ongeveer 1.65 lang maar alls ik aan blijf komen ga ik defamilie kant van mijn vader op en daar pas ik voor ik voel me goed hoor maar moet niet gekker worden
Nee oke maar je bent absoltuut niet dik toch?? gewoon opletten niet teveel snoepen!! al is dat zo moeilijk, ik werk fulltime en op me werk snoep ik ook niet bij mij is het vooral s'avonds en dan het liefst chips. elke keer neem ik mezelf voor op het niet te eten en dan pakt mijn vriend het weer en ja die kan het hebben
toen ik werkte had ik er geen last van thuis zitten ook niet zo erg naar de operatie 7 er bij id savonds chips verder snoep ik niet gauw weer veel bewegen gaat het er weer af
vlinder succes!!!! zj , pfff wat heftig allemaal hoor! ik heb zelf ook pcos... niks aan he! hoop dat jullie wens heel snel in vervulling mag gaan! hihii die chipsverhalen.... dat ken ik ook! overdag vind ik het niet moeilijk om niet te snoepen.. maar als ik thuis ben en niet hoef te werken! dan vind ik chips echt heerlijk! soms koop ik het maar gewoon niet.... dan kunnen we het ook niet eten he! momenteel sport ik ook niet meer.... maar tijdens mn werk pak ik altijd de fiets! en dan fiets ik zo ongeveer 1.5 uur... dat is ook wel gezond toch!? nou meiden ik ga zo lekker slapen! kom morgen wel weer eens ff langs! welterusten iedereen!!! Liefs Ella
ik zeg ook ik ben geen arts maar zo hebben ze het mij uitgelegd en ik heb maar 1 of 2 keer vruchtbaar slijm gehad en toen was was het hormoon wel omhoog gegaan en die keer erna was het hormoon niet omhoog gegaan en had ik geen rekbaar slijm en toen deden ze samenlevingstest bij mij of tenminste een poging ze kon haast het slijm er niet uit krijgen zo taai was het en toen vertelde ze ons dat verhaal van het hormoon en geen rekbaar slijm en dus IUI. Maar ik heb ook gezegd dat was bij ons zo. @ ikke ben ook te zwaar weg momenteel 96 kilo en ben 1.68 dus mag wel 20 tot 25 kilo eraf hebben maar is heel moeilijk en ik heb het idee dat het door de hormonen ook niet wil.
Echt raar vind ik dat, dat ze in ieder ziekenhuis een andere uitleg enzo hebben. Dan vinden ze het gek dat er vaak second opinions worden aangevraagd. Maar ik viel je er ook niet op aan hoor meid, ik vertelde alleen maar wat ons verteld is.... Spannend trouwens voor je, 8 feb de nod. Ik ben benieuwd.
goedemorgen meiden, wat een lekker weertje is het vandaag.... heerlijk zonnetje dat schijnt! Vandaag maar eens aan de was en wat poetsen!
Goedemorgen meiden, Hier nog geen ongi maar nog wel een super lage temp, dus dat is te verwachten vandaag... @Bloemetjes, Dat lucht zeker op! Ben blij dat we al zo snel terecht kunnen, hopelijk is die nieuwe FA beter. @Marnat, Als je je niet prettig bij je gewicht voelt dan snap ik dat heel goed! Volgens mij is je bmi wel in orde toch? @Vlinder, Vind het ook vreemd dat ze in elk ZH wat anders doen/zeggen. Het is ook vreemd dat sommige onderzoeken bij het ene ZH standaard zijn en bij de andere niet.. @Ladypink, Ben benieuwd hoe het bij ons is met de samenleving. Ik wil gewoon voor mijn eigen rust dat ze het testen.. Want ik vind het al zo vreemd dat mijn slijm soms rond mijn vruchtbare periode niet doorzichtig of rekbaar is. @Marjolinos, Je bent al heel wat kilo's kwijt! Vind ik knap hoor!!
hoi meiden! marjolinos , jaaa heerlijk weertje he! ziet er goed uit! succes met de schoonmaak! ik ga dat vandaag ff niet doen... maar ga een kast in mekaar zetten!!! heb ik alvast gekregen voor mn verjaardag. heb 2 maanden geleden onze slaapkamer opgeknapt! alleen die lade kast ontbrak nog! heb zin om dat nu te gaan doen! Vlinder , ja vreemd he... ieder ziekenhuis, nou ja iedere arts , geeft weer andere info! dat vind ik ook wel eens verwarrend , want tja... wat is nou goed? soms raak ik daar zelf ook wel eens van in de war , en als ik dan ook nog eens ga zoeken op internet.... tja dan wordt je helemaal ''gek'' van alle info! ladypink, lastig he dat afvallen en al helemaal als de hormonen je ook zo in de weg staan! ik heb ook pcos , maar hoef gelukkig niet af te vallen. al moet ik er wel op letten hoor! dat ik niet te dik wordt. want ik kom wel snel aan. maar ja ik let er wel op , dus dat valt wel wat mee. succes hoor! Liefs Ella
groot gelijk dat je dat aangeeft dat je dat voor je eigen rust getest wilt hebben! werk jij met die spoelingen? voor de gemeenschap?
@Ella, Ik wil om de samenlevingstest gaan vragen. Aangezien we alle onderzoeken hebben gehad behalve die. En ze laten ons maar wachten wachten en wachten. Word er gek van! Hopelijk willen ze ons gaan helpen!
tessa nou meid dat hoop ik ook van harte! al dat wachten.... dat is zekers niet niks zeg! ik zie dat je 5 febr een afspraak hebt staan met een andere fert arts.. ga je dat aan hem vragen!? succes!! ik kan me voorstellen dat je er zenuwachtig onder bent!
meiden ik help jullie even uit de droom dat ik niet te zwaar ben. wel dus we hebben gekeken op een site ik ben nu net op weegschaal geweest ik weeg 69 kilo bm hang ik tegen aan. zwaarder mag niet. ben nog nooit zo zwaar geweest. ik voel me goed maar ga wel opletten deze kilo s zijn er aan gekomen sins de operatie 18 dec daar voor was 62kilo ik denk dat mijn gyn ook wel gaat zeggen dat ik op dieet moet pff ik eet alles wat ik altijd deed maar ik vermoed dat het komt door: de vleesboom er uit is misschien folium zuur niks doen wat denken julie ik wil mijn vaders kant niet achter na help hihi
marnat , wat vervelend zeg dat , dat waarschijnlijk komt door de vleesboom die eruit is! een beetje op letten dus.... tja dat moet ik ook! anders groei ik helemaal dicht haha
@marnat, met je 69 kg zal de gyn echt niet zeggen dat je af moet vallen hoor, kan me dat bijna niet voorstellen. Op het moment dat je alles zelf weer kunt en dus ook weer wat meer gaat bewegen zul je waarschijnlijk vanzelf wel wat afvallen! Gewoon opletten, maar zou als ik jou was niet echt gaan lijnen! hier is het washok weer opgeruimd (aangezien manlief allerlei spullen eruit gehaald had zaterdag en NIETS terug gezet had waar het moest staan...:x) en slaapkamer opgeruimd, beddengoed gewassen en zometeen nog ff de woonkamer zuigen. dan ben ik lweer klaar voor vandaag!
Opletten moeten we allemaal wel denk ik. Nu ik thuis zit ben ik ook weer aan het aankomen maar ik doe mijn best niet te snoepen en veel water te drinken. Als ik straks weer ga werken en zodra het beter weer wordt ook weer ga skeeleren komt dat weer goed. Ik slik ook foliumzuur maar daar ligt het niet aan want dat slikte ik 3 jaar en kwam niks aan, bij mij is het echt van het thuiszitten. @Marnat, als je allerlei sites af blijft gaan dan krijg je volgens mij op iedere site een andere uitkomst. Heb het er de volgende keer met je gyn over, misschien kan zij je meer vertellen en tips geven. @Tess, hopelijk mag je snel voor de samenlevingstest, dan ben je dat stukje onzekerheid kwijt.
ik denk dat het daar van komt. omdat hij natuurlijk ook veel vrat van mij. ik woog altijd 52 62 daar zat ik tussen in zwaar der werd ik niet wat ik ook at. vreemd anders zo in 1 keer zo zwaar dan ga je toch denken
Hey Marnat, Sinds ik de foliumzuur slik, is het net of ik idd ook erg veel trek krijg maar denk dat omdat het snoepen mij tussen de oren zit Ik ben ook best een snoepert wat dat betreft, kan moeilijk alles laten staan, en een dieet is voor mij ook geen goeie keuze Ik hoop voor je dat de gyn niet over een dieet begint, want dan moet je weer wachten... Ik ben 24 en weeg 73 kilo, en dacht dat ik voor mijn leeftijd ook te zwaar zou zijn. Nee dus gelukkig maar en hoef ook niet op dieet. Maar volgens de gyn mag er ook geen kilootjes meer aankomen... Suc6 marnat grts