Marnat@ hoe is het nu? Hoop dat het wat beter gaat voor je. Dat fietsen is zeker wel een goeie afleiding! Typje@ Hoop voor je dat je ongi snel komt Mizzy@ Nou hopen dan maar dat je gelijk mag beginnen! Succes Wendy@ Wat balen zeg! Weer een teleurstelling Hier@ Ik kreeg net een kaart binnen van een collega die me een hart onder de riem wil steken. Dat vond ik zo lief! Ben net klaar met de tuin. Heerlijk eventjes rommelen Oja en ik heb dit weekend mijn nichtje van bijna drie te logeren gehad. Was echt heel leuk!
Dank je wel, hoop het ook, er gebeurt in elkgeval wel iets binnen... Lief van je collega, ze leven zich helemaal in jouwn situatie
Mizzy en typje@ Ik roep heel hard dat jullie eitjes flink moeten groeien!!! Kaatje@ fietsen is wel een afleiding. Heb het nu even moeilijk !!heb nog geen peuk gehad, kauwgom nu. Ga me zo even op de was storten moet nog gevouwen worden.
Ah goed zo Marnat!! Hou vol!!! Het is voor het goede doel!!! Kaat wat lief van je collega!!! Mizzy & typje wat leuk dat jullie gelijk oplopen!! Mijn duimen draaien!!
k heb net wel 1 gedraaid maar die ligt nu al een poosje voor me. Het zal jammer zijn als ik nu toch 1 op zou steken. Heb tot nu toe alle moeilijke momenten door staan. Nu het warm eten moment nog, als dat lukt kan ik het morgen nog beter.
Oh wat goed zeg!! Je hebt er dus nog niet 1 gerookt!! Klasse hoor!! Nog effe proberen door te zetten!! Kom maar kletsen op het forum voor de afleiding haha
meiden, Ik ben in mijn middag pauze opgebeld door de gyn dat ik vandaag nog bloed moest prikken voor HCG waarde, ze vonden het toch raar dat de eerste test positief is geweest... ( ze had het over een vmk..) Ik krijg morgen om 8.15 de uitslag ( als ik er door kom) en dan kan ik beginnen met Provera en Clomid 100 mg.... dus tis nog even afwachten...
Het was wel zwaar naar het eten hoor heb een paar trekjes gehad . Maar ben er nu door gok ik . Ik wist wel dat ik het kon. ik ga het redden
Dus je hebt op een paar trekjes na vandaag niet 1 sigaret genomen? Super hoor!! Klasse!! Morgen weer ietsjes makkelijker!!
goedemorgen meiden, @wendy, spannend, nog ff en dan weet je meer! @marnat, knap hoor dat je gisteren niet gerookt hebt! Hier nog steeds verkouden, maar word langzaamaan wel beter! Vandaag maar eens aan de was beginnen....
@wendy: wel fijn dat de gyn je belde dat hij het toch wil laten prikken! alleen maar goed. Ben erg benieuwd naar de bloeduitslag, zoiezo een dikke knuffel voor je! @marnat: Netjes hoor, petje af voor je. Ik heb dan wel nooit gerookt maar ik vind het stoppen wel heel knap! Vergt veel dicipline en motivatie. Keep up the good work! @marjolinos: beterschap meis.
Marnat@ Topper Marjolinos@ Baterschap...grrr die verkoudheid ook:x Wendy@ Spannend meis, maar tocg goed dat ze het eeerst gaan controleren, je weet maar nooit. Hier@ Nog geen ongi gespot, maar het zit er wel aan te komen. Eet mij helemaal vol met lekkernijen, en last van trekkingen in onderbuik.... 2 Zielen+1 Gedachte+5 Minuten lol+9 Maanden wachten=Baby
Goedemorgen allemaal, Marjolinos@ Veel beterschap! Marnat@ Hoe is het nu met het roken? Typje@ Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt! Hier@ Niet veel bijzonders, ben aan het werk. Vanavond weer lekker paardrijden.
5 minuten maar ??? aanstaande vrijdag om 11:30 de slijmvliesmeting, als het dun is mag ik meteen aan de clomid 100 beginnen, dus typje... laat die ongi snel doorbreken gaan we gelijk op
Mizzy@ Ik hoop op goed resultaat vrijdag!! Typje@ 5min?? Ik geniet liever wat langer hoor!! Kaat@ Het gaat hier prima zonder peuk!! heb ook nog geen trek in 1 gehad.
5 minuten wordt em niet bij ons hoor We doen er gezellig wat langer over Marnat: Wat goed dat je nog niet eens trek gehad hebt!! Je bent goed bezig!! Hou vol!! Hier: Wachtend op de postbode..ik hoop dat er een brief met afspraak bij zit en anders een brief van mijn oude ziekenhuis met mijn medische gegevens... Kan ook allemaal maar zo morgen pas komen...ligt er een beetje aan hoe laat ze het gister op de bus hebben gedaan..