marnat wat vervelend zeg voor je moeder en voor jouw natuurlijk!!! heel veel sterkte hoor! hoop dat ze snel weten wat ze gaan doen en dat je moeder snel weer mag opknappen! succes!!!!!
hoop voor je dat je ook snel een baan vind!!! zou mooi zijn he! ben je al aan het rondkijken!? leuk! jij werkt ook in de zorg! is altijd wel werk in... alleen altijd maar weer dat geld he...
Fun, kheb ook in de zorg gewerkt, heb dr alle takken van sport wel gedaan intussen Ik ben blij dat ik dr niet meer in werk, vind het nogal lastig werken als de directeuren en managers vette bonnussen binnen halen en er op de werkvloer steeds verder wordt bezuinigd. Zie hier mn hutje
nou dat is een errrrug mooi hutje!! hihihihihi! wel een beetje klein lijkt me tja die bonussen..... niet normaal he! wat grappig dat jij ook in de zorg hebt gewerkt! ik werk er nog steeds in. vind het ook altijd nog wel erg leuk! maar ben ook blij dat ik nu 3 dagen!!! vrij ben!
Klein???? valt best mee hoor, dat was de entree nog maar. Zie hier de achterzijde van ons hutje Ja is jammer hoor, het verpest wel de motivatie van het personeel.
hihihi die achterkant is idd wel erg groot!!! MOOI HOOR!!! vooral dat heerlijke zwembad... mag ik een keertje komen zwemmen!?
Ja hoor, tis ook nu nog heerlijk ploeteren hoor. Tis verwarmd he Als je bij het hunnebed links afgaat dan kom je vanzelf op onze oprit. Sorry meiden, ben een beetje melig
hihihi ik zal er aan denken als ik eens in Drenthe ben!! ik kom er eigenlijk nooit.... maar vind het taaltje wel erg grappig!
Heeft badpak al aan om een duik te nemen in het bad van pcootje. Hoi Ella welkom. Ook ik werk in de zorg hahaha. Zorgzame noordelingen hier lijkt het wel op. Zelf wil ik straks na de cursus van manlief een herintreders cursus doktersassistente gaan doen en dan weg uit het verpleeghuis en terug als doktersassistente. Marnat al meer gehoord van je moeder????
Rent hard terug . Jemig pcootje je moet wel het kleed eraf halen. Brrr duik ik zo op een kleed met ijs en sneeuw.
lin , dankje!! ooow wat leuk! ik ga zelf in september beginnen met de opleiding doktersassistente! (avond opleiding) leuk he! aan de noorderpoort. ik werk nu als vpk in de thuiszorg! ook erg leuk , maar wil wel wat meer werken! en DA lijkt me zooo leuk werk!
haha is goed. maf eigenlijk zover is Drenthe nou ook weer niet. Mensen hebben de rare gewoonte om altijd zo ver mogelijk van huis te willen met uitstapjes en vakanties......en vervolgens liggen we naast de buurman op het strand want die had hetzelfde idee Pas op hoor, als Fries moet je toch weten dat alleen Fries een taal is he, de rest is dialect Ow Sjit Lin, heb je je bezeerd? Je kunt nu rustig duiken hoor, kheb mn tuinman opdracht gegeven het te verwijderen.
pcootje , jaaa! dan is het in drenthe toch wel errrrug mooi weer zeg!! of is de foto in de zomer gemaakt? snel maar ff een kleedje erover heen haha!
Neemt een megaduik. Mag nu weer........... Ik werk als VIger op een revalidatieafdeling. Heb in het MCL gewerkt als DA. WIl van de onregelmatigheid af.
Kheb dr en paar zonnehemels om heen gezet Juist, dialect, alhoewel ik het ook een mooi taoltie vin heur Hoi Leentjuh, goed hoor aleen beetje melig. En met jou?
je moet de tuinman wel even opdracht geven om het onkruid weg te halen bij het zwembad pcootje. Staat niet netjes ....... Goed leentjuh en het melige van pcootje werkt aanstekelijk. DU mie moar grunnegers. Vink ook mooi.
have fun... in de sun De onregelmatigheid vond ik heerlijk toen ik vrijgezel was, zoveel mogelijk late, nacht en weekend diensten...ping ping Toen ik bij mn man kwam vond ik het al stuken minder prettig worden en ben toen ook vrij snel op kantoor komen te zitten. Nu werk ik ook super onregelmatig, maar kan het nu zelf wel plannen. Voor mij is dit de ideale job.
Heeft die gast dat nu nog niet gedaan???? Op staande voet ontslag dan maar !!! Vacature: Tuinman gevraagd ( met minimaal een wasbordje) Verstand van masseren en o'ja ook van onkruid. Grunnigs is wat groffer den dreents vin ik