pcootje@ lief dat ik ook in je bad mag hihi nu nog niet hoor ik gil wel . ja manlief zit in de ww vanwege de vorst . maar het is vervelend ,maar we realiceren ons ook dat het wel fijn is om dat ik moet herstellen. zo dat er iemand bij me is. en hangt de vlag al uit of heb je een knal test in handen? ik heb nog niks gehoord meiden
]Marnat....wachten op controlle...nod: 12 februari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....2 maart operatie....nod: 19 februari Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama.....in maart 1 ste iui nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: ella 27...28 januari voor fm naar de gyn...nod Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod Lin71....1 febr uitslag kweek en verder beleid.....nod : onbekend ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ...nod zwanger......cybi
hoi marjolinos , welkom! ik schrijf zelf ook nog niet zo lang mee... sinds gisteren haha! pcootje , en heb je het vuur alweer aan? marnat , pfff wat schrikken zeg!!! logisch dat je dan weer gaat roken! (ik rook zelf ook) Heb je al wat van je vader gehoord? heel veel sterkte hoor! nou meiden: hier is helemaal niets gegroeid.... bah wat was ik teleurgesteld! een half jaar nog aanmodderen zie ik niet zitten.... dus krijg een doorverwijzing! de gyn waar ik nu bij zit , denkt dan aan iui. we weten niet wat ons te wachten staat , maar een gesprek aangaan kan altijd toch!? vind het erg spannend. nu sluit ik dit weer af in dit ziekenhuis... en is het maar weer afwachten waar ik nu terecht kom. Verder vandaag wel lekker vrij!!!! jammer van de regen... had wel ff zin om te gaan winkelen ofzo! maar dat stel ik nu maar even uit... Liefs Ella
ella@ erg he als het niet gaat zo als we willen grrr ga je nu weer naar een ander ziekenhuis? als je voor iui kan gaan hoop ik dat het aan slaat meis knuf. nee nog niets gehoord
@ Marjolinos ; welkom en veel succes met de volgende iui ronde. @ Lin & Marnat ; nope, nog steeds niets, snap dr niets meer van nu. Heb normaal altijd een lf van 14 dagen zit nu op dag 15. Heb geen testen meer in huis, ga vandaag wel nieuwe halen en als er dan morgen nog niets is dan maar eens weer testen. Hoop op een positieve test heb ik stom genoeg niet, kheb nergens last van wat ik uit mn zwangerschappen herken. Daarbij eergister een spierwitte test gehad, dan had die toch ook al positief moeten zijn????? @marnat; heb je al iets gehoord? Qua timing is het wel prettig dat je man nu thuis is zodat hij je kan helpen. Toch vond ik zo'n periode ook altijd weer een relatieproef, 24 uur op elkaars lip en niet wetend hoe lang het weer ging duren. @ Lin; leuk he 2 follikels, kheb het nu ook een paar keer gehad. Volgens mn gyn is de kans echter erg klein dat ze beiden springen. Jammer, wil dr best 2 bij hoor!
@ ella; balen meid dat er niets was gegroeid, zaten dr ook geen kleinere? Ik zou het gesprek van iui zeker aangaan, spannend hoor! Mn vuur is nog uit
marjolinos welkom hier. Schrijf gezellig mee. He bah Ella dat is balen. Zeker kan een gesprek nooit kwaad en wie weet met IUI ........... pcootje misschien test je gewoon laat positief. Je weet het he KV testen 2 voor 5 euro. Bij mij sprongen ze alle twee altijd. De laatste keer waren het zelfs 3 en ben ik dus ook zwanger geweest van een 3 ling. Helaas zijn de eerste 2 vroeg in de zwangerschap gestopt en de andere dat verhaal ken je . Zowel met als zonder hormonen. Wel wil ik maandag vragen aan de gyn om mijn cyclus normaal te houden bij geen zwangerschap of ik weer een de Femara mag. Neemt een duik in het zwembad van pcootje. Bleh wat een )(*^% weer buiten zeg. Dan maar helemaal nat en niet alleen door de regen, hagel en natte sneeuw.
pcootje , wat jammer dat jij ook nog geen duidelijkheid hebt zeg! maar wat voor testen!? bedoel je daarmee ovulatie testen!? (sorry zit er nog niet helemaal in!) marnat dankje hoor! ja is zekers vervelend als het niet gaat zoals we willen dat het gaat! maar ja.... gelukkig voor ons zijn er zoveel mogelijkheden toch!? ik probeer het positieve er maar van in te zien!!! hihi ik moet dan idd doorverwezen worden naar een ander ziekenhuis (MCL) spannend he! pcootje , nee er zaten hele iniemienie eitjes!! het stelde echt niks voor.... tja wat moet ik daar nou weer mee haha! heel erg spannend! alleen dat gesprek vind ik al spannend! Liefs Ella
Lin; zou kunnen. Ik had de kv testen, die ga ik ook weer halen Vond het ook wel vreemd hoor dat mn gyn dat zei, als ze beide even groot zijn dan springen ze toch ook lijkt mij. Ik bn ook wel benieuwd wat mijn lichaam gaat doen met 100mg clomid, omdat ik bij 50 al 1 of 2 follikels heb. Doe mij dr maar een stuk of 5 dan is er vast wel 1 die bevrucht raakt Wat is Femara? Nee joh nog niet duiken, het doek lag er nog op...hersenschudding????
Lin zo te lezen heb jij veel meegemaakt zeg.... heftig allemaal! ik weet het verhaal niet , hoef je nu ook niet te gaan opschrijven hoor! maar wilde je alleen even laten weten dat ik het erg vind wat ik nu lees! sterkte meid! hoop dat jullie wens heeeel snel in vervulling mag gaan!!!
Lin , nee daar krijg ik binnen nu en 3 weken bericht over!!! maar als ik zo na ga denken kan dat dus ook nog wel ff duren... ik verwacht zo begin maart! tenminste dat hoop ik dan maar.... en eerder is altijd beter he!
Pcootje , wat SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga maar heeeel snel testen halen dan!!! spannend hoor! maar ik las al dat je , je helemaal niet zwanger voelt!? misschien heb je het wel helemaal FOUT! ik hoop het voor je!! wanneer ga je weer testen!?
pcootje@ spannent hoor ik ga duimen dat de test toch noch roze word en wel 2 voor 5 van kruitvat he id relatieproef hihi nou ik denk dat dat wel goed zit in 25 juni 3 jaar getrouwt en 16 jaar bij elkaar om eerlijk te zijn word het niet mogen klussen wel zwaarder nog even door bijten is voor een goed doel he
Ella; als je voor maart gaat dan raak je gewoon samen zwanger met marnat, die mag dan ook weer Als dr vandaag niets komt ga ik morgen weer testen.
GRMBL doet volgende keer eerst een check of het kleed er nog ligt. Klopt Ella het is ook best heftig allemaal. Even in het kort. 2009 febr een MK 2009 apr. vermoedelijk een MK 2009 sept een HSG en kijkoperatie toen 6 weken rust. 2009 okt uitleg IUI en toen bleek ik zwanger. Na 6 weken 1e echo 2 vruchtzakjes met beeb zonder hartaktie en 1 kloppend hartje. echo 2 met 11 weken groen licht over naar VK was MKtijd voorbij en moest genieten. 2010 7 jan ( 3 weken terug ) hartje luisteren VK geen hartje te vinden, smiddags spoedecho. Kindje is gestopt tussen 12,5 en 14 weken. 2010 8 jan. curretage. 2010 25 jan. uitslag curretage streptokokken b in placenta gevonden. Mag zwanger worden en blijf medisch. aanstaande maandag uitslag kweek of streptokok nu actief is of slaapt. pcootje Femara is hetzelfde dan Clomid. Als de eicellen 20 mm of groter zijn springen ze altijd zegt mijn gyn........................vertel mij maar hoe en wat ieder heeft zijn eigen visie denk ik.