medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Morgen hopen dat de eitjes gegroeid zijn!!

Hier vanmorgen kleine paniek !!
    ik werd naar het spuiten ineens niet lekker.
    Na ik op de bank ging zitten viel ik zo maar even weg!!
    kleine toeval, manlief zij duurt het nu weer een jaar of 2 jaar voor je er weer 1 krijgt? geen idee.
    Had ook geen puf of zin om achter de pc actief te zijn.
    tegen de middag moest ik onze container binnen halen ben ik in de portiek op de trap gevallen, een echte pech dag.
    schram op mijn arm en op de knie en mijn hand is wat gevoelig.

IK ben vandaag een grote blonde kluns.:)

2. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Mijn probleem is, dat ik de dingen onder controle wil hebben en dat heb ik nu niet, het enige wat we kunnen doen is afwachten en hopen dat het snel weer raak zal zijn. En ik heb het er erg moeilijk mee dat het goed mis gegaan is. Ik ga me op leuke dingen en mijn werk storten, zodat de tijd wat sneller gaat en ik niet te veel nadenk van wat er allemaal is gebeurt, in het verleden wilde in nog wel eens in een cirkel terecht komen, en dan kon ik er weer moeilijk uitkomen. De gun had het er ook nog over, omdat ik het er zo moeilijk mee heb, om iemand in te schakelen, dat heb ik ook wel eens gedaan, en ik werd er alleen maar ellendiger van dan dat ik me beter voelde. Ik moet leren om vooruit te kijken en niet blijven plakken. Is soms erg moeilijk. Gelukkig kan ik hier mij ei kwijt, jullie zijn iig beter voor mij dan een psycholoog!!!!

Marnat, denk je wel een beetje om je zelf? en als je het niet vertrouwd even bellen, want je moet geen rare ongelukken krijgen!

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Manat@ Jeetje meid, doe je wel rustig aan. Kan me voorstellen dat dat schrikken was:$ Hopelijk gebeurt het niet weer. Dikke knuff

Janis@ Wat goed dat je zo positief denkt nu, breek dat cirketje maar eens. De emmer loot vaak eens vol, maar moet ook wel eens geleegt worden om weer gevuld te worden.

Suc6 Meis, al valt het soms wat zwaar allemaal.

Hier@ We hebben een nieuwe auto gekocht, en gisteren opgehaald.
    Wat een bakbeest hihi...we haden een vw polo, maar die werdt te klein, omdat onze hond nooit in de kofferbak ging maar op de achterbank zat:) En omdat we gezindsuitbreiding willen, dachten we kom we gaan eens rond kijken en ja hoor dit is hem geworden hihi...

We hebben nu een zwarte vw passat, maar ik moet er nog wel erg aan wennen,omdat het kontje nu wat langer is. DUs inpakeren wil niet zo heel goed hahahahahah....

straks maar een weeeeer op vergadering werk poeffff, is zo lekker weer moet ik weer naar het werk. Gelukkig maar voor een uurtje geloof ik. Dan maar eens van de zon genieten.

Grts Meiden

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @marnat, kan me voorstellen dat dat schrikken was! Kijk je wel een beetje uit voor jezelf?
    Duimen op goede eitjes vandaag!

@typje, leuk een nieuwe auto! is altijd even wennen!

@janis, denk jij ook een beetje om jezelf?

Hier alles rustig zijn gangetje!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier@ Vandaag weer voor fm geweest! super goed nu 8 eitjes!!
    een paar waren al groot nu nog even door spuiten en dan zondag 20 juni weer heen. Hoop dat ze dan goed genoeg zijn.
    Ik ben heel blij manlief gaat zondag ook mee.
    Slim vlies word ook dik gaat ook goed. Heb een dikke buik maar dat hebben we er voor over.

Meiden ik kijk wel uit hoor , komt wel goed.
    Ga morgen in de zon en verder rustig aan doen.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @typje, helaas geen fm's maar ik ga ze nu "eisen" op welke dagen krijg je die dan? Moet ik met werk even regelen..
    Jullie ook al een nieuwe auto?! Wij hebben een 2de auto erbij gekocht vorige maand, een alfa romeo 156...en voorheen reden we in een peug 106 ( mijn eerste auto.. daarvoor een calibra) das inderdaad heel erg wennen. Eerste tijd laat je die neus een flink stuk uit het vak steken hahahahaha :D dus heel erg herkenbaar :)

@marnat, wat goed meis 8 eitjes!!!! ik duim voor je meisie!

@marjolinos, wanneer moet e gaan prikken? ik zou het ook eng vinden hoor!

liefs wen

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    NOD:
    20 juni: Laura

20 Juni: Typje
    23 juni: Wendy
    25 juni: Marjolinos
    26 juni: Kaat

Zwanger:

Tessa8: 20 maart FA en misschien al een echo!
    Chahida
    Debby

Afspraken Lijst:

UMCG Groningen:
    Marnat: 20 Juni echo groeien de eitjes?. waarschijnlijk mei/juni isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend.
    Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.gehad 12 mei woensdag testen bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg.
    Typje : Clomid50&100 Slaat niet aan,nu primolut en wachten op bloeding, dan zelf beginnen met de clomid150 en CD10 terugkomen voor FM. Bezig sinds mei 2009.1e kindje

Klein streekziekenhuis:

Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg:
    Marjolinos:
    bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF

Flevoziekenhuis:
    Chahida:

Ander ziekenhuis:
    Ella27:Een half jaar menopur prikken. en fm controlle.
    Tessa8:

Mizzy: zaad man:prima *8 Juni echo voor de cyste van 3 cm*
    Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit keer. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje

MC Maastricht:
    Laura: 13 juli om 11.45 uur afspraak
    bezig sinds 2006, 2 MA en nu onder behandeling i.v.m. chromosoomafwijking bij manlief, wij zullen gaan voor IVF-PGD over ongeveer 1 week de uitslag van het bloedonderzoek
    EMC Rotterdam;
    Joyce Marcus: 18 juni; bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb /heb gehad.
    2 juli; mijn man en ik afspraak bij de gyn om de uitslagen van het bloedprikken en het sprema onderzoek te bespreken. en daarop volgend een p.v.a. maken

VU Amsterdam:

Ziekenhuis: Gelderse Vallei:
    Kaat 2000:
    7 juni prik-instructies

Afvalrace:
    Laura: eigen dieet: Doel -10 kilo
    weeg nu 78 kilo
    Marnat eigen dieet: Doel 7 kg - /69 kilo ben ik nu!
    Marjolinos: Sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg
    Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg
    Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg
    MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-1
    Wen:Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    WENDY@ Dankje lieverd, hoe gaat het met jou ?
    Door mijn vermoeidheid en gekluns mis ik jou dingen .

jais@ Gaat het met jou ook weer wat beter?
    Ik heb mijn kilo s even weer veranderd + de afspraak datum.

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @marnat, hier alles goed, krijg vandaag rond een uur of 4 de uitslagen van de gyn ( duurt nog zo lang he..) Dan weet ik of het aangeslagen is. Maar mijn temp is niet hoger dan mijn basale temp, dus ga dr vanuit dat de clomid niet gewerkt heeft.. ik ga dus ook fm's vragen deze maand!! Mijn man zegt ook: nu weet je nooit wanneer je je ei hebt..
    Ik ben heel blij voor je meissie... ik duim voor je!

Meiden hoe maken jullie het "verplicht" klussen leuk? Wij hebben in mijn vermoedelijke vruchtbare week zoveel mogelijk geklust.. maar we hadden beide niet echt zin elke keer..

10. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Het gaat nu wel beter met me, mijn ongi is nog niet over, maar dat zal wel komen dat de boel een grote schoonmaak ondergaat.
    Ik zie het vandaag allemaal weer een stuk positiever!

@ Marnat 8 eitjes goed man!

11. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Wendy@ Ja nieuwe auto was ook nodig hoor, geen ruimte in de vw polo, en nu een zeee van ruimte hahahah. Idd erg wennen, had gisteren al even weer gepakeerd, + filepakeren. Is gelukkig goed gegaan ahhahahaha.....

IK krijg om de 2 a 5 dgn een fm, ligt eraan hoe groot de eitjes zijn, en bij mij groeiden ze niet. Dus moest ik om de 2 a5 dgn terugkomen. Nu eerst mijn kuurtje primolut afmaken en dan beginnen met clomid150 ben benieuwd!

Marnat@ Wat goed, dat er zoveel eitjes te zien zijn. Ben stiekum wel een beetje jaloers hoor:):):) Knuff

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Janis@ Ach meis bekijk het maar zo, af en toe heeft je lijf dat nodig! net als de grote schoonmaak in je huis.

Typje@ jou eitjes nog niet goed aan het groeien?
    ik weet niet hoe veel er groot genoeg zijn bij mij hoor.
    knuf

WENDY@ Hoe was de uitslag meis?

bedankt voor het duimen en medeleven lieve meiden!!!

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden, sorry voor de late reactie, moest het even verwerken gister. Helaas geen eisprong gehad deze maand.. ik mocht gelijk beginnen met provera.... zucht..
    Ik heb dus ook geen zw. test gedaan en ben gelijk begonnen gisteravond :) Zit dus nu op dag 2 van provera... heb last van wat misselijkheidsoprispingen... kende ik nog niet van provera..

Ik ga deze ronde mijn temp bijhouden. Had aan de tel. verteld dat ik zo onzeker was de hele maand en graag Fm's wil. Maar ze zei dat dat pas zin zou hebben als ik een cyclus eb. Als ik die heb dan krijg ik Fm s. Ze vertelde me dat ik hierna kon kiezen voor een kijkoperatie of priken... heb eind deze maand na het bloedprikken dan ook een afspraak bij haar, dan krijg ik gelijk prik instructies als het niet aanslaat.. ik kan alleen maar weer een maand afwachten tot cd 23 ofzo... dan weet ik pas weer meer... :(

sorry voor dit ego berichtje..

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wendy@ Dike knuf, wat een pech toch . Hoop gauw weer betere uislagen en een wondertje natuurlijk!!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik hoop het ook... we zijn nu officieel 9 maanden bezig, is niet vergeleken met jou marnat ntuurlijk.. maar t valt mij nu al zwaar!!

16. andrea20

andrea20 Lid

24 mrt 2007
    9
    0
    0
    beek
    hallo, mag ik me ook aanmelden hier ben in 2005,2006 ook in de mmm geweest samen met mn ex heb ook een zoontje gekregen in 2007, in 2008 heb ik een bbz gehad en is mn rechtereider verwijdert. ik heb inmiddels een lieve nieuwe vriend sinds 2 en half jaar en we zij al anderhalf jaar bezig om zwanger te worden, we hebben vorige week de stap genomen om na de huisarts te gaan en die heeft me doorverwezen na de gyneageloog:( dus welkom medische molen 2010 hier ben ik weer sorrie dat ik zo reageer....
    ik zie er beetje tegenop ja begrijp me niet verkeerd ik wil dolgraag een tweede maar de weg erna toe de onderzoeken en behandelingen de hormonen (ik heb ook pco en heb ik 2006 clomidbehandeling gehad zwaar overgestimuleerd moest met spoed trug na ziekenhuis) het is pijnlijk vind ik sommige dinge zoals hsg onderzoek maja wie wat wilt moet zn best dioen

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoi lieve meiden.

Hier een hele vrolijke marnat en marnatman!!

Ik ben vandaag weer heen geweest , ik moet morgen vroeg nog 1 keer spuiten.
    En dan word ik morgen gebeld wanneer ik de pregnyl moet spuiten, en dan woensdag de punctie brrr spannend!

Ik heb eitjes van 12 , 14 15 16 17 18 19, kunnen er mis 8 worden maar 6 zo ie zo.
    De ander is nog te klein.
    Mis 25 juni tp en dat zal heel bijzonder zijn want dan zijn we 3 jaar getrouwd en 16 jaar bij elkaar.

We laten er twee tp als dat lukt.

Wendy@ Id niets vergeleken met ons , maar voor ons is de alle spannendste week begonnen!! En jij zit nog in deze onzekerheid.

andrea20@ Welkom meis , heel veel succes met zwanger worden.
    Mocht je vragen hebben stel ze gerust, we doen ons best je dan te helpen en te steunen waar nodig is.

18. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Marnat@ Wat goed zeg! Ben supppper blij voor jullie:D eindelijk eens goed nieuws...Proviciat meid.

Wendy@ Weer aan de provera dus? Grrrr....Hopelijk volgende ronde meer geluk. Zal voor je duimen Meis.

Andrea@ Welkom, en suc6 met zwanger worden.

Hier@ Gisteren de laatste twee pilletjes primolut geslikt, dus nu is het wachten op de bloeding. En dat duurt ongeveer bij mij zo'n 4 a 5 dgn. Ben benieuwd. Eens kijken of de 150mg werkt.

Fijne avond meiden;)

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @marnat, ik duim voor je meissie!

@typje, inderdaad weer aan de provera, ik doe er gemiddeld 2 dagen over om een bloeding te krijgen... ik moet nog 3 pillen dus over 5 dagen een bloeding dan verschillen we een dag ofzo?

@ all, man wat heb ik een bijwerkingen van de provera :O een uur na het innemen al flinke pms achtige buikpijn.. en dat trekt naar mijn bovenbenen ( soort spierpijn gevoel.. :( ) Ik ben rond het middaguur misselijk en dat een paar uurtjes.. dus ik snap even niks van mijn lijf. Ik moet nog 3 dagen slikken, dus ik denk dat ik een heftige bloeding ga krijgen... :( Ik ga deze maand trouwens temperaturen.. zodat ik hopelijk mijn ei kan vinden..
    Ik was vannochtend trouwens flink chago. Door de buikpijn kon ik gister moeilijk in slaap komen, had geen zin om eruit te gaan voor een kruik en heb dus echt heel slecht geslapen. Mijn vriend ook trouwens... dus toen de wekker vannochtend ging heb ik die helemaal in elkaar getimmerd :D ( de wekker) ook welleens lekker.. vanavond maar even kijken of we een nieuwe moeten kopen hahaha :D

20. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hallo dames,

@ all: Het zijn spannende tijden, en ik zal ook voor iedereen duimen.

@hier: Ik voel me goed sinds ik ongi geworden ben, ik heb bijna geen downs meer. Ik vloei nog een heel klein beetje oud bloed zo nu en dan. En mijn mannetje en ik gaan er weer tegen aan, komende weekend ;)

Liefs Janis

Deel Deze Pagina