fijn dat het weer goed ging marnat! ik baal idd nog steeds maar goed kan er toch weinig aan veranderen...
Typje Ben blij dat het wat aan de betere kant gaat nu, hopelijk ben je er snel vanaf. Met mij gaat het goed en hopelijk bij mij binnen ook, verschijnlijk wel want ben er echt ziek van dus dat komt goed. Marjolinos wat klote zeg, ik had echt verwacht dat het deze keer echt raak zou zijn, doe lekker rustig aan.
Pffff meiden even mijn gal spuwen. Wat heb ik een rotdag vandaag niet normaal! Grrrrrrr. Ik werk op een klantenservice en ik krijg vandaag alleen maar zeikmensen! (sorry hoor) Ik ben al niet lekker en dan heb je dit ook nog. Nou deze dag wordt echt helemaal niets meer. Ben echt toe aan vakantie
Nog even 1 keer zeuren en dan hou ik op en ga proberen van me weekend te genieten. Ohh wat baal ik van mezelf zeg! Ik had net weer een klant die begon te schelden enz en ik barst in huilen uit! Ik kan niet meer ophouden! en dat bij mijn collega's, oh ik schaam me dood zeg. Ik wil helemaal niet huilen maar ik kan het gewoon echt niet stoppen. Over een kwartier ga ik naar huis en ga proberen mezelf weer helemaal op te lappen.
Knuffel voor Kaat!! Wees niet te streng voor jezelf, er is zoveel wat allemaal door je heen giert. Rust goed uit meis. @marjolinos: ook een knuf voor jou, zat zo te duimen voor je. -x- hier: beetje moe, beetje alles tegen en niet lekker in mn vel
Kaat@ Dikke knuf voor jou , en je bent geen zeur !! lucht je hart hier we zijn er voor elkaar . Knuf ook voor mizzy denk om je zelf meis. Hier gister visite gehad van mijn ouders was gezelig. ze zijden je bent verandert in het gezicht.Ja ik ben dikker geworden mam, na de operatie, ben van 62 kilo naar 70 kilo gegaan! en steveger borsten . ben je zwanger zegt moeders ik hu dat kan niet!! ik zal mijn bh wel even gaan passen want deze past niet. ik voel me goed maar verandert wel veel lol. Mams en ik hebben ook even lekker gejankt samen heerlijk kan dat zijn. Hou me gewicht wel bij!! ga nu alle ochtenden mee doen aan Nederland beweegt. En de buikspieren blijf ik doen.
@marnat: Fijn dat het zo fijn met je mams was, heerlijk is dat he. Goed dat je op je gewicht blijft letten, en NL in Beweging is inderdaad altijd ook erg leuk, ook de weetjes tussendoor. @Hier gaat het weer wat beter, ben weer wat opgeknapt en we zien wel wat het allemaal gaat worden. Nog geen spoor van bloed of naderend bloedverlies en dit is de laatste dag provera. Ik moet tot volgende week zondag wachten, is er dan niets moet ik bellen. We zullen zien. Hoe is het met de rest van de meiden???
spannend mizzy, ik duim voor je dat vandaag of morgen de bloeding doorgaat breken zodat je snel met de volgende ronde kan beginnen! @marnat, fijn dat het gezellig is geweest met je moeder, ik geniet daar ook altijd van! Een tip, kijk eens op de website www.valtaf.nl is een leuke website vind ik zelf! Hier morgen weer beginnen met afvallen! heb een nieuw boek gekocht en allemaal leuke recepten en ga vol goede moed weer beginnen! Verder gaat het met mijn nek gelukkis alweer wat beter! kan nu in ieder geval mijn hoofd draaien, doet dan wel nog pijn, maar het gaat tenminste weer! Vanmiddag gaan we gezellig even naar veldhoven!
@marjolinos: Goed zo meid, hoe heet het boek trouwens? En is het van jullie eigen "bedrijf"? Ik ga jou nog pb'en hoor meis maar door mn stemming was ik niet zo in de mood daarvoor.
hoi meiden, ik weet niet of ik hier welkom ben, maar heb deze week vernomen dat het bij ons ook niet zomaar zonder slag of stoot zal lukken om volledig natuurlijk zwanger te geraken... maar als ik jullie verhalen lees, dan twijfel ik of het gepast is dat ik me hier aanmeld... mijn baarmoederslijmvlies is dus veel te dus en nu moet ik eerst 3 maanden pilvorm van clomid nemen en pregnyl spuiten... als ik niet eerst die 3 maanden pilvorm doe, krijg ik niets terugbetaald... iemand van jullie die ook zulk dun slijmvlies heeft? groetjes
@mizzy, nee is niet van ons bedrijfje... er zijn wel afslankmiddelen maar wil het liever doen met gezonder eten en daar heb ik nu een boek voor gekocht met recepten en dagmenu's voor 3 maanden. Voor mijn gevoel heb je er ook minder aparte dingen voor nodig dan bij sonja... verder lijken mij de recepten voor 's avonds beter! @maya welkom! Kan je helaas niet helpen, want daar ligt het bij ons niet aan! HIer ngo maar ff soep maken zodat manlief ook mee kan nemen morgen!
Majay@ Welkom, ik kan je ook helaas niet helpen, bij ons ligt het daar niet aan waar wel aan! nog geen idee. Marjolinos@ Bedankt voor de tip ik kijk er morgen even naar, ben nu te moe om na te denken. zo de laatste pil gehad nu alleen nog spuiten!
NOD: 14 april: Maria 14 mei: Debby82? 15 Mei: wendyenrichard 03 Juni: Kaat 20 Juni: Typje 25 juni: Marjolinos Zwanger: Tessa8 20 maart FA en misschien al een echo! Janis Chahida Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat Ja we zijn gestart , de pil is nu gestopt! nu alleen nog spuiten. 8 juni eerste echo. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.gehad 12 mei woensdag testen bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Clomid50 slaat niet aan.nu Clomid100.31-05 2e FM. Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Debby82: 6 mei 2010 semenonderzoek Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: ?: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Een half jaar menopur prikken. en fm controlle. Tessa8: Bloemetje: ? Salcia : 9 April 1ste iui gehad, afwachten nu. Mizzy: zaad manrima * 10 mei progesteron prikken 17 mei uitslag*. Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit ke. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje Laura: over twee week tel concult met klinische geneticus. VU Amsterdam: Mariac:Alle uitslagen binnen het word isci. 28 april ICSI zaadonderzoek, echo ivm poging vaststellen oorzaak OAT. Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 31 mei afspraak Hoe gaan we verder. Afvalrace: marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /7o kilo ben ik nu! Marjolinos: sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1 Wen: Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
Maya van harte welkom. Ik hoop dat het met de medicatie die je krijgt je slijmvlies dikker gaat worden. Helaas zelf geen ervaring mee. Maar schrijf gerust mee. @marjolinos: hé goed joh, en zo blijf je ook lekker in de keuken en met eten aan de gang. Ik heb wel eens modifast en dat soort dingen gedaan maar dan verlangde ik naar normaal voedsel, en dat is ook veel beter. Succes hoor. De rest van de meiden, hoe is het met jullie???
Hallo Meiden, Ik ben net terug van mijn afspraak. Hij vertelde dat we vermindert vruchtbaar zijn zonder duidelijke oorzaak. We gaan beginnen met IUI met milde hyperstimulatie. Maandag moet ik terug komen voor prikinstructies. Ik ben nu een beetje alles aan het doorlezen en ik begin het nu wel te snappen. Ik moet mezelf inspuiten met Puregon dus wel spannend allemaal. Maar eerst gaan we over twee weken op vakantie en dan gaan we beginnen
Ja ik ben blij dat we zo snel mogen beginnen, ik had eerlijk gezegt verwacht dat we een half jaartje moesten wachten. We gaan naar Italie, vrienden van ons gaan daar trouwen en we hebben gewoon onze vakantie erom heen gepland.
Maya@ Welkom en suc6 met zwanger worden Kaat@ Spannende tijd dus. Hopelijk lukt het jullie snel Hier@ Vanmorgen naar de gyn geweest voor de 2e FM, Helaas wat ik al dacht. Genoeg eitjes maar ze groeien nog niet. Wel is het slijmvlies weer gegroeit, dus donderdag maar weer kijken. Verder is de uitslag binnen van de infectie, het bleek gordelroos te zijn Het is gelukkig weer over. Maar had gevraagt hoe het daar dan kwam, de gyn gaf aan dat het op alle plekken kon voorkomen. Nou ja goed hihi....zolang ik het maar niet were krijg. Met mijn mannetje gaat het weer redelijk, we praten elke avond even met elkaar en luchten onze harten. Ik ben blij dat hij zo goed erover kan praten, dat scheeld voor hem en voor mij ook, ik kan er nu rekening mee houden. Iedereen een fijne dag toegewenst
Typje@ Fijn dat het weer wat beter thuis gaat met jou en manlief. En jullie heel goed met elkaar kunnen praten top vind ik dat. Maar ik bak een ei voor je zo dat die tegen jou eitjes kan zeggen dat ze moeten groeien.
hallo meiden, ik zou mij ook graag aansluiten bij jullie topic! bij ons is het nog onzeker wat er gaat gebeuren, maar de 1ste stappen zijn gezet; mijn man is getest en blijkt veel te weinig zaadcellen te hebben en daarom zijn wij doorgestuurd naar de vruchtbaarheidsklinkiek van het EMC rotterdam. vorige week intake gehad en nooit gedacht dat ze zo lang wachten met medisch ingrijpen! we gaan allebei getest worden en als blijkt dat alleen bij mijn man een 'probleempje' zit, dan grijpen ze pas na 2 1/2 jaar thuis proberen in! ik vroeg mij af of dat normaal is...en ik wil gewoon mijn verhaal kwijt... groetjes joyce