medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Missy@ Het waren fnv pennen!! en vanweekend gaan we weer een eind fietsen. en in de zomer naar zuidlaren fietsen.

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @marnat, thanks, ik zal iets minder op dit forum zitten ( mijn verslaving) sow 18 km gefiets lekker zeg! wij waren gister tevergeefs opzoek naar vrijmarkten maar die waren er niet, uiteindlijk maar de auto gaan wassen hahaha.

@typje... apart dat er dan helemaal geen eitjes meer zijn??? Ik wist niet dat dat kon gebeuren, misschien heeft je lichaam gewoon een opstartje gehad? Als ie weg is moet toch bijna wel betekenen dat hij gesprongen is toch!

@mizzy, kan me voorstellen dat je dat dan niet vraagt! Ik zelfzou dat ook niet doen. Mijn gyn is een vrouw die zelf ook in opleiding is maar ze is heel begripvol dus ik gooi alles eruit, maar als er een ander bij zou staan zou ik me ook schamen voor genante vragen!

liefs wen

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Moet wel zeggen dat die gyn heel erg aardig was hoor, maar hij was zo bezig met die gyn in opleiding alles uit te leggen, dan vind ik het dus genant om er tussen door te gaan roepen: waar is dat ei dan gebleven. Nu weet ik het dus nog niet. Ik ga het de volgende keer gewoon vragen wat er gebeurt met dat ei als ie niet springt. hihi

Ik vind pennen altijd leuk, hoe meer bedrijven hoe beter:D zo naar zuid laren fietsen, lekker joh! Ook leuk dat jullie beide zo van fietsen houden, zo kun je nog is lekker op pad.

4. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Marnat@ Goed van je dat je zo'n eind heb gefietst. Ik vind het ook altijd heerlijk om te fietsen.

Manon@ Jeetje wat vervelend! Hoop dat het de volgende keer beter is.

Nou gisteren hebben we lekker op de muziek van Ali B staan swingen en toen kwam alles los:D:D Ben nog nooit zo blij geweest met die rode duivels! Alles kan nu gewoon doorgaan.

5. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Mizzy@ Ja ik moet eerst weer aan de primolut en dan clomid100
    Pfff kan ik eerst weer wachten op een bloeding...gelukkig weet ik nu wat me staat te wachten. En kan me nu al zenuwachtig maken over het feit of er nu wel eitjes gaan groeien en springen, omdat ze op clomid50 ook reageren maar niet snel, misschien nu wel....

Wendy@ Ja vreemd niet, we hebben ook stiekum geklust hoor....dus wie weet, maar ik ga er niet vanuit anders zagen ze dit vast wel tijdens de i.echo...Dus we gaan lekker weer misselijk worden door de primolut en opvliegers krijgen van de clomid100 hahhah....Je moet er wat voor over hebben.

Hier@ Steeds steken onder bij de liezen, elke keer denk ik heeee....Misschien toch een eisprong, maar ik maak mezelf helemaal gek. Dus wacht gewoon rustig af, en ga beginnen met de primolut. Wel moet ik voor de zekerheid een z.test doen.

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Waar Ali B toch allemaal niet goed voor is ;)
    Fijn meis ook dat de onderzoeken nu door kunnen gaan, waar ik je alvast sterkte mee wens.

@typje: Dus wel een zw test doen voor je aan de primolut begint, ja het zekere voor het onzekere al lijkt het me ook best heavy.

@hier: weer onwijs hoofdpijn (van verstandskies die voor aangezichtspijn zorgt) helaas pas 23 juni dat dat ding eruit gaat.:x

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Heb je ali b ook even bedankt:D Nu hoop ik en duim ik hard dat alles verder goed komt meis.

8. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    #3448 typje, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010

Ja heb dus net een z testje gedaan omdat ik vandaag wil beginnen met de primolut, maar wat te verwachten was, is helaas een negatieve test. Dus op naar de bloeding.

Auie ja dat is geen fijn gevoel:( last hebben van een verstandskies,
    Ik heb dit vorig jaar gehad, deze was ontstoken, en ik moest eerst voor een week dit spoelen iedere dag 3x pfff....daarna er door de tandarts uitgetrokken.

Rustig aan, heb je medicatie ( pijnstillers)

Hey Heb je trouwens even een pbtje gestuurd op je site, mooi hoor.
    Naamgenoote hihihi alleen ik de j en jij de i

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Typje@ Ik kan me goed voorstellen dat je je zenuwachtig maakt, Duim voor je dat de bloeding snel komt!

Mizzy@ Sterkte met je hoofdpijn:( Das echt balen als je zolang met je hoofdpijn moet lopen!

Marnat@ Ja die Ali B maakt wat los;):D

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kaat@ Wat gaan Utrecht en fc groningen doen vanaaf?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nog even en dan gaat het voor ons echt allemaal beginnen!!
    De eerste spuit gaat er bijna in op 27 mei Spannend!!
    om 6 uur in de ochtend.

De pil slik ik nog steeds door , vanmorgen een heel klein beetje bloed !! verder niks meer.

12. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    #3452 Kaat2000, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    Geen idee wat die gaan doen vanaaf hoop natuurlijk dat Utrecht wint;), jij wel?

Ja 27 mei echt spannend hoor! Jeetje wat moet die spuit er vroeg in zeg:$ Pfff dan lig ik nog op 1 oor.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik heb ook geen idee we gaan het zien om 20 uur.
    Ja id moet de spuit er al vroeg in komt omdat manlief om 7 uur werken moet. We samen zoiets hebben we willen samen een kind dan doen we het ook nu samen, mocht er wat fout gaan kan hij in grijpen!! normaal moet ie er om 7 uur in maar dit mocht ook.

14. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ja gelijk heb je, dan is het toch nog van jullie samen. Mijn man gaat ook met alle afspraken mee omdat het ind iets van ons samen is. Gelukkig schiet het al op want je kan nu waarschijnlijk niet meer wachten:)

15. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @typje: dank je wel meis!! Heb het inmiddels gelezen, een cyberknuffel terug voor jou.
    Idd grappig, jij met de j en ik met i. :D

Ik begon in 2006 met een hele rare hoofdpijn, rechts bij mn slaap, na 10 huisarts bezoeken werd ik naar de neuroloog door gestuurd maar ook die wist niet wat het was. Ook kreeg ik rare uitstralingspijn naar mn tanden en kiezen, net of er een grote onsteking zat, ik heb zeker 4x nutteloos bij de tandarts gezeten want er was geen onsteking of gaatje te bekkennen. Uiteindelijk 3 pijnbestrijdingsbehandelingen gehad, 1 rechts en 2 links (want die kant begon ook) nieuwe huisarts gekregen vorig jaar april, en toen ik bij hem kwam met die pijn zei die, ik stuur je door naar de kaakchirurg, want volgens mij kan hij wat vinden. en ja hoor 3 verstandskiezen, waarvan 1 grotendeels weggerot. eerste 2 zijn 3 maart verwijdert, dat was links, pijn was na 1 week helemaal verdwenen. Maar voor rechts was de afspraak van 7 april verschoven naar 23 juni vanwege een spoed!!! :x maar ik weet in elk geval wat het probleem is nu, de verstandskies

16. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    En ik heb pijnstillers, alleen niet zulke vriendelijke, door al het gedoe van de laatste jaren is dat oxycontin (van oxycodon met morfine) zodra ik ook weet dat ik zwanger ben moet ik acuut stoppen en nu slik ik het enkel als ik het niet uithoudt van de pijn.

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @typje, wat raar joh! Die steken ook... Ja je moet dr wat voor over hebben meis! Ik heb ook die fijne stemmingswisselingen enz..
    Sinds het geklus gister last van mn onderbuik/ opgeblazen gevoel ( weet niet cker) Morgen bloedprikken en dan afwachten.. maar ik veees ook t ergste de ovaluatietest geeft nogsteeds negatief..

18. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Mizzy@ Oke ja oxycontin herken ik wel, wij gebruiken het op werk...voor enkele bewoners. Hopelijk helpt het je van de pijn af te komen. Sterkte, laat je maar lekker verwennen door je manntje hoor...;)

Wendy@ Raar gevoel in de onderbuik;) Een innestelingetje?
    Hopelijk komt er wat uit de bloedresultaten meis, ik zal voor je duimen

Hier@ De primolut in huis, dus vanavond voor het naar bed gaan maar beginnen met slikken, pfff zie er nu al tegenop, wordt zo beroerd van die pilletjes....daarom maar voor de nacht innemen, miss slaap ik er wel doorheen hihi...OP naar de bloeding:D

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @typje dank je meis,... heb jet dan weer wel dan weer niet. Ik verlies wel meer afscheiding weer ( wat niet erg fijn is.. toch bang dat het te ruiken is) dus tis afwachten. Sensitest deed het in elk geval nietbij mij.... vandaag voor de 2de keer bloedgeprikt en zit alweer op dag 20...nu afwachten tot woensdag.. krijg ik de uitslag...

Duim Duim Duim

20. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @typje:je werkt dus in de zorg (aan je verhaal te lezen over de oxycontin) meis ik hoop dat je er dit maal niet al te beroerd van wordt, de primolut.Sterkte!
    Ik ben inmiddels weer meer dan een dag pijnvrij zonder de oxycontin, gelukkig.

@Wendy: wanneer krijg je de uitslag van je bloed?

Deel Deze Pagina