Klopt pcootje. Een groninger kan ook zo lekker kort van stof zijn en kort voor de kop. Wat doe jij voor soort werk dan. Toen ik vrijgezel was maakte mij het ook niet uit. Maar nu met dochterlief. man die ook onregematig werkt en een wens voor een tweede word ik er wel een beetje erg flauw van feestdagen, nachtdiensten en late diensten.
ow maar dat kunnen drenten ook goed hoor.... en lekkere stijfkoppen Ik werk voor mezelf ( tuinmeubelen) precies, dat bedoel ik. Daarom ben ik ook erg blij dat ik er vanaf ben.
Precies en anders het pad maar gaan zoeken he, met DA ben je dr in ieder geval wel al een heel stuk van af. Denk alleen dat er ook dan nog wel onregelmatigheid is of hoeven da's , niet om de zoveel tijd) bij te springen bij de huisartsenposten.
Fijn dat je nu wel een eisprong hebt gehad. Dat geeft weer moed! Ik heb in november de LEO gehad en tot op heden heeft het niets gedaan. Moet volgende week weer naar de gyn, hij zei de vorige keer dat het nog makkelijk kon maar heb er niet echt veel vertrouwen in. Na hoeveel weken na de LEO kreeg jij een eisprong?
De huisartsenposten heeft eigen personeel hier . Mensen die er bewust voor kiezen. Marnat joehoe ........... Spannend ikke hopelijk volgende week goed nieuws voor jou. Ella ik hoop morgen voor goed nieuws voor je dus goede eisprongen.
ikie , dankje! ik kreeg pas in december eisprong! we dachten dat het niet zou aanslaan... maar toch! de gyn was bijna zover dat hij mij zou doorverwijzen voor hormooninjecties! dus het kan idd nog wel.... maar tis moeilijk he al dat wachten! wat leuk om es van iemand te horen die ook de leo heeft ondergaan. bij mij is toen gelijktijdig ook de hsg uitgevoerd... want lag toen toch in een coma haha heb jij nog erge pijn gehad? ik wel! niet normaal wat liep ik krom! maar dat was na een weekje wel weer over en mn schouders deden zoooo zeer! en mn middenrif. ik zou het niet snel weer over doen... maar ja het begint er nu toch op te lijken dat het resultaat heeft!!! dus ik mag niet klagen! ben benieuwd of er deze ronde ook wat gaat groeien! Lin wat grappig , ik heb ongeveer dezelfde redenen als jij! ik werk vast in de avonddiensten en begin dat nu redelijk zat te worden.. DA lijkt me zooo leuk! en idd ook af en toe wel onregelmatigheid , maar toch veelal kantooruren , zo is mij dan verteld. Heb er iig erg veel zin in! pcootje , noujaaaaaa zeg! heeft ie ontslag genomen? kan me het niet voorstellen!!! maak je zelf de tuinmeubelen!? wat knap!!!! lijkt me echt heel erg moeilijk!
Ik heb voor 5 jaar terug mijn diploma gehaald maar heb er nooit echt meer iets mee gedaan. Daarom wil ik een herintreders cursus gaan doen en daarnaast 1 dag in de week een werkervaringsplek zoeken. En zo hopen dat ik er tussen kom. Mijn 1000ste berichtje op ZP !! Zet gebak neer pak maar wie wil.
Ella; nee joh, niet genomen...gekregen! kan alleen geen opvolger vinden. Ja ik maak ze ook zelf hoor, van restanten en loungebank van 3 bij 3 meter gemaakt Moeilijk? gewoon schroeven dr in en klaar Oke Lin, dat wist ik niet, dan zou dat echt perfect voor je zijn, zonder ORT. Begrijpelijk dat je na die jaren even de kennis wilt opfrissen. Gaat je zeker lukken! Hier nog steeds geen vlag, zal ie morgen wel komen8)
lin dat zou echt mooi zijn! leuk hoor dat je dat weer gaat doen! ik start in sept met de opleiding! ben erg benieuwd , daarbij wil ik nog wel blijven werken bij mn werk waar ik nu zit , dit ook om de opleiding te bekostigen! tja moet ook gebeuren he! pcootje , nou lijkt me toch echt moeilijk hoor! heerlijk loungebanken... dat lijkt me ook zo gaaf voor in de tuin! welterusten iedereen! ik kom morgen wel ff melden hoe de FM was!!! vind het alweer spannend!!! Liefs Ella
het is net alsof ik er morgen voor het eerst heen moet haha! helaas alweer bijna een jaar... ik ben midden febr gestart in het ziekenhuis. vanaf maart weet ik dat ik pcos heb. wat gaat wat dat betreft de tijd toch snel......
jeetje stel klep kousen zo zijn er avonden niemand en nu ben ik er niet duiken ze in het zwembad van pcootje zonder mij ego van mij mijn moeder is gedotert ze had een vernouwing of zo iets. ze heeft een breuk in haar schouder. haar hand is al weer warm maar ze hebben de pols nog niet gevoeld ze moet twee uur plat liggen, ze was heel bang dat haar hand er af moet. en ze niet wakker zou worden maar dat werd ze wel gelukkig. morgen belt papa ons hoe het verder gaat. dus afwachten .
ikkie@ dankje meis. we hopen het beste maar meer kunnen we niet doen he. zo gaat alles lekker en zo krijg je alles te gelijk wij alle twee in de ww en dan mams er nog bij en moeten we ook nog stoppen met roken nou dat kan je eerst op je buik schrijven. we hebben nog 1 pakje gekocht ik moest gewoon een peuk . wat er ook gebeurt na dit pakje gaan we er wel voor.
Haha als je ook wil duiken moet je het ff zeggen hoor, haal ik die laag ijs dr wel ff weer af Fijn om iets over je moeder te horen, hopelijk heeft het dotteren goed geholpen. Lijt me ook wel eng hoor voor je moeder, maar gelukkig is dr hand weer op temperatuur. Dat stoppen met roken nu niet lukt dat zal iedere ( ex) roker wel snappen he. Gewoon nog ff door paffen en jullie tijd komt wel. Irritant dat nu alles bij elkaar komt, die periodes hebben we hier ook wel gehad ...... en ik denk iedereen wel eens. Zit je man in de ww of nu tijdelijk ivm de vorst? En jij... jij vind straks weer een leuke job en gaat dan in de 2de helft van dit jaar met zwangerschapsverlof Ik duik nu mn stro-en bedje in want mn kampvuurtje is uitgegaan
Goedemorgen Dames, Jeee Marnat, logisch dat je een pakje peuken wilde en daar kijkt niemand van op in deze situatie. Tegen de tijd dat je een positieve test hebt stop je vanzelf. Hopelijk vinden ze snel een polsslag bij je moeder. pcootje bij jou de vlag al uit? Of nog steeds hoop. Succes Ella hopelijk morgen een prachtig folikkel in aantocht van 14 mm . hahaha. Jep ook ik weet en ken het begrip folikkel meeting. ( had er altijd 2 die sprongen dus iedere maand dubbel kans hier ).
Mag ik ook met jullie meeschrijven? Wij zijn vorig jaar april bij de gyneacoloog geweest en toen is het traject van onderzoeken gestart.... er is niet echt iets uitgekomen. Het zaad van mijn man is niet altijd even goed, maar ook niet super slecht... Hebben vorig jaar 3 keer een IUI gehad en nu 2 maanden rust gehad. had na de 3e keer gezegd dat ik het niet meer wilde omdat het zoveel stress mee brengt, maar nu wil ik eigenlijk toch wel weer heel graag! dus volgende ronde gaan we weer voor een IUI! Zijn nu alweer 3 jaar bezig!
welkom meis ja hoor je mag ook mee schrijven. wil je ook bij ons op de lijst?waar we alles bij houden succes met zwanger worden