Blegh bah boe!! Net geweest voor die slijmvliesmeting, slijmvlies is wel dun genoeg voor de clomid maar het ei wat niet wou springen is nu 29mm en ziet er uit als een cyste. Ik moet dus nu eerst 10 dagen provera gaan slikken om dat weg te krijgen dan een uitgangsecho voor ik met de clomid mag beginnen. Ben best wel een beetje blegh er van. Maar goed......... mezelf even een schop onder mn kont geven en huppekee.
Mizzy@ Wat @#$ ja weer, echt balen. Ga je er vanuit dat je met clomid mag beginnen moet je eerst weer 10 dgn provera slikken grrrr....Hopelijk snel een bloeding voor jou meis. Marnat@ idd je bent al zover, maar het kan me best voorstellen dat het soms even genoeg is geweest, alhoewel de wens er natuurlijk wel is. Ik ben net een jaar ebzig en het begint mijn nu soms al tegen te vallen. Idd prikken lijkt mij ook niks suc6 iig Hier@ vanmiddag naar de gyn geweest, en het slijmvlies zag er goed uit, dus mag beginnen aan de clomid100....pffff daar gaan de opvliegers weer hihihi Hopelijk is het het dit keer meer dan waard, want wil een mega ei dit keer grrrr..... Woensdag weer heen en dan 1e FM, sapnnend dus, of de clomid zijn werk gaat doen.
NOD: 14 april: Maria 14 mei: Debby82? 15 Mei: wendyenrichard 25 mei: Marjolinos 03 juni: Kaat 20 juni: Typje Zwanger: Tessa8 20 maart FA en misschien al een echo! Janis Chahida Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat27 mei beginnen met spuiten. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Clomid50 slaat niet aan,begonnen met clomid100. 26/05 1e FM.Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Debby82: 6 mei 2010 semenonderzoek Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Een half jaar menopur prikken. en fm controlle. Tessa8: Bloemetje: ? Salcia : 9 April 1ste iui gehad, afwachten nu. Mizzy: zaad manrima * 10 mei progesteron prikken 17 mei uitslag*. Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei terugbelafspraak uitslagen. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje Laura: over twee week tel concult met klinische geneticus. VU Amsterdam: Mariac:Alle uitslagen binnen het word isci. 28 april ICSI zaadonderzoek, echo ivm poging vaststellen oorzaak OAT. Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 31 mei afspraak Hoe gaan we verder. Afvalrace: marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-1 kg 69 kilo nog steeds was 71 kilo. Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1 Wen: Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
@mizzy, wat balen! kan me helemaal voorstellen dat je daar enorm van baalt! @typje, duim met je mee! Hier het gevoel dat ik ongi moet gaan worden....
Mizzy@ Balen meis kan voor stellen dat je even blehe bent je zelf niet te hard schoppen he... typje@ Wil die ei van jou nog niet!! word je niet moe van al die fm s. id ik kom wel eens over of ik heel sterk ben, maar heb zeker ook wel eens zin en behoefte om te klagen. Jij al haast weer een jaar wat vliegt de tijd baha wondertjes waar blijven jullie?? Ik heb een vraag meis, nu ik niet meer rook word ik tegen de avonds vaak wat benauwt!! niet verontrusten heb het nooit gehad, jij? komt het door het stoppen? marjolinos@ Ojee ongi komt er aan ik stuur het weer weg Lukt het allemaal met de op bouw van jullie bedrijfje meis? manlief wil ook voor zich zelf beginnen maar we komen moeilijk aan info. straatmaker is hij.
Hmz, nou maar hopen dat die dan snel doorbreekt dan heb je daar duidelijkheid over. STerkte meis @typje: jij gaat gewoon alvast een mega ei laten groeien en ik kom later op Succes meid, heb je nog gevraagd aan de dokter van die enorme krampen? was het normaal? Succes hoor meis en hoop dat a.s woensdag je ei al is gegroeid!! hier: aan het idee gewend, aan de provera al begonnen hoop in elk geval dat die cyste snel weg is vind ik maar niets.
Mizzy wat balen zeg!!! Kan me voorstellen dat je je zo "blehg" voelt Typje spannende tijden breken aan! Ik duim met je mee! Marnat alles goed met roken? (moet nog even verder terug lezen Hou vol!! Hier alles goed!! 22 juni de eerste intake afspraak!! Ze gaven aan in juli dus dit valt super mee!!
Bedankt voor jullie lieve woorden, nee heb mij zelf niet te hard geschopt zo lekker douchen met mn nieuwe douchecreme en dan mn bedje in! Heerlijk.
hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Typje weer begonnen met de clomid? Mizzy weer begonnen met de provera? @joekie, dat is dan idd wel een meevaller! Hier alles goed, gisteren een lekker drukke dag gehad en vandaag lekker rustig aan! gaan vanmiddag nog lekker naar de bios met kaarten die we gekregen hebben! Vanavond nog lekker bbq-en (hebben nog eten over van gisteren)...
Marjolinos@ Veel plezier vandaag en bbq ze. Wij hebben even een stukje gewandeld vandaag, en gaan straks op balkon bbq op een camping gasstel. Wat heeft de rest allemaal gedaan vandaag met het mooie weer?
Marjolinos: Klinkt als gezellig en erg lekker!! Marnat: Ik gewoon gewerkt...dat krijg je in de zorg Nouja, zo erg is het nu ook weer niet, we hadden toch geen plannen.. Jij dan?
Hallo allemaal, Hoe is het met iedereen? Mizzy, dat is echt balen zeg!! Hoop dat je snel mag beginnen. Marnat, wat raar dat je benauwd bent, dat had ik of mijn man niet met het stoppen. Hoe is het verder? Trek je het nog een beetje? Hier, vandaag heerlijk de hele dag in de tuin gelegen en gisteren heerlijk geshopt. We hebben over ongeveer 3 weken een bruiloft in Italie en daarvoor hadden we nog kleding nodig.
@marjolinos: ja vrijdag met de provera begonnen maar nog niets wat wijst op nader bloedverlies maar goed afwachten maar. Tis voor 10 dagen. Lekker gebbqd? @kaat: ja het was vrijdag echt even een domper nu gaat het wel weer en dus aan de provera. hier: eergisteren, gisteren naar een meertje geweest en lekker wezen zonnen, beetje gezwommen, de jongens met hun opblaashaai lekker gedobberd, kortom heerlijk! alleen vreselijk verbrand ikke...
goedemorgen meiden, Hier gisteren niet meer ge bbqed want we hadden van buren zo'n 30 sate stokjes gekregen en die waren al op de bbq geweest... Verder wel een heerlijke dag gehad! Nu zometeen nog wat poetsen in de woonkamer, lasagna maken voor vanavond want ze hadden gezegd dat het geen mooi weer zou worden vandaag! en dan lekker het zonnetje weer in! @mizzy, ik weet nog wel iets voor als je verbrand bent... als je meer wilt weten pb me maar, want mag hier geen reclame maken!
Hallo Daar Iedereen...!!! Hoe is het jullie dames vergaan de laatste tijd..... ben zeer benieuwd..!!! Na een Stevige Break ben ik weer voor mn 4de IUI geweest 12 mei.. Dus woensdag mag ik testen maar hou het niet meer denk dat ik morgen test 1 dag te vroeg zeg maar.. Ik heb inmiddels wat gekke vage klachten maar zoals iedere vrouw op dit forum weten we allemaal hoe ons lichaam ons vaak voor de gek houdt. Nou meiden ik hoor graag weer van jullie...heb jullie echt heel erg gemist maar het was even beter om afstand te doen zat niet echt lekker in m'n vel maar ik ben weer voldoende opgeladen en kijk er weer positief tegen aan en dat is heel wat waard met deze zware behandelingen en emotie's.. Groetjes en heel veel Liefs..Anita
@ Anita: welkom terug meis, ik hooop duim en wens dat die klachten helemaal echt zijn en je snel een super posi test in handen hebt! SPannend, ik leef met je mee. Soms kan een break even de verlichting geven, even diep adem kunnen halen. Als je dat voor jezelf zo voelt is dat het belangrijkste en er aan toe geven natuurlijk. @marjolinos: ik ga je straks even pb' en al is mn verbranding nu mooi bruin, wil toch ff babbelen. hier: helaas nog geen teken van naderend bloedverlies..... hoop dat dit maal de provera wel aanslaat, het moet ook vanwege die cyste. dat ei had gewoon moeten springen grrrr!!
Lady@ meis dat is lang geleden! huisje mooi geworden? iui 4 alweer? duimen draaien. welkom terug meis.
NOD: 14 april: Maria Onbekent: Typje?? 14 mei: Debby82? 15 Mei: wendyenrichard 25 mei: Marjolinos Zwanger: Tessa8 20 maart FA en misschien al een echo! Janis Chahida Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat27 mei beginnen met spuiten. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.gehad 12 mei woensdag testen bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Clomid50 slaat niet aan. Nu wachten op bloeding en beginnen met clomid100.Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Debby82: 6 mei 2010 semenonderzoek Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Een half jaar menopur prikken. en fm controlle. Tessa8: Bloemetje: ? Salcia : 9 April 1ste iui gehad, afwachten nu. Mizzy: zaad manrima * 10 mei progesteron prikken 17 mei uitslag*. Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit ke. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje Laura: over twee week tel concult met klinische geneticus. VU Amsterdam: Mariac:Alle uitslagen binnen het word isci. 28 april ICSI zaadonderzoek, echo ivm poging vaststellen oorzaak OAT. Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 31 mei afspraak Hoe gaan we verder. Afvalrace: marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-1 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1 Wen: Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
NOD: 14 april: Maria 14 mei: Debby82? 15 Mei: wendyenrichard 20 Juni: Typje 25 mei: Marjolinos Zwanger: Tessa8 20 maart FA en misschien al een echo! Janis Chahida Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat27 mei beginnen met spuiten. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.gehad 12 mei woensdag testen bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Clomid50 slaat niet aan.nu Clomid100.26-05 1e FM. Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Debby82: 6 mei 2010 semenonderzoek Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Een half jaar menopur prikken. en fm controlle. Tessa8: Bloemetje: ? Salcia : 9 April 1ste iui gehad, afwachten nu. Mizzy: zaad manrima * 10 mei progesteron prikken 17 mei uitslag*. Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit ke. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje Laura: over twee week tel concult met klinische geneticus. VU Amsterdam: Mariac:Alle uitslagen binnen het word isci. 28 april ICSI zaadonderzoek, echo ivm poging vaststellen oorzaak OAT. Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 31 mei afspraak Hoe gaan we verder. Afvalrace: marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-1 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1 Wen: Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1