marjolinos...meid je kan ook nega testen omdat je nog niet zoveel hcg aanmaakt het zegt nog niks hoor blijf alsjeblieft hoop houden.. Marnat goed gedaan en nu ivf traject in begrijp ik....hee veeel succes
Marnat ging voor icsi toch? Maria, sorry had over je bericht heen gekeken was nog niet helemaal wakker. Maar wat vreselijk naar zeg. Dikke knuffel van mij en hoop dat je gauw het traject in kan van de icsi. xxx
Vreslijk zeg, en dat van een familielid wat zo dicht bij je staat. Ik denk dat daar geen boek tegenop kan meis, het is gewoon f&#$%^oneerlijk en hard dat iemand zo iets zegt!! Hoe hij het zoiezo in zn hoofd haalt dat in het openbaar gewoon even te zeggen en dan ook nog zo'n achterlijke lach erachter aan. Meis, dikke knuf!!
Ja, lekker he!! Door jullie hier kan ik in mijn omgeving goed mijn mond houden over alles. Als ik zin heb om het van de daken te schreeuwen dat we weer gaan starten kom ik dat gewoon hier doen En als het niet gaat zoals je wilt zijn er hier altijd meiden die je steunen en die ECHT weten hoe je je voelt!!
Maria, Jeetje wat moet jij je rot hebben gevoeld! Ik zou echt kwaad zijn denk ik. Dat is echt geen normale reactie.
Mizzy @ id ik doe ICSI staat ook onder in mijn onderschrift. Maria@ id hier kun je je hart luchten meis we snappen heel goed wat je voeld meis.
Maria@ Wat naar zeg, knuff voor jou meis Mizzy@ Ongi al gespot? All@ Hoe gaat het met iedereen? Hier@ Niet zo goed, vriendjelief zit weer in een depressie, en het maakt mij erg gespannen en verdrietig.Het ging net weer zo goed, en nu weer een terugval.... Verder heb ik een infectie grrrr....van beneden erg genant, en het doet me vreselijk pijn. Slapen wil slecht, en arts zegt dat het waarschijnlijk door de clomid100 komt. Maar het moet vanzelf over gaan. Ach ja dat kan er ook nog wel bij.... Zie het allemaal even niet meer zo zitten, waarom wij nou weer vraag ik me wel eens af. Heb je het een niet krijg je het andere weer voor de keizen.... De infectie wordt niet minder de laatste dgn en ik heb zalf wat voor verdoving werkt, omdat het ondragelijk is bij het plassen ( srry beetje vies allemaal). Ook mogen wij geen geemschap hebben, omdat ze niet zeker weten wat het is, dus we moeten de kweken afwachten. :x:x:xMaar de eitjes dan????????en bevruchting alles giert door mee heen...maarja... Ook goed nieuws snik snik.....heb er een achternichtje bij gekregen sinds vanmorgen. Anneke Annouk genaamd naar mijn overleden tante. pfffffffffff Srry meiden voor mijn ego bericht, maar moest het even kwijt.
@typje, bah het zit je dan ook niet mee! weet je al wanneer je meer duidelijkheid krijgt van de kweek? Ook balen van je mannetje, kan me voorstellen dat je dat enorm verdrietig maakt! @hier nog steeds geen ongi te bekennen, echt mega vervelend want de ene 5 min denk ik dat ik ongi ga worden en dan is het weer weg... maar we wachten maar af (en ben zo mega ongeduldig!).
Marnat wat goed je eerste prik, nou hopelijk is het allemaal voor iets heel moois einde van de maand Marjolinos ik hoop zo dat het als nog raak is en dat je hcg nog wat laag is, mijn vriendin teste pas na 2weken positief, dus de hoop nog niet opgeven. Typje wat vervelend zeg van die infectie, nou hopelijk geneest het snel en kan je weer verder, zo zie je maar dat sommige dingen helpen voor de 1 maar dat je er weer bijwerkingen van kan krijgen, hopelijk is het gauw weg. MariaC Ik had echt mijn mond open gedaan tegen mijn broer als die dat zo lomp zei,als je er echt mee zit gewoon met je broer gaan praten. Weten ze dat iemand lang bezig is voor een wondertje en dan gaan ze er nog zo mee om echt jammer.
typje, meis wat balen en wat naar zeg, van je vriend, de infectie alles! (op het mooie nieuws van je nichtje na) hele dikke knuffel voor jou. Hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben. En de vraag van waarom, logisch dat je jezelf dat stelt. geen ongi of iets wat er op lijkt gespot. zondag laatste provera en dan 1 week wachten, dan geen ongi krijg ik een nieuwe echo (vandaag even de poli gebeld om dat te vragen)
Mizzy & Marjolinos@ Hopelijk duurt het niet lang voor jullie dat de ongi zich meld. Chahida@ Idd dan zit ook echt alles tegen, maar hopelijk gaat het snel over alweer 8 wkn zwanger....wat gaat dat snel zeg pffff...alles nog goed? met jou en de beeb Hier@ De infectie is alweer wat vermindert vandaag, heb geen last gehad vannacht, en hopelijk is het maandag bij de 2e FM voorbij, zodat we weer verder kunnen. Ik moet tien dgn wachten tot ik de uitslag heb van de kweek. Ben benieuwd. Dus laten we het hopen dat het niks bijzonders is hihi.... zo ik het teamdag straks, en ga honkballen met mijn collega's, mooi weer ( tot nu toe ) erbij, dus hopelijk een geslaagde dag vandaag. Fijne dag alemaal groetjes
@typje, hoop ook op mooi weer vandaag zodat jullie lekker buiten kunnen zijn! Verder zou het idd prettig zijn als het maandag weer allemaal goed is zodat jullie toch verder kunnen! @hier nog geen ongi, maar wel een enorme stijve nek en schouders en dat doet me toch pijn! kon vannacht gewoon niet goed slapen!
NOD: 14 april: Maria 14 mei: Debby82? 15 Mei: wendyenrichard 03 Juni: Kaat 20 Juni: Typje 25 mei: Marjolinos Zwanger: Tessa8 20 maart FA en misschien al een echo! Janis Chahida Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat27 mei beginnen met spuiten. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.gehad 12 mei woensdag testen bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Clomid50 slaat niet aan.nu Clomid100.31-05 2e FM. Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Debby82: 6 mei 2010 semenonderzoek Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Een half jaar menopur prikken. en fm controlle. Tessa8: Bloemetje: ? Salcia : 9 April 1ste iui gehad, afwachten nu. Mizzy: zaad manrima * 10 mei progesteron prikken 17 mei uitslag*. Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit ke. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje Laura: over twee week tel concult met klinische geneticus. VU Amsterdam: Mariac:Alle uitslagen binnen het word isci. 28 april ICSI zaadonderzoek, echo ivm poging vaststellen oorzaak OAT. Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 31 mei afspraak Hoe gaan we verder. Afvalrace: marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-1 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1 Wen: Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
NOD: 14 april: Maria 14 mei: Debby82? 15 Mei: wendyenrichard 03 Juni: Kaat 20 Juni: Typje 25 juni: Marjolinos Zwanger: Tessa8 20 maart FA en misschien al een echo! Janis Chahida Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat27 mei beginnen met spuiten. eerst weer aan de pil. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.gehad 12 mei woensdag testen bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Clomid50 slaat niet aan.nu Clomid100.31-05 2e FM. Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Debby82: 6 mei 2010 semenonderzoek Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Een half jaar menopur prikken. en fm controlle. Tessa8: Bloemetje: ? Salcia : 9 April 1ste iui gehad, afwachten nu. Mizzy: zaad manrima * 10 mei progesteron prikken 17 mei uitslag*. Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit ke. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje Laura: over twee week tel concult met klinische geneticus. VU Amsterdam: Mariac:Alle uitslagen binnen het word isci. 28 april ICSI zaadonderzoek, echo ivm poging vaststellen oorzaak OAT. Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 31 mei afspraak Hoe gaan we verder. Afvalrace: marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-1 kg Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1 Wen: Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
Typje, Ik kan me goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Ik hoop dat je je snel beter voelt Knuf! Hier, Ik ben er vannacht uit geweest ik was kotsmisselijk! nu nog steeds een beetje. Helemaal wit was ik. Het eerste wat dan door je hoofd gaat is: mhh dat is wel goed maar gelijk erna dacht ik tja mijn lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden. Ik zit pas op dag 23 dus dat is nog te vroeg denk ik. Ik zal wel wat verkeerds hebben gegeten
Marjolinos@ Balen meis, knuf voor jou. KAAT@ Beterschap meis ik gooi een knuf. spuiten ging weer goed .