Eh meis, balen gaat lekker hier, de een weet niet hoe ze ongie moet worden en de ander weet niet hoe ze ervanaf moet komen haha. Ik heb wel testen in huis maar weet niet of ik er 1 ga doen hoor. Hij zal vast witter dan wit zijn dus.... @marnat, fijn dat je iets gehoord hebt en dat het wat beter gaat.
jeetje wat hebben jullie in een paar uur tijd veel geschreven.... Kan niet meer op iedereen reageren sorrie (kan het niet bijhouden) Hier hagelt het inmiddels mega hard! De vloer is gewoon wit van de hagelstenen! vanmorgen onze woonkamer verbouwd. We krijgen zaterdag een nieuwe bank (nou ja de oude bank van mijn broertje) en daarvoor moest er het een en ander veranderen. Het was niet slim om dit alleen te doen (had zondag mijn pos zwaar gekneusd en er zit nog steeds een grote bult om mijn arm) maar had in 1 keer zin! Nu nog de laatste dingetjes opruimen en dan vanmiddag lekker op de bank een film kijken! morgen word onze oude bank opgehaald, dus dan poets ik de rest. Marnat....wachten op controlle...nod: 12 februari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....2 maart operatie....nod: 19 februari Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama.....in maart 1 ste iui nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: ella 27...28 januari voor fm naar de gyn...nod Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod Lin71....1 febr uitslag kweek en verder beleid.....nod : onbekend ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ...nod Marjolinos...volgende ronde 4e IUI... nod: 8 februari @Ella, balen dat er nog niets gegroeid was, mag je dan wel nog een keer terug voor een volgende meting? @Lin, jij hebt een pittige tijd achter de rug! sterkte! Verder weet ik het eigenlijk niet meer, sorrie!
Haha nee indd niet slim om met een gekneusde pols alles even te gaan verbouwen maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen. Je krijgt het dan in je hoofd en dan moet een gelijk gebeuren haha.
marjolios en vlinder jullie zijn wel heel vroeg met de voorjaars opruim woede en id met een pijnlijke pols niet echt slim marjolios zo te zien is het je gelukt om je op de lijst te zetten. hier@ de vaat al weer uit gepakt droger draait manlief bed af gehaald ik ga zo wat kleine dingen opruimen. en yes het is me gelukt een eitje te bakken gaat de goede kant op zo hihi misschien vanaaf helpen koken
sjonge ik ga even eten, dochterlief naar de PSZ brengen, boodschappen doen en jullie kletsen ook al weer 3 pagina's vol. @ pcootje we gaan gewoon NU ongi worden !!! Kijkt hierbij erg streng. @ vlinder jij gaat nu stoppen met vloeien en bent gewoon zwanger Kijkt nog strenger. @ marnat geeft een knuffel en hoop op goede tijden de komende eeuwen . Kijkt nu weer erg lief. @ mijzelf doe je hier je moet tassen inpakken. Kijkt nog strenger. ( we gaan het weekend naar cp )
Nee we gaan naar Eemhof. Zou ons laatste weekendje weg met ons 3tjes zijn. Was anders zaterdag 19 weken geweest. Beetje dubbel dus. Maar goed heb nu maar drank in de tas gedaan in plaats van Jip & Janneke wijn.
Ok, die is ook leuk. Het dubbele gevoel wat je er nu bij hebt kan ik me goed voorstellen meid. Probeer dr van te genieten en net wat je zegt een lekkere borrel ipv J&J spul. Ik wens je alvast een fijn weekend, kan ik dat niet meer vergeten
lin@ wacht even met inpakken doe mijn kleren er ook maar in ik wil mee dalen hihi in dat bad van pcootje kun je niet om dat er nog wat ijs op ligt laten we hopen de komen de eeuwen het eens gaat lopen zo als we willen.
@lin71, nee ik ben niet zwanger mijn cyclus is gewoon weer van slag en het bruinverlies duurt gewoon wat langer dan normaal, morgen ben ik er weer vanaf want dan heeft pcootje het haha @ all oooh help meiden, de gyn belde me net.... hij zei: uit het vorige gesprek merkte ik dat je heeeel erg tegen de operatie opziet en dat je nu al met een knoop in je maag loopt, dus heb ik een voorstel.... We kunnen eventueel eerst een HSG (baarmoederfoto) doen maar dat geeft niet dezelfde info als een laparoscpie maar is wel een makkelijkere weg maar zo zien we niet hoe de endometriose je buik heeft aangetast. nu ga ik het er vanavond even met mijn ventje overleggen, want ik vind dit eerlijk gezegd toch wel een goed idee, ik voel me zo niet fijn bij de operatie en nu hij met dit voorstel komt begint de twijfel weer haha Vond het wel fijn dat hij belde.
Lastig Vlinder, logisch dat je begint te twijfelen. Op welke wijze hebben ze tot nu toe de endo geconstateerd? Dat kan toch alleen maar via een operatie.. is mij tenminste verteld
vlinder@ tja geen idee meis ik denk dat ik het gewoon 2 maart door liet gaan. klaar is klaar want anders ben je weer ronders verder als je de hcg eerst doet naar mijn gevoel schiet je daar dan ook niks mee op want uiteindelijk zal je er een keer aan moeten geloven.om de operatie te doen je moet doen waar jij je goed bij voelt,
Nou de endo hebben ze alleen vastgesteld via de echo's en de cystes en is ook niet 100% zeker dat het endo is. Maar omdat de cystes niet slinken denkt mijn gyn aan endometriose. De HSG is wel goed voor mijn vijandig slijm zei de gyn omdat dan alles goed schoongespoeld wordt. Maar als we besluiten om toch eerst de HSG te doen dan moet ik natuurlijk naar de gyn om het even goed te bespreken en kijken wat we na de HSG gaan doen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk....maar ja we komen er wel weer aan uit hoor haha. Kijken wat mijn man zegt straks. Sorry meiden, misschien vinden jullie me een zeikerd maar ik ben als de dood voor de operatie en heb er echt geen goed gevoel bij. Ik heb er zelf nachtmerrie's over
@vlinder, je moet doen waar je zelf achterstaat! als je die operatie nu nog niet wilt, dan kan dat ook op een later tijdstip. Wellicht doet de HSG al genoeg voor je!