medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend!! Wij gaan 22 juni naar het ziekenhuis toe voor een intake!!
    Kan me voorstellen dat je er bang voor bent..
    Ik probeer ik stiekum toch een beetje rekening mee te houden dat het niet lukt..Dan is het altijd een cadeautje als ik wel zwanger raak.. ;)

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Marnat@ Idd laat die eieren maar schrikken:D;)

Joyce@ Welkom, en dat is idd erg lang 2,5 wachten....pfff, hopelijk is het niet nodig en wordne jullie snel zwanger.

Mizzy@ Idd ben blij dat ik er nu vanaf ben, want als de eitjes gaan groeien, moet er natuurlijk wel geoefend worden;):).
    Heb jij je ongi al gespot???

Marjolinos@ Het gaat dus goed met je bedrijf, suppper meid, en hopelijk volgen er meer de komende tijd.

Laura@ Ze zouden het misschien wel kunnen doen, maar dat willen ze eerst niet, omdat ze niet weten hoe snel mijn lichaam reageert op de medicatie. Dus ze wachten gewoon af, op welke dosering ik het beste reageer, en daar gaan ze dus verder mee.
    En wil het niet met de clomid100 of 150 dan gaan ze beginnen met spuiten. dus ben benieuwd.
    Ik duim voor je meis, spannende tijd dus;)

Kaat@ Thx Meid, ik hoop het ook.

esther@ Welkom, iui wordt het dus? Spannend zal voor je duimen;)

Kimpietjeuh@ Hopelijk krijgen jullie een wonder,ik zal voor jullie duimen miss helpt het;) Sterkte

Joekie@ Zal voor je duimen meis;)

Hier@ eigenlijks niks bijzonders, ik ga vandaag maar van het zonnetje genieten, en maar eens in de tuin ploeteren.
    Want tja de onkruit groeit sneller dan ik dacht grrrrr.....

Fijne zonnige dag lieve meiden;)

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Alle nieuwe meiden welkom.

4. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Dank je wel meiden, ik wens uiteraard voor jullie allemaal ook veel succes op een wondertje!!

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @typje: Nope geen ongi te bekennen in de verste verte niet. Heb al een afspraak gemaakt voor dinsdag dan gaan ze kijken waarom niet, en hoe het ermee staat. Wie weet breekt het ineens door nu ik heb gebeld. lol.
    Jaaaaa oefenen meis ;):D

6. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @typje,
    ja dat vinden wij dus ook,vandaar dat we het behandelplan n.a.v de uitslagen van de onderzoeken even afwachten, gaat het naar ons idee te lang duren, willen we graag naar een ander ziekenhuis...

@de rest,
    jullie ook allemaal heel veel succes de komende periode! en hopenlijk komen wij mekaar binnenkort tegen in 1 van de 'ik ben zwanger' topics!

7. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Mizzy@ Ik zal voor je duimen, dat de ongi zich eerdaags meld...;)

Joyce@ Ja idd, ik hoop het voor je dat de onderzoeken mee gaan vallen.zal voor jullie duimen

All@ Mijn duimen draaien hier voor iedereen, even een dikke cyber knuffel voor jullie meiden. Wat kan een vrouwenlichaam ook raar in elkaar zitten grrrrrr.....

We blijven moed houden!!!!;)

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    typje hoe ging je follikelmeting gisteren???

Wij hebben de uitslag van het spermatest binnen en hij was op zich goed maar er was maar 4% beweeglijk en dus moet ie dat opnieuw doen.

Het lijkt erop dat de clomid aanslaat want vandaag is dag 15 en ik had een positieve ovulatietest en vruchtbaar slijm. Ik ben benieuwd...

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

Hier vandaag een beetje een K** dag!
    vanmiddag bij het reintegratiebureau geweest en moest daarna nog ff in de stad zijn en toen hebben ze mijn scooter gejat! Baal zo!

@mizzy, hoop dat je ongi vanavond nog doorbreekt en je fijn verder kunt!

@debby, fijn dat de clomid aanslaat!

10. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    er gaat hier de komende tijd veel geduimd worden!:):D

@marjolinos,
    wat ontzetten k*t dat je scooter is gejat!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tsja...dat doen we aldoor voor mekaar toch?
    We willen allemaal verhuizen naar het zwangeren topic!! ;)

12. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @marjolinos: he *** zeg, ze moeten van andermans spullen afblijven!!grrrrrrr!!

Geen ongi te bekennen geweest, heb al wel een afspraak gemaakt voor dinsdag 8 juni, dan kijken ze hoe het er nu uitziet en wordt er beslist of ik toch aan de clomid kan beginnen. clomid100.

13. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Graag een grote verhuiswagen met ons allen erin naar WIJ ZIJN ZWANGER!! dat zou leuk wezen :D:D:D:D

14. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Marjolinos, Wat balen dat je scooter gejat is! Daar kun je echt kwaad van worden:x

Mizzy, Ook balen zeg! Ik hoop dat je snel mag beginnen.

Marnat, En hoe gaat het met het roken en spuiten?

15. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hallo Dames,

Ik was er weer, ik heb een rotperiode achter de rug.
    Ik was zo blij dat ik eindelijk zwanger was, tot het moment dat ik begon te vloeien, en vervolgens goed twee weken in de rats heb gezeten (en nu nog). De gyn vermoede dat ik een beginnende miskraam had, en ik moest geregeld mijn Hcg laten controleren. een week later was mijn hcg nog etzelfde en de gyn zei dat het nu echt mis was en dat het toch een miskraam was. De donderdags begon ik te bloeden, en ik had zoiets van mijn lichaam ruimt het mooi zelf op. maandags moest ik weer hcg prikken en dinsdag naar de gyn. en ik had zoiets van mannetje hoeft niet mee, want de hcg is nu wel gedaald, dus niet hij was zelfs gestegen, en op de echo was niets te zien. Ik zou anders die woensdags naar het ZK moeten voor een prik. Alleen dinsdag middag moest ik plassen en ik meende dat ik een wind moest laten, nou dat heb ik geweten, dat deed pijn! en de pijn zakte maar niet weg dus wij bellen en ik moest direct komen, gelijk een echo gemaakt en jah hoor, er was bloed in mijn buikholte. 1.5 uur later lag ik op de ok, en ze hebben mijn rechter eileider niet kunnen redden. Dat was dus weer een domper op alles. De gyn zei wel dat mijn linker eileider er nog wel goed uitzag.
    Het is nu twee weken geleden gebeurd, en ik heb nog erg last van de narcose, en ik heb heel erg z'n ups and downs.
    In juli moet ik weer voor controle
    Wat ik me nu wel erg afvraag is dat ze nu verder gaan met het spotten van eventuele eitjes, omdat het al 1.5 jaar heeft geduurd voordat ik uberhoubt zwanger ben geraakt. En nu toch verder moet met 1 eileider, ik weet wel dat je dan ook zwanger kan raken, maar ik ben bang dat het nu nog langer zal gaan duren.

Liefs Janis

16. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @janis
    wow, wat een shokking verhaal zeg! wat moet jij je idd. ontzettend ellendig gevoeld hebben! belanden in zo'n rolacoaster, dat wens je niemand toe...
    hoe gaat het nu met je, kun je de klap een beetje teboven!
    ik ben nieuw op dit forum, dus je kent mij niet, maar ik wilde je graag een hart onder de riem steken en je zeggen dat je ondanks alles echt de moed niet moet opgeven! is heel moeilijk, dat begrijp ik heel goed, maar anders is het echt zonde van de afgelopen tijd en die mag niet voor niets zijn, toch?

heel veel sterkte! wij leven hier allemaal heel erg met je mee en als we kunnen, zullen we je steunen!

groetjes,
    joyce

17. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    @ Joyce,

Heel erg bedankt, de ene keer heb ik zoiets van we gaan er weer voor en de endere keer heb ik van laat maar.
    Het gaat heel erg met z'n ups and downs. van mijn buik heb ik bijna geen last meer (trakt nog een beetje) maar emotioneel valt het me nog soms erg zwaar en ik heb erg last van de narcose. vooal in de middag en avond, dan ben ik kapot, maar kan niet slapen, dus lig ik maar op de bank tv te kijken of een boek te lezen.
    Ik ben alleen bang dat mijn linker kant niet voldoende eitjes aan maakt, zo'n voorgevoel heb ik erover. Ik ben dus wel van plan om als ik in juli weer voor controle moet om wel te vragen of ze dat in de gaten willen houden d.m.v. follikelmeting, dan weet ik het zeker, en zitten we niet meer in de rats, ben zo bang dat het niet zal gaan lukken of we weer zo lang moeten wachten, ik ben ook bang dat ik dat niet zal gaan trekken, en dat ik dan een beslissing zal meten gaan maken om er dan helemaal mee te stoppen. Maar dat is een zorg voor later ik wil graag eerst zekerheid.

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @janis, hele grote knuffel! Wat zal dat moeilijk geweest zijn!

@hier vandaag weer het nieuws gekregen dat manlief zijn werk op gaat houden... op naar de zoveelste baan! geloof dat hij er in de afgelopen 2 jaar al 7 gehad heeft!!!

19. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @janis: allereerst een hele dikke knuffel, wat heb jij een rottijd gehad, en wat een rottijd zit je nu nog zeg, ik wil je heel erg veel sterkte wensen, en sta goed op je strepen betreft extra controles als jullie weer beginnen. Ik blijf voor je duimen, een dikke zoen van mij

20. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    hé wat naar Marjolinos!

Deel Deze Pagina