dancer4fun @ welkom succes met zwanger worden. id iets langs aan doen is slim van wie hebben ze dat toch hihi meis wil je ook bij ons op de lijst daar houden we bij wanneer we een afspraak hebben en onze nod. ik hoor het wel je mag het zelf ook aan passen hoor als het niet lukt wil ik of 1 van de andere meiden het wel even doen. heb je vragen stel ze grust. meiden domme vragen bestaan niet he pcootje@ wat een gedonder weer. dat ze niks willen doen. begrijp heel goed dat je een ander zieken huis wil zoeken ik heb in umcg nog geen problemen . heb je die al geprobeerd ik ga daar al heen van af baby zijnde ik weet niet o je dan ver moet rijden of zo. wij zitten er een half uur fietsend van af auto nog minder volgens mij ik hoop dat het gaat lukken lieverd en gooi je boos heid er maar uit zo lang je niet gaat gooien met dingen hier knuffie
ik probeer meestal iets met een legging aan te trekken, maar ik heb een fertiliteitsverpleegkundige en dit is een aardige vrouw, dus voel me daar wel op mijn gemak, maar schaam me enorm voor mijn lichaam... wat is er trouwens alweer veel geschreven... welkom typje en dance4you! Nou ben maar eens wat sollicitatiebrieven aan het schrijven zodat ik deze morgen kan printen bij het reintegratiebureau... nog 2 maanden te gaan...
Hey Marjolinus, Dank je,idd het typen blijft maar gaan veel suc6 met het schrijven van je solicitatiebriefen. Ik vindt dit altijd een gedonder "wat moet je nou allemaal in zo'n brief schrijven" Gelukkig heb ik nog nooit 1tje moeten schrijven en toch een vaste baan hebben. Waar zou je graag willen werken dan? als ik vragen mag?
over 2maanden ben ik 2 jaar 'ziek'. zit sinds september 2008 thuis in de ziektewet en dan loopt mijn uitkering af... waarschijnlijk word ik goedgekeurd en heb ik dan dus geen inkomen meer. moet dus nu op zoek naar iets en daar heb ik gelukkig hulp bij van een reintegratiebureau. Alhoewel de meeste vacatures waar ik op gereageerd heb zelf gevonden heb. Ik wil graag iets administatiefs doen (nou ja eigenlijk niet, liever iets op een kinderdagverblijf of kraamverzorging, maar mag geen opleiding volgen) en ben office manager geweest van een im- en export bedrijf. was super luek alleen veel te veel stress en verantwoordelijkheid en daar kon ik niet tegen...
ja, bij mij wel een co assistent. maar dat was gelukkig een vrouw. Ze mocht van de gyn ook binnenwaartse echo bij mij doen. Vond het niet heel erg want ook zij moet het leren en wie weet wordt ze wel zo goed dat ze weer andere paren kan helpen met zwanger worden.
Hey, Oke dus je moet zo snel mogelijk aan het werk.... Kraamverzorging wou ik ook doen, heb een diploma als verzorgende ig, maar ze rade het mij af om de kraam in te gaan vanwege minder uren Maar het lijkt mij nog steeds erg leuk. Hopelijk kom je ook een keer in aanmerking hiervoor. Waarom mag je geen opleiding doen dan Vanwege het reintegreren. Administatiefs in welke brance suc6
reategratie bureuo heb ik ook bij gezetten. ik heb in 2008 de opleiding zorg nivo 1 gedaan via hun niks in gevonden en toen was de ww af gelopen . geen geld dus. tijdje thuis gezetten en later augustus2008 tot augustus 2009 in umcg schoongemaakt. ik kreeg last van tintelende hand. dat duurde hun te lang dus ik zit nu in de ziekte wet ik weet waar je over hebt meid in de zorg is het lastig om er wat te vinden ik zoek al jaren . knuffie meid
ik kan niet zo goed met stress omgaan en ze zijn bang dat een opleiding, werk en thuis te veel van het goede is, vandaar dat ik geen opleiding mag volgen. De branche maakt me eerlijk gezegd niet zo heel veel uit, wil alleen niet meer in een heel klein bedrijf werken. dit omdat je dan geen opvang hebt als je bv vakantie hebt of ziek bent. in een groter bedrijf gaan de werkzaamheden over het algemeen wel door. We zullen het zien. heb nu een sollicitatie klaar voor een de rooi pannen (scholengemeenschap) en een woningstichting. dus weer afwachten.
Hallo ik ben al een tijd je lid van het zw forum en meld me nu ook aan op dit topic omdat ik marnat al een poosje ken. Ik Anita ben 26 jaar oud ben getrouwd. Woon in friesland...en we zijn vanaf mei 2007 bezig met zwanger raken. We kwamen al vrij snel in het ziekenhuis terecht omdat ik een dubbele baarmoedermond had en een tussenschot in mn schede t/m mn baarmoeder hier ben 14 aug 2008 aan geopereerd en sindsdien ben ik begonnen met hormonen omdat ik er geen follikels groeiden. Eerst aan de clomid maar daar kon ik niet tegen "depri agressief etc" daarna ben ik begonnen met menopur en dat ging goed na een half jaar kwamen we er achter dat ik ook vijandig slijm heb en daarom zijn we doorgegaan voor IUI. Bij mijn man is alles meer dan oke..en we hebben nu 3 IUI's gehad en we hebben 8 feb onze NOD weer. Ik loop al 3 jaar in het ziekenhusi rond dus heb wel aardig wat ervaring dus als je vragen hebt vindt ik dat geen probleem. groetjes anita
Ben er weer. Heb wel een gezellig weekend gehad met een lach en een traan. Manlief moet morgen potje inleveren en ik wacht op telefoontje van gyn. Ga nu snel verder met de was. Kom morgen uitgebreider terug.
@ Marjolinos Veel suc6 hopelijk vindt je snel iets wat je bevalt @ Ladypink Welkom, ik heb me ook net hier aangemeld Leuke topic waar je alles kwijt kunt en altijd op gereageert wordt Zo te lezen heb jij ook al een hele geschiedenis vooraf... suc6 met zwanger worden
heej kletskousen.... nieuwe meiden welkom, veel succes met alle behandeligen, dat het maar snel resultaat mag hebben. Alle werkzoekenden, veel succes met solliciteren! Lin, ik begrijp de de tegenstrijdige emotie. Fijn dat je weer terug bent! Marnat, ik heb een zhuis gevonden waar ik in maart terecht kan voor een second opinion. Ben benieuwd, deze ronde nog maar ff bij mn gyn van nu onder controle.
pcootje, jee zeg wat een *** gedoe weer meid. Begrijpelijk dat je even helemaal zat bent in dat ziekenhuis.
welkom ladypink wou je ook op de lijst als k hem weer kan vinden daar houden we alles op bij , ik kijk even een andere kant op en dan kletsen ze me de oren weer van de kop hihi ik zoek hem even dan kun je zelf kijken of je er bij op wil hihi succes meis met zwanger worden
Ben dr echt schijtziek van, constant dat gekloot, maar goed ik heb goede hoop op mn second opinion in maart
pcootje ,wat en gedoe allemaal zeg! kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt en ook wat moedeloos!! tis ook niet niks allemaal! marjolinos , heel veel succes met alles! je hebt veel te verduren zeg zo te lezen... hoop dat je spoedig wat vind , wat je goed bevalt! Anita , zo wat zijn jullie al lang bezig zeg! ik wordt straks doorverwezen naar mcl , voor iui! tenminste... ik neem aan dat , dat dan de volgende stap is! zit jij ook in mcl? wat spannend 8 febr! wat zou dat toch mooi zijn!!! Ik ben 8 febr jarig... dus makkelijk te onthouden Sterkte dames met alles!! ik ga zo naar mn werk! kom vannacht nog wel ff weer kijken... Liefs Ella
Marnat....umcg.groningen...wachten op controlle....nod: 12 februari Pcootje....FM 8 feb....nod: 26 februari Vlinder3....25 februari bespreken wat en wanneer HSG....nod: 19 februari ella 27....28 januari voor fm naar de gyn....nod: Lin71....1 febr uitslag kweek en verder beleid....nod : onbekend ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ....nod ladypink..umcg gronigen...3de iui..gehad...nod: 8februari Marjolinos....volgende ronde 4e IUI....nod: 8 februari Typje....2 februari 1e afspraak gyn....nod:geen ongi zwanger: cybi