Hoop dat je gauw meer weet. @Marnat, ik heb geen idee of je door het pilgebruik kan gaan bloeden of oud bloedverlies kan krijgen. Anders de gyn of de apotheek is bellen? @hier: vandaag mee geweest met mn lief op de vrachtwagen. was gezellig en ben nu bekaf
@typje, balen meis... maar lees ik nou goed dat er geen folikels te zien waren?? hoe kan dat dan? meiden ik ga werken op een backoffice van een uitgever van vaktijdschriften, erg leuk lijkt het me! Van administratieve werkzaamheden tot marketing enz... acties verzinnen voor abonees.. erg leuk!! Heb er zin in! morgen laatste dagje vrij. Hier heb ik vandaag wat zoetig ruikende afscheiding.. geen idee wat dat kan zijn??? Verdr het klussen is niet gelukt, manlief had geen zin, voelde zich verplicht... maar zag het echt niet zitten dus maar niet gedaan... (zucht.. mannen) dus maar het beste hopen..
Klinkt als een uitdagende baan Wendy, spannend joh, heel veel succes!! Moeilijk lijkt me dat, zeker als hij zich verplicht gaat voelen. Ik heb bovendien geen idee betreft die zoete geur (ben daar dus nog niet zo in thuis hihi) blijf voor je duimen meid.
goedemorgen meiden! Hoe is het met iedereen? Het zonnetje schijnt weer een beetje dus hier wel lekker! Ga over een uurtje Jermaine ophalen in heerlen (jongetje van 9 jaar!) die komt logeren voor een paar dagen! Verder hier geen nieuwtjes!
Ja de baan lijkt me idd erg uitdagend! Alleen ga ik er op salaris wel iets op achteruit maja... Vrijdag bloedprikken ( ben ik zo geen held in) en dan word ik 12 mei gebeld door de gynecealoog hoe de bloeduitslagen zijn en hoe verder...
Ja echt heel vreemd, eerst nog een eitje van 9mm, en nu niks meer, ze kon niks vinden....helaas pindakaas...dus we gaan vrolijk de volgende ronde toegemoed
Goeiemorgen allemaal, De rooie duivels zijn nog steeds niet geariveerd, maar mijn borsten doen geen pijn meer en mijn temp is nu echt naar beneden gegaan dus ik hoop dat het vandaag komt. Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik ga vandaag even naar Wageningen even wat anders aan me hoofd. Fijne dag allemaal!
Wendy@ Heel veel succes met je nieuwe baan. Mizzy@ De afscheiding is al weg hoor! maar lief dat je mee denkt. Kan zijn dat ik het deze keer weer een beetje ga krijgen, dat komt dan door dat ik de pil door slik.
zo paar dagen niet op het forum geweest en onzettend veel gemist! maar weer een beetje bijgelezen! gister de uitslag van het semenonderzoek gekregen van de dokter en helaas niet optimaal wel vruchtbaar maar vrij weinig. over drie maandjes nog es opnieuw doen misschien is het dan anders en verder maar afwachten en door oefenen.
Jammer van je salaris, maar een baan waar je het naar je zin hebt en met plezier heen gaat is wel super belangrijk! Goed dat je het doet hoor, ben benieuwd naar je eerste werkdag, succes morgen meid! @typje: dat was vorige maand bij mij hetzelfde, dat eitje van 15.6 mm was ineens ook weg. Ik was te verlegen om te vragen waar dat dan gebleven is. (stond een arts in opleiding bij en ik dacht dat het een domme vraag is) Ik hoop dat die clomid100 voor een prachtig ei gaat zorgen meis. Duim!! @Marjolinos, alleen al heerlijk dat hij er is. Erg gezellig. @Kaat: hoop het voor je meis dat het snel doorbreekt weet je waar je aan toe bent.
heb je ook gevraagd naar de precieze uitslag, hoeveel zwemmers hij had en hoe ze zich voortbewogen? Hoe dan ook zal niet fijn zijn geweest als je dat dan even op je brood krijgt, dikke knuf voor jou!
ja idd, ik ook met al mijn vragen hihihi, vindt het ook allemaal veeelste intressant jo hahahhah.... Maarja we gaan vrolijk de volgende ronde tegemoed
Hoi meiden Daar was ik weer, we zijn heerlijk op de fiets naar het bevrijding feest geweest druk!! nog wat pennen gescoord , verder heerlijk een fiets tocht er van gemaakt. even weer opgebouwd 18 kilo meter gefietst en 300 colorieen verbruikt. Nu doet marnat niet veel meer.
He wat goed van je! netjes hoor, lekker eind gefietst dus super. Leuke pennen gescoord trouwens? @typje: Ja meis succes hoor, moet je nu aan de primolut en dan starten met clomid100?