medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha leuke he? Hoeveel katten heb je? Heb er zelf 2 een pers en een huis tuin en keuken kat :)

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik heb er 1 en wat voor 1 dikke boef engelse kort haar
    luistert naar de naam sylvester als ie zin heeft om te luisteren lol

als ik mij niet fijn voel kan ik er lekker mee knuffelen
    als ik nu af en toe auw roep komt ie direkt kijken zo lief.

ik kijk naar journaal en tot mijn verbazing willen ze de studiefinaceering af schaffen word al gekker nog even en we kouwen stokjes

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Deze vond ik net en is wel lachen:

Het is een kille doordeweekse dag midden in de winter
    en een vrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht.
    Plotseling stopt er een wagen naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen:
    "Hallo meneer, ik ben Linda...En u verliest uw lading!" ,
    maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen en de chauffeur geeft gas.
    Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan.
    "Meneer, ik ben Linda.. En u verliest uw lading !" ,
    maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te Letten.
    Het geluk zit hem echter niet mee, want ook voor de derde keer staan de verkeerslichten op rood en stopt hij netjes.
    Het blondje, intussen behoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto,
    stapt uit en roept naar de chauffeur: "Dit is nu al de derde keer... Ik ben Linda, en u verliest uw lading!!!..."

Waarop de chauffeur zijn raam open draait en roept:

"Ja, stomme trut...Ik ben Theo en ik strooi zout!!".

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja schattig he! Mijn vriend mocht de namen verzinnen de 1heet mokum en de ander maffie ik weet het rare namen mijn vriend's idee hahaha vooral die pers knuffelt veel heerlijk, ze voelen het ook als je verdrietig bent of pijn hebt! Stja het moet niet gekker worden hier in nederland!

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha die is goed!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sylvester is ook niet veel van de kussen af te krijgen savonds over dag een dikke boef op de hoge computer kast springen van af de dreswaar enz enz

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meis ik ga zo op bedje weltrusten lievert

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is goed slaapzacht! Dikke kus

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Hoi meiden!
    wat lopen er veel mensen in het umcg!
    leuk!

Lin succes morgen!

marnat , ik heb de oudjes zekers niet verwend hoor!
    haha!
    maar het was wel super glad...!!!
    echt eng joh in al die straten!
    Hoe gaat het nu met je moeder trouwens?

bloemetje leuk dat je hier komt meekletsen!
    gezellig!!!

nou meiden ik zal ff douchen en dan lekker slapen...
    morgen weer een hele lange dag...
    1300 naar Groningen (vergadering) en daarna nog late dienst! bah!!!
    maar gelukkig woensdag en donderdag lekker vrij!
    kan ik dan weer wat meer gezellig meekletsen hoor!

Liefs Ella

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    #690 ladypink, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010

he meid jah het is verschrikkelijk als je gyn niet doet wat hij/zij zegt beloofd.
    Maar ik weet niet wat je situatie nu is maar kan wel zeggen net als marnat dat het umcg een heel goed ziekenhuis is.
    ik weet niet of je in een klein streekziekenhuis zit maar daar heb ik ook geen goede ervaringen mee omdat ze vaak maar wat aanprutsen in de hoop dat het gaat lukken.
    en hoe bedoel nog 5 maanden maar doorgaan?
    wat voor behandeling krijg je nu?

ik hoop dat je een beetje hier je ei kwijt kan en troost kan vinden want je zit er helemaal doorheen volgens mij.

@hier heb hier 2 uren verschrikkelijke buikpijn gehad heel raar van m'n onderbuik tot onderaan mn borsten en nu is het ergste weg maar is nog wel wat gevoelig.

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    #691 ladypink, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt: 2 feb 2010
    Marnat....umcg.groningen...wachten op controlle....nod: 12 februari
    ----------------------------------------------------------------------------
    Pcootje....FM 8 feb....nod: 26 februari
    Vlinder3....25 februari bespreken wat en wanneer HSG....nod: 19 februari
    ella 27....28 januari voor fm naar de gyn....nod:
    Lin71....klein streekziekenhuis ...zodra ongesteld beginnen met Femara nod : onbekend
    ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ....nod
    ladypink..umcg groningen...3de iui..gehad...nod: 8februari
    Marjolinos....twee steden ziekenhuis tilburg....volgende ronde 4e IUI....nod: 8 februari
    Typje....umcg groningen...
    2 februari 1e afspraak gyn....nod:geen ong
    i
    cybi.....
    17 februari echo
    bloemetje...olvg ziekenhuis..
    22 februari afspraak gyn...nod 4 maart

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zwanger: cybi

---->heb het even aangepast hoor die kleuren deden een beetje pijn aan mn ogen..en zo vondt ik het wat overzichterlijker als het niet goed is verander het maar weer dan.

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    vraagje typje ben je bij een gyn of ben je bij de nurse practioner??
    ik zit bij de 2 dames "nurse parctioner"

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Bah wat een klote nacht. Veel liggen dromen over positieve testen en ziekenhuis en uitslagen en en en. Kortom ben veel wakker geweest,
    Potje is gevuld en die mag ik om 08:00 uur op het lab inleveren.

pcootje misschien ander ziekenhuis? enne ik haal je nu van het negeerbankje af !!!
    Doe het zwembad maar open want ik heb zin in een BOMMETJE !!!

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@bloemetje welkom!

kan het soms niet bijhouden hoor...
    heb het gevoel dat de meesten van jullie in het noorden van het land wonen. Klopt dat?

@ladypink, zo ziet het er wel overzichtelijk uit!

wij hebben hier ook 2 poezen (sneaky van 18 Ongeveer en miss morgan van 19 ongeveer, zijn beide afstands beestjes!) verder nog 2 honden en 2 konijnen... een heerlijke beestenbende!

zometeen maar eens met de hondjes wandelen en dan bed verschonen, heb gisteravond van een goede vriendin een super gaaf dekbedovertrek gekregen! ik hou van holland en dan met allemaal van die tegeltjes!

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi meiden,
    Al een tijdje hier niet geweest, omdat wij weer naar huis zijn gestuurd en eigenlijk perplex stonden.

Even heel ego, maar ik zit ergens mee.
    Nu heb ik een vraagje aan jullie..

Ik ben 1x zwanger geweest in ronde 14 (na onderzoeken en een HSG) maar helaas een MK geworden.
    Ze zeiden toen, als je binnen een half jaar niet weer zwanger raakt moet je terug komen en dan gaan we je helpen.
    Nou na dat half jaar terug gekomen zeggen ze ineens dat we 66% kans hebben op een spontane zwangerschap. Want dat stond in een schema en dat kunnen ze uitrekenen ofzo :(

Dus weer naar huis voor een half jaar, eigenlijk niet wat we verwacht hadden.
    Maar waarom hebben we geen samenlevingstest gehad?
    Misschien is die ene keer dat ik zwanger was wel geluk geweest?

Nu lijkt het er weer op dat ik weer ongi word en ronde 22 in ga...
    Dus dan kom ik toch weer met vragen..
    Waarom nou niet die samenlevingstest?!
    Waarom eerst naar huis? pfff

Wat denken jullie?
    Is het van belang om die test te laten doen, of hun weg volgen en weer een half jaar wachten?
    Anders wil ik vandaag gaan bellen voor een afspraak om zo'n test te laten doen.
    Want eigenlijk hadden ze dat toch al moeten doen?
    Heb verder alle testen gehad. En het is dat ik om de HSG heb gevraagd toen anders was die niet eens gedaan.

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    vreemde reactie van jullie ziekenhuis.... is er niet een mogelijkheid om bij een ander ziekenhuis een second opinion aan te vragen? ze hadden immers gezegd dat je na een half jaar terug mocht komen... raar hoor!

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja vreemd he?
    Ja dat zou misschien een idee zijn, maar misschien hebben ze wel gelijk? Ik ga dan weer twijfelen.
    Ze gooien het natuurlijk erop dat ik al 1x zwanger ben geweest...
    Misschien daarom?
    En een ander ziekenhuis is vrij ver weg :(

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik zou even bellen naar het zh om te vragen of ze misschien een samenlevingstest kunnen doen.
    je kan er zeker baat bij hebben want wie weet heb je vijandig slijm en dan heeft weer een half jaar zelf proberen geen nut....

Ik ben ook eerder zwanger geweest ( 3x mk ) en vijanidg slijm kan zich ook later gaan ontwikkelen.
    Bij ons is de kans op een spontane zwangerschap heeeeeel klein.

Je moet nooit alleen de weg vd gyn volgen, het jouw lichaam en je moet soms echt je pootje stijf houden, daar ben ik ook achter gekomen

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    jawel maar als ik zo een beetje reken zijn jullie nu bijna 2 jaar bezig met het krijgen van een kindje... iedere keer als je een miskraam krijgt hoef je toch niet te wachten tot je een jaar verder bent?!?! zou dat in ieder geval heel erg raar vinden!

Als het voor je eigen gevoel nodig is om naar het ziekenhuis te gaan, dan moet je dat kunnen doen zeker omdat je al wat langer bezig bent geweest. En het feit dat je zwanger bent geweest NA de HSG wil nog niet zeggen dat je daardoor meer vruchtbaar bent...

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dankjewel.
    Ja want eigenlijk zijn we oneerlijk behandeld, eerst zeggen ze een half jaar en vervolgens nog een half jaar :(
    Maar ze zien natuurlijk dat ik de MK heb gehad dus dan denken ze misschien dat de samenlevingstest toch geen zin heeft?

En inderdaad wat Marjolinos zegt, zit wat in.
    Het zou raar zijn dat je dan steeds terug moet en een jaar moet wachten na een MK. Maar zo denken zij wel denk ik.
    Ze zeggen dat ze het uitgerekend hebben via zo'n calculator ofzo dat we 66% kans hebben op een spontane zwangerschap. Maar dan is bijna 2 jaar bezig toch niet helemaal fair?

Oja want ze zeiden dat je na de hsg vruchtbaarder bent..
    Maar dat is dus niet helemaal waar?

Deel Deze Pagina