Zaterdag gezellig met manlief een dag naar Amsterdam geweest was heerlijk . Was wel een gedoe met de ov kaart hoor, die moest je eerst uit een wit kantoortje buiten het stadion halen. Waren 50 wachtenden voor ons pff, ik kon het niet dat helle stuk steeds lopen , uiteindelijk ging het vlot. Niet veel gekocht maar heel leuk gehad. We hadden wel even klein paniek, ik had maar zo wat roze in mijn broekje!! WE DENKEN IN NESTELING? later toen we thuis kwammen was het vies bruin en stonk!! later was het weg, gister niks , vanmorgen weer roze en stonk. VERDER GEEN RARE DINGEN.
Hey meiden, Kaat@ Begonnne met spuiten, hopelijk valt het mee. Lijkt me niet niks om te spuiten. Marnat@ Mijn duimen draaien nog steeds hoor, hopelijk een innesteling voor jullie. Hier@ Vanmorgen bij de GYn geweest..... EEN EI VAN 15MM Ben zo ontzettend blij met mij ei hihi.... Had werkelijk tranen in mijn ogen toen ik het zag. Dus dinsdag op woensdag klusadvies meegekregen voor de samenlevingstest, en woensdag kijken of de ei gesprongen is ja of de nee.... Er is hooop Grts
@typje, WAT GOED... IK DUIM VOOR JE!!!!!! Veel klusplezier! @chacida, WW ken ik. heeft mijn moeder gedaan maar ik vind punten tellen niet handig... @all, mijn vriend is het nog hard aan het verwerken blijkt, ik krijg er geen zinnig woord uit en hij maakt er veel grapjes over.. net als afgelopen zaterdag, dus ik ging er al grappend op in.. en ineens begon hij tranen in zijn ogen te krijgen zoo sneu! Ik wist ook niet hoe ik ermee om moest gaan... heb hem getroost maar ik schoot zelf ook vol. Gister hebben we het er ook over gehad, we gaan voor een donor.. alleen moeten we ff bekijken hoe we nu verder gaan... het voelt voor mijn gevoel nog vreemd.... het lijkt wel alsof ik dan vreemd ga... vind het nog maar een raar idee allemaal! We moeten eerst naar de gyn 27 juli en dan weten we meer, krijg ik nog mijn laatste echo en krijg ik te horen wat de opties zijn....
TYPJE@ Een EI joepie hou vast die ei niet los laten. Laten we id hopen dat een innesteling was, van allebei . KAAT@leuk gehad meis? Wendy@ Dikke knuf voor juli , wou dat ik meer voor je kon doen!!
@kaat, spannende tijden dus... @marnat, duimen draaien overuren voor je! @typje, ook voor jou en je ei! draaien mijn duimen! @ wendy, dat is idd. een heftige beslissing die jullie moeten gaan maken! ook hier een dikke knuf en veel sterkte! @hier, ben begonnen met het invullen van een temp.kaartje en zoals het er nu naar uitziet kan het zijn dat wij elke x op de verkeerde dagen 'klussen'! je zou denken dat je 2 weken voor de ongi vruchtbaar bent, maar bij mij was dat afgelopen maand 8 dagen voor mijn ongi! dus deze maand gaan we het naukeurig bijhouden dan maar! x
Typje, het valt gelukkig allemaal mee hoor! Fijn dat je ei is gegroeid! Veel succes! Marnat, ik heb het heerlijk gehad, ik heb echt even alles achter me kunnen laten. Helaas moet ik morgen weer beginnen met werken. Ik ga voor je duimen joh! Joyce, Hopelijk ligt het daaraan Nou veel succes zou ik zeggen Hier, ben vanochtend bij de gyn geweest en als ik het goed heb gezien en begrepen groeien er 3 of 4 eitjes. Twee zijn er 12mm en de andere 10. Donderdag moet ik terug komen en dan kijken ze wanneer ze gaan insemineren.
Kaat @ Fijn meis dat je het naar je zin hebt gehad. En ook al mooie eitje s super. En moet ook gewerkt worden hoor niet als maar luieren
Idd dan is zo'n temp kaartje wel makkelijk, daaraan kun je precies zien wanneer je ei gesprongen is, of gaat springen. Ik doe met je mee hoor
Ja idd dat je zo blij kan zijn met al 1 eitje tjonge jonge... Zie dat jij er dubbele hebt, spannend hoor.. Ga voor je duimen
@ Wendyenrichard--> Ik snap dat je het liefste van je eigen lief wilt, maar mocht het zover komen: hij zal samen met jou de zwangerschap beleven en doormaken. Hij wordt écht de papa!
hallo ik ben sowi 29 jaar en zit net in de mmm en hoop hier wat ervaringen te kunnen delen. we zitten nu te wachten op een brief van het ziekenhuis is meppel voor een intake gesprek zoals de vooronderzoeken er nu uitzien is voor ons alleen icsi mogelijk mijn vriend heeft heel slecht zaad we hebben al verschillende gesprekken gehad met zijn twee en met wat dierbare van ons maar het is net of niemand ons begrijp wat me doormaken . ik hoop hier wat lotgenoten te treffen, wil je meer van me weten vraag gerust liefs sowi
Wees welkom in dit schuitje! Veel succes met jullie traject. Gaandeweg lerenwe elkaar vast kennen XxM
hoi sowi, welkom! ik zit zelf ook nog niet zo lang bij dit forum, maar het is echt heel fijn om je verhaal hier kwijt te kunnen en anderen te ondersteunen! x
LIN@ hier een vermoedelijke innesteling, verder stevige boobs. Vanmorgen een gevoelige tepel, verder niks aan de hand.