meiden, net een negatieve test van KV en eentje van sensitest weggegooit... nu weet ik niet wat ik moet geloven en of ik uberhoud met provera kan beginnen?
Dan is het toch een vals alarm geweest Als je vandaag allebei de testen met ochtendurine hebt gedaan en ze zijn beide negatief dat zou ik die toch aanhouden. Balen:x Had ik ook meerdere malen...wordt je van binnen al helemaal blij en hoopvol en een dag later is het allemaal weer negatief..:x
Meiden HELP ik heb het even heel zwaar!! stopen met roken is zwaaar. Ik heb toch 1 gehad net !! Hoe kom ik er door, ik sta er helemaal achter.
Och meid, kan me voorstellen dat het enorm zwaar is!! Kun je geen afleiding vinden? Of je man/vriend vertellen dat ie je het moet verbieden ofzo? Hou vol hoor!!!!!!!!!!!!!
We gaan nu even een broodje eten , en dan fietsen vandaag. Verder weet ik geen afleiden. Manlief rookt zelf ook, ik vraag hem wel.
Oh..jammer dat hij ook rookt, daar wordt het niet makkelijker op Wilde hij niet toevallig ook stoppen? Fijne middag! 't Is mooi weer om te fietsen!!
@marnat, fijne middag. Ik heb hier een hoopoplopende discussie gehad... mijn man wil aankomende 2 weken van ma t/m zondag gaan werkn... dus ik zie um gwoon 2 weken niet.... kreeg ik na een paar keer naar mijn hoofd: Ik wil niet lullig zijn maar jij kunt geen werk houden... ( dus.......... ik heb werk... en voor 40 uur zelfs..de L*L) Enigste wat ik kon doen was verdrietig worden
Wat vervelend dat je je daar zo verdrietig over voelt!! Kun je slecht alleen zijn? Ik ben het gewent dat mijn vriend soms een week of 2 in het buitenland zit en vind dat prima. Maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen zo geld!
@joekie, het gaat me niet om het alleen zijn, het gaat me om t feit dat hij uberhaupt niet naar mij wil luisteren en dan zo en rotopmerking mijn kant op gooit.
Ik kan me ook wel voorstellen dat dat rot is, vooral ook met die testen. Mijn ervaring met spannings-ruzies is dat je iets zegt tegen elkaar wat pijn doet maar niet gemeend is. Dikke knuffel!
Wendy@ ik blijf voor je duimen meis,miss toch nog over een paar dgn een posi test...en anders op naar de volgende ronde All@ Allemaal een dipdag zie ik, iedereen een dikke cyberknuffel van mij, miss helpt het wat. Marnat@ Misschien een tip om van het roken af te komen, ik weet niet of je van kauwgom houdt, maar ik heb telkens als ik zin had in een sigaret een kaugommetje genomen, het hielp mij wel.Suc6 Hier@ Net de laatste twee pilletjes primolut ingenomen, laat nu de bloeding maar komen
Typje@ dank voor de tip , maar ik gebruik al kauwgom het werkt dat klopt. ondanks dat blijft het lastig!! heb nu 5 gehad!! ik kan het dus wel komt helemaal goed meiden. We hebben vandaag niet zo ver gefietst, we zijn even bij het crematorium geweest daar we mijn oma verstrooit !! manlief was daar nog niet geweest. en toen zijn we ook even bij zijn oom en tante gaan kijken die ligen daar ook. dit weekend in totaal 50 kilo meter gefietst.
marnat ben ff benieuwd hoe het met je gaat!!!!! hou je het allemaal nog wat vol? wow 50km gefietst!!! knap hoor!!!!!
@wendy: he wat naar meis, van die testen en dan ook nog een ruzie. Dikke knuffel! @Marnat: wauw van het fietsen hoor, en ook wauw van het niet roken, petje af. @Typje: hoop dat die bloeding snel gaat komen en je daarna een prachtige eisprong hebt van de clomid100. duim duim duim @hier: geniet van het weer. straks word ik gebeld door de f.a rond 12u en dan hoor ik wat we nu gaan doen (al vermoed ik al wel wat, provera en dan clomid100)
meiden, vannochtend negatief getest met CB digitaal en de gyn gebeld hierover.. ze zei af te gaan op de uitslagen van de nega testen.. Vind het wel een risico om vandaag met provera te beginnen...
Ik denk echt dat je ervanuit kunt gaan dat het negatief is meis, Je hebt nu toch al 3 testen erna gedaan die negatief waren? Vormt geen risico meer om nu met de provera te starten maar dat is zoals ik het zie Wel balen!!
Mizzy@ Ben benieuwd, gaan we miss weer gelijk op met de 100 Wendy@ Idd kan me voorstellen dat je twijfels hebt om nu te gaan beginnen met de kuur. Sterkte meis Marnat@ Oke, ik weet hoe je je voelt. Ik ben er nu bijna 3 maanden vanaf. En was me toch een potje chaga hihi...gelukkig nu geen last meer van. Ik rook alleen in het weekend als we het gezellig hebben, en dan ook maar 1 of 2 sigaretjes. iig suc6 je kan het Hier@ Niet veel bijzonders Ik heb nu weekend, dus ga het HH maar eens doen en de was....zo blijf je een beetje bezig.
De fertilieitsarts heeft gebeld en stelt clomid100 voor (zoals ik al dacht) ze zei eerst een bloeding af te wachten maar toen ik zei dat ik dus niet weet hoe lang dat gaat duren vroeg ze me een afspraak te maken met de poli voor een slijmvlies meting, als dat dun is mag ik meteen met clomid100 beginnen en anders eerst een kuur provera. Dus typje, ik moet zo ff bellen en wie weet gaan we weer gelijk op! En hebben we straks allebei een mega ei, en hopelijk straks tegelijk zwanger zou gaaf zijn! Of met zn allen dit hele topic, dan bellen we ook de kranten en hart van nederland! @wendy, ik snap je bezorgdheid inderdaad wel, sterkte met het beginnen.