Dank je meid, het is zo moeilijk om te beslissen wat ik nu wil. Tijdens de operatie wil de gyn kijken of mijn eileiders open zijn maar dit kan ook dmv de HSG Als ik de operatie laat doen, vinden misschien de reden dat ik niet zwanger wordt en misschien vinden ze wel niks. De HSG is goed om even mijn vijandig slijm weg te krijgen en raak ik misschien wel zwanger en hoeft heel die operatie niet meer. Ik weet het echt even niet meer hoor, en kan mijn ventje nu niet bellen....
vlinder@ ik heb een tip ik merk dat je er vol van bent en dat begrijp ik goed misschien kun je dat wat je nu voelt eens op schrijven, wie weet helpt het tot rust te komen. je hebt tenslote een mooie kamer om te schrijven. knuffie meis je komt er wel uit
Haha die kamer is nog niet af hoor, de stucadoor komt morgen pas en dan moet hij nog helemaal aangekleed worden. Bedankt voor de tip.... Maar ik net al wel geschreven aan de eettafel maar wil het echt eerst met mijn ventje bespreken.
Vlinder, wat zou je van de hsg vinden dan, zou je daar ook tegen op zien? Als je daar naar zou zoeken kom je ook heel veel verschillende verhalen tegen. Sommigen voelen ( bijna ) niets en bij een ander is helse pijn. Ik wil je niet bang maken hoor, ben alleen benieuwd waarvoor je de angst hebt. Is het de operatie, verdoving, narcose de napijn of nog iets anders?
Natuurlijk weet ik dat een HSG heel pijnlijk kan zijn en ga daarom ook geen verhalen opzoeken Ik heb gewoon echt geen goed gevoel bij de operatie en ook voor de kans op overgeven na de narcose, ja overgeef-fobie is echt niet fijn hoor je lijkt wel een klein kind dan en gewoon het hele gebeuren vind ik eng. Ik heb het net met mijn ventje besproken en die zei gelijk, als ze daarbij kunnen zien dat je eileiders open zijn doe dan eerst zo'n foto. Dan kun je daarna altijd nog denken over de operatie. Je ziet er al zo tegenop en hij beld niet voor niks dat het eventueel ook via deze weg kan, dus ik sta achter je als je voor de foto wilt gaan. Ik zou het eerlijk gezegd ook prettiger vinden als we eerst dit proberen voor ze gaan opereren. Dus ik ga er dit weekend nog even over nadenken maar ik denk dat het toch eerst de HSG wordt, want de operatie is niet echt noodzakelijk omdat ik niet constant pijn heb, ik heb alleen flinke pijn tijdens mijn ongie en pijn tijdens ei. Dit vind de gyn. Normaals sorry meiden maar ik ben nu eenmaal een onzeker en angstig meissie
Vlinder, volgens mij heb je je keuze wel al gemaakt he. Ik ben ook nog nooit onder narcose geweest en ben er eerlijk gezegd ook als de dood voor Doe mij maar een ruggeprik Gewoon doen waar je je goed bij voelt, als de gyn er geen heil in zag dan stelde hij het ook niet voor. Ps ik heb een hsg gehad en zag er ook enorm tegen op door de horror storys en bij mij viel het 100% mee.
hey meiden, Ik kom even meelezen als jullie het goed vinden.. Zal ook even mijn verhaal doen, ik ben nog niet zo ver dat ik de mmm in ga maar zit er niet ver vanaf. Ben op 4 okt 2009 gestopt met de pil en heb op 9 okt een ontrekkingsbloeding gehad, het was een spontane actie van mije n mijn man.. heb mijn pilstrip dus niet afgemaakt... Nu ben ik bijna 4 maanden verder en mijn ongi is nog niet doorgebroken, nu heb ik van de dokter nog een mand de tijd om ongi te worden, gebeurd dit niet dan moet ik naar de gyn... vind het dooooddddeng! Weet niet wat me te wachten staat.. misschien kunnen jullie mij daar iets meer over vertellen? liefss
Zit met nog een lege tas te wachten tot marnat komt met haar kleren. Vlinder zo te lezen heb je al wel een keuze gemaakt maar nog niet echt uitgesproken. En net als wat pcootje al zegt. als de gyn er geen heil in ziet zou die het ook niet voorstellen , daarnaast kun je misschien afspreken om toch de datum 2 maart voor de eventuele kijkoperatie te laten staan en het HSG eerder te laten doen. Ik was direct zwanger na de HSG. Wat voor afbeelding wilde je plaatsen pcootje?? Geen idee wendyenrichard hoe en wat. Ik heb mijn strip altijd leeg gemaakt. Maar je lichaam zal wel flink aan het ontpillen zijn. Cybi hoe is het met je? Voel je je goed??
lin lol vlinder@ ik denk dat je je keuze al gemaakt hebt meis. wendy@ ik denk dat je aan het ontpillen bent succes met zwanger worden. meiden. mams komt morgen weer thuis, ze heeft nu stent in de schouder van wegge de vernouwing. 4 feb word ze geopereerd gaan ze het aan mekaar zetten als ze dat niet doen kan ze de arm niet ver om hoog krijgen. ze had last van de brees ze zou de dokter vragen of het anders kon. ze ziet er heel erg tegen op ze ziet de narcose niet zitten maar ze gaat het wel doen. ze wil haar arm blijven gebruiken als dat mogelijk is. door de bloedverdunners kan ze wel sneller blauwe plekken krijgen.
Pas ik ook nog ergens in een koffer Lin, nem ik mn smurf ook mee Super Marnat dat je moeder morgen al thuis komt, nog wel spannend mbt de komende ingreep maar toch erg snel dat ze nu al naar huis mag. Wendy, ik sluit me bij de meiden aan, als je niet zwanger bent dan is de kans erg groot dat het van het ontpillen komt. Ieks, ik bn mn vlaggestok nog steeds kwijt Snap dr niks meer van nu.... behalve mn schoonmaakwoede van vanmiddag, daar heb ik wel vaker last van zo voor mn ongi. Morgen maar weer eens zien wat er gaat gebeuren. Kwam in mn schoonmaak actie nog wel een aantal testen tegen en ik maar denken/ zeggen dat ik er niet meer had. Ik wou een bewegende roos plaatsen, maar ik mn sneeuwpop is vastgevroren op zn plekkie
pcootje@ ze kunnen nu niks voor haar doen vandaar naar huis denk ik. ik vind het erg trouwens dat ik niet veel voor der kan doen dan er alleen maar te zijn, daar heb ik met haar over gehad en ze snapte het wel dat ik dat erg vond. omdat ze mij altijd helpt als het moet.
Marnat, meis je kunt er wel voor dr zijn, misschien wel meer dan anders. Je kunt met dr praten, lachen en als je wilt samen huilen. Wie weet gezellig een spelletje doen of de krant voorlezen..... hulp zit niet alleen in poetsen, boodschappen doen en andere lichamelijke dingen he. Ik denk dat jij haar nu net dat speciale kan geven waar mensen anders geen tijd voor hebben. Sterkte meid. Oke, maar ze sturen dr niet naar huis als het niet verantwoord was he vergeet dat niet
Ik zit intussen reclame te kijken...en ja hoor Always wenst me een happy period... nou kom op dan en als ie dr is nou dan ben ik toch happyyyyyyyyyyyyy :x stomme reclame!
weet ik meis dankje voor je lieve woorden ik heb een brok in mijn keel je bent een schat. en je hebt gelijk ik kan met haar lachen en huilen en lezen ik ga nu naar bed film kijken met manlief weltrusten en tot morgen.,