marnat wat een verhaal!!! al zoooo lang bezig zeg! meer als 11 jaar.... wat knap van jullie dat jullie het zo volhouden zeg! al zal dat wel erg moeilijk zijn! en dan kom ik eraan met onze 2 jaar :S Fijn dat het herstel van je operatie goed gaat! je zult er wel veel last van hebben gehad? nou ik hoop dat bij de controle op 10 febr dat het dan goed mag zijn! en wat spannend om naar de neuro te gaan 5 febr! wat apart dat je dan wegvalt? ook eng zeg! hoop dat hij wat kan vinden , de oorzaak! sterkte met alles! en heb je verder al wat gehoord over je moeder!? En dan ook nog in afwachting van IVF of ICSI..... pfff jullie krijgen het wel te verduren zeg!
jep de tijd vliegt!! aan de ene kant wel.... maar aan de andere kant gaat de tijd ook weer zoooooooo langzaam na ja , ik ga straks eerst maar weer eens oppassen (op de kids van een vriendin van me) ff bedenken wat we gaan doen! (4 en 6 jaar) ze vinden het altijd leuk om bij ons te spelen... nou ja spelen!?? wij hebben helemaal geen speelgoed in huis hihi. maar toch vinden ze het hier erg leuk
Jeetje kletskousjes heb veel bij te lezen @pcootje, ben je al ongie of voel je iets???? @marnat, ik hoop dat ze achter de oorzaak van het wegvallen komen meis. @all, hier weer een rare cyclus hoor pffff, normaal ben ik na max 6 dagen van mijn ongie af geen bruinverlies niks meer, maar deze keer was het al te vroeg en nu op dag 10 nog steeds af en toe bruinverlies en blijf buikpijn houden. Sinds we de mmm weer ingestapt zijn is het helemaal van slag, snap er niks meer van.
ja idd dat vinden ze meestal wel leuk om te doen! kan wel ff koekjes maken ofzo.... alleen de jongste eet altijd het deeg op haha! snapt volgens mij niet dat het nog afgebakken moet worden... en tja dat deeg is ook wel lekker he! Vlinder , wat vervelend zeg die cyclus... niks aan dat je nog steeds buikpijn hebt en bruinverlies! hoop dat het snel over is en dat je ook snel van je buipijn af bent! sterkte hoor!
vlinder@ klaar met op knappen met de kamers hihi ja wij dachten dan hoeft vlinder zich niet te vervelen als ze weer tijd heeft hihi en je cyclus geef ik een schop pff daar word je gek van
Kamer is klaar voor de stucadoor, die komt morgenochtend....dan goed laten drogen 2 weken en dan een behangetje en plafond schilderen, inrichten en mijn hooby/schrijf kamer is klaar. Dan nog 2 kamers pffff maar ja het moet echt gebeuren want de kamer zien er niet uit haha. Joh ik wordt er echt gestoord van, nooit problemen met mijn cyclus en nu de laatste 2, eerst een week overtijd en deze keer te vroeg en dan blijf ik tot nu toe ( 10 dagen ) bruinverlies houden.... Toch een beetje dubbelgevoel hoor, want bij de 1e zwanger schap wat helaas een miskraam werd, was ik ook gewoon ongie geworden en bleef bruin ook aanhouden dus maakt me een beetje in de war. maar zal wel niks zijn en mijn cyclus is gewoon weer van slag
Vlinder, nee nog niets te zien en voel ook niets meer. Gister had ik wel krampen maar vandaag weer niet Die cyclus van jou is idd ff van slag zeg * schopt vlinders cyclus onder de billen * Ella; klopt haha dat deeg is ook errug lekker hoor. Marnat; ik hoop ook dat je duidelijkheid krijgt van het wegvallen, lijkt me maar eng om te hebben.
Vlinder; als je de kamers straks klaar hebt ben je mooi op tijd met de grote voorjaars schoonmaak Tis nu ff werk, maar straks heb je wel alles weer mooi en fris Meid waarom test je dan ff niet als je dat een beter gevoel geeft?
vlinder wat vervelend.... wat erg dat je een miskraam hebt meegemaakt! maar had je toen wel positief getest? omdat je schrijft dat je dan wel ongi werd? nou succes en ook succes met alle verbouwingen!!! pcootje , ik denk dat we maar ff gaan te wandelen! vinden ze ook altijd wel leuk... onze oven loeit namelijk altijd op 300 graden (de knop is stuk) en heb geen zin om een half uur voor die oven te zitten.... dat moet ik namelijk altijd doen als ik iets uit de oven maak.
dankje meis we hebben geen keus het leven draait zo als het wil en niet zo als wij willen. we reden het wel en zo lang ik niet naar de voetsel bank hoef en nog brood met beleg heb hoor je mij niet klagen . meiden ik hoop ook dat er duidelijk heid komt van dat flauw vallen.
marnat ik hoop van harte dat jullie wens heel snel uit mag komen! vind het nogal wat hoor wat jullie te verduren hebben! en hebben gehad.... knap dat je zo'n positieve instelling weet te houden! al zal dat niet altijd even makkelijk zijn...! ja dat flauwvallen is ook eng zeg! hoop ook voor jullie dat de neuroloog jullie daarin verder kan helpen! Liefs Ella
meiden wat doe je met een man die zegt kom we gaan lekker wandelen het is prachtig weer. die kerel van mij is gek volgens mij want het plenst hier erg
hihiihi lekker weer? nou hier schijnt de zon! ik ga straks ook wandelen! ik stuur de zon jullie kant wel ff op! ok? in de regen wandelen is ook niets he...
Ja ik had toen 2 weken na mijn ongie posi getest omdat ik allerlei rare kwaaltjes had....en was dik posi. @pcootje, ja ik dacht er ook al aan om een testje te doen maar vind ik weer zonde want het zal toch wel niks zijn. Spannend voor jou meis, geen bloed geeft moed he.
net tel gehad van paps mijn moeder is vandaag van bed geweest ze heeft een brees om. en als het verder goed gaat mag ze morgen naar huis. maar dan mag ze niks doen ze krijgt thuishulp. altans dat heeft ze nodig ze moet wel terug komen dan kijken ze hoe het hersteld heeft en kijken ze wat ze gaan doen. als het nodig is pffff dat vallt mee
marnat wat fijn zo'n goed bericht over je moeder! hoop dat ze snel hersteld! Vlinder wat vervelend zeg die onzekerheid... hoop dat je snel zekerheid krijgt!!
je wil niet weten hoe op gelucht ik ben ella en id hopen dat goed en snel hersteld moeders is ook nog eens bijna jarig die lieverd 12 feb hoop dat ze zich dan wat beter voelt.
@marnat, fijn dat je iets hebt gehoord en dat het goed gaat! Nou dames ik heb mn testen gehaald en ongeduldig dat we toch wel weer zijn heb ik direct getest en weer zo negatief als het maar kan zijn. :x nou weet ik al een aantal jaren dat zwanger worden erg ingewikkeld is maar komt daar nu ook nog bij dat we niet meer weten hoe we ongesteld moeten worden pffffffffff en we wachten maar weer verder .....