medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lady@ he 66, en we worden toch niet meer geholpen naar 43 jaar grrrrrrrrrrrr

buitenland zeker.

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Te zot voor woorden, of niet Ladypink.

Ik vraag me in dit soort gevallen af waar ze mee bezig zijn. Ze zetten bewust kinderen op de wereld waarvan ze weten dat ze erg jong (half) wees gaan worden.

In het laatste geval: welke kansen krijgen die kids nu, worden 12 prematuurtjes mits ze het overleven. Het risco van prematuurtjes is alom bekend... echt gekkenhuis :$

Ik ga ff mn ogen weer rust geven, dat lichte scherm is niet bevordelijk voor de hoofdpijn

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

@pcootje, misschien kunnen wij elkaar motiveren??? ik doe ook sonja bakker maar dan het online programma... moet heel eerlijk zeggen dat me dat vorig jaar gemakkelijker afging als nu... Welk boek doe jij of doe jij ook online programma?
    en als bij jou die bijwerkingen zo mega erg zijn, dan misschien toch aandringen op andere hormonen...
    ik weet wat hoofdpijn hebben is, heb het al 13 jaar 24/7....

overigens vind de opmerking kun je niet beter stoppen als je er zoveel last van hebt wel heel hard! je wilt graag een kindje en zal er alles voor over hebben, maar daarmee kun je wel klachten hebben van de bijwerkingen en dat is super lastig!

Wij moesten vandaag rauwkost eten met vegetarische burger en gebakken aardappelen.... maak ik de vegetarische burger open, hadden die gehaald bij de ah tijdens de hamsterweken en moest morgen op, zie ik dat er op 1 allemaal schimmel zit. Bah! dus nu maar geen 'vlees' op.

Vanavond moet manlief weg en ik blijf lekker op de bank hangen denk ik!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden ik ga naar voetbal ik kijk vanaaf wel even weer.
    en reageer dan wel

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @typje,
    Ow ik kan me zo goed voorstellen dat je daar boos en verdrietig om wordt! Dat is gewoon geen eerlijke opmerking!!
    Dat kun je ook niet echte vrienden noemen.
    En gemeen is dat he als iedereen maar zomaar zwanger wordt. Ze hoeven elkaar vaak alleen nog maar aan te kijken en het is zover.
    Dan vraag je je af waarom het altijd zo oneerlijk moet gaan.
    Waarom worden die maanden/jaren niet over iedereen verdeeld zodat iedereen ongeveer even snel zwanger is?

@Vlinder,
    Ow ja heerlijk als ik eraan denk!! Dat is altijd zo heerlijk om te doen! Lekker een eind weg, je gedachten op nul.
    En als je thuis komt lekker uitgeput neerploffen!
    Kan ik niet wachten totdat het weer lekker weer wordt!

@Pcootje,
    Wat naar meis!!
    Sterkte en beterschap! Hopelijk gaat het snel beter.
    Wel goed dat je al 2 kilo kwijt bent zeg!!

@Marnat,
    Wat goed dat jullie een afspraak hebben!! Spannend!
    Hier gaat het verder wel goed, heb nog niet op papier kunnen schrijven :( nog niet aan toe gekomen maar ben het vanavond of zeker morgen van plan eens kijken of het helpt.
    Want mijn ongi komt er ook al aan, kan ik meteen mijn frustratie kwijt...

@Ladypink,
    Dat is van de zotte!!!!
    Echt belachelijk vind ik het.

@Hier,
    Ongi nadert.
    Heb al roze/licht bruin :(
    Was te verwachten met zo'n lage temp.

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Marnat....umcg.groningen...wachten op controlle..+.15 maart uitleg isci ivf gyn ....nod: 12 februari
    ----------------------------------------------------------------------------
    Pcootje....FM 8 feb....nod: 26 februari
    Vlinder3....25 februari bespreken wat en wanneer HSG....nod: 19 februari
    ella 27....28 januari voor fm naar de gyn....nod:
    Lin71....klein streekziekenhuis ...zodra ongesteld beginnen met Femara nod : onbekend
    ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ....nod:
    ladypink..umcg groningen...3de iui..gehad...nod: 8februari
    Marjolinos....twee steden ziekenhuis tilburg....volgende ronde 4e IUI....nod: 8 februari
    Typje....umcg groningen...( PCOS )12 febr. potje met zwemmers inleveren en wachten op onderzoeken...nod:geen ongi

cybi..... 17 februari echo
    bloemetje...olvg ziekenhuis..
    22 februari afspraak gyn...nod 4 maart
    Tessa8...5 februari afspraak nieuwe/andere Fert. arts(voor vragen en vragen om een samenlevingstest)...nod: 4 februari
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zwanger: cybi

Ik was ineens van de lijst verdwenen :(

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    balen tessa!

knuffel vanaf tilburg

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marjolinos, Doen we :D ik doe het boek "bereik je ideale gewicht", nou vind ik dat weer wat overdreven hoor, maar een killootje of 25 zou mooi zijn..... joehoee nog 23 te gaan;)

Ik ben in mijn zwangerschap 5 kilo afgevallen, toen mn dochter eruit was was ik 25 kilo lichter dan aan het begin van de zwangerschap..... hoe??? geen idee, kheb niets anders gedaan dan anders. Voor mij een overtuiging dat overgewicht dus wel degelijk met hormonen te maken kan hebben.
    Het liefst zou ik dan nu ook het hcg dieet gaan doen, maar dat lijkt me niet verstandig nu we in de mmm zitten.
    Daarom maar gekozen voor een andere methode. Ik ontdek nu alleen dat ik altijd veel te weinig heb gegeten en gedronken:$
    Ik vind het tot nu toe goed te doen en ben benieuwd wat mn weegschaal vanavond gaat zeggen.

Tessa; balen meid... dikke knuf

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marjolinos, bah schimmel in het vlees?
    gelukkig had je nog geen hap gehad!

pcootje wat een rot opmerking om dan maar te zeggen dat je ook kunt stoppen...
    die mensen die dat zeggen begrijpen er helemaal niets van!
    zo pijnlijk he die opmerking zeg!

Tessa hartstikke balen meid!
    succes!

ladypink , wow wat te gek voor woorden zeg!
    idd , sommige mensen!!!! GRRR

Liefs Ella

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Bedankt meiden!
    Het is balen, maar is niet anders... :(
    Op naar ronde 22...
    Benieuwd wat vrijdag gaat brengen.

11. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey meiden,

Marnat@ Suc6 met voetbal kijken, fc-groningen??:D

Pcootje@ Veel sterkte en beterschap meid, laat je niet gek maken door anderen, en ga je gevoel achterna;)

Ladypink@ Idd krijg er ook geen hoogte van, iemand die de 60 paseert krijgt een beeb, en wij moeten er suppper hart voor vechten, kan mij er ook zo kwaad over maken:x

Marjolinos@ Bah schimmel:( foto's maken en de fabrikant inlichten kan nog wel eens helpen, je kan er dood en doodziek van worden.
    Heeft mijn mams al eens gehad, lag toen in ziekenhuis met voedselvergiftiging...

Tessa@ sterkte met je ongie, hopelijk mag ronde 22 voor jou wel lukken;)

Ella@ Is het gelukt met het schilderen van jullie kast? En is hij mooi geworden?;)

Hier alles nog rustig, geen ongie en heb me net even zitten onlezen op google ( Pcos )...
    Ik ga nu maar even tv kijken, vriendjelief wil zijn mail ook eens weer bekijken:D En dan maar op bedje, want me wekkertje gaat om 05.15 af:(

Slaap lekker voor straks;)En tot morgen:D;)

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @typje, jeetje wat sta jij vroeg op zeg...

13. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Typje,
    Dankjewel.
    Ik hoop ook dat ronde 22 wel geluk mag brengen. Ik ga nergens meer vanuit.
    Maar pffff wat moet jij vroeg uit je bed! :(
    Weltrusten alvast!

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    goedenavond Dames,

Heb net even geslapen.
    ik had van de week ook al eerder gepost maar ik heb steeds buikpijn van mn onderbuik tot onderaan mn borsten heeft iemand dat hier ook al eens gehad??

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ben ik weer meiden, yess ze hebben gewonnen vraag niet hoe ,het was net larel en harry kijken maar we hebben 3 punten.

tessa@ ongi geworden begrijp ik grr rot duivels knuf meis.

pcootje flink aan de sonja bakker , zet hem op meis we kunnen het samen afvallen.
    ella@ de kast al af hihi

16. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Tessa@ Marjoninos@ Ja vroeg he, kon er ook niet uitkomen vanmorgen, maar het zal wel moeten, werk in de zorg en daar zitten ze allemaal te springen om 07.00 uur dat ze eruit willen:D:D:D

Gelukkig mag ik om 11.00 uur weer naar huis;)

Tot vanmiddag dames

grts

17. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @typje, dan is het wel vroeg, maar ben je ook vroeg weer thuis! werk je in een verzorgingshuis of in een ziekenhuis

@ladypink, nee heb geen idee wat je klachten zouden kunnen zijn, als je je ongerust maakt dan toch ff bellen met de huisarts...

@Marnat, fijn dat ze gewonnen hebben!

@ll, ik ga me zo maar eens aankleden en met de hondjes wandelen.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    goedemorgen allemaal,

Knuf voor jou Tessa.

Pcootje je kunt het op naar de overige 23 dan maar, ben met zelf aan het verdiepen in Dr Frank dieet.

Marnat weer 3 punten in de pocket. Ben zelf niet zo'n voetbalfan .

Werkse nog even typje. Wat voor werk doe jij in de zorg??

ik ga zo weer even naar mijn werk voor een uurtje of 2 en dan volgende week ga ik rustig aan weer beginnen. IK heb er totaal geen zin in .

19. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi meiden

@Ladypink,
    Nee dat zegt mij niks, wou dat ik je kon helpen maar dat heb ik nog nooit gehad.
    Heb je er nu nog steeds last van?

@Marnat,
    Dankjewel.
    Baal er ook van :(

@Typje,
    Ja echt vroeg!
    Ow ik de zorg dan snap ik het! :) Mooi werk!!
    Wel heerlijk dat je dan om 11 uur weer klaar bent.

@Marjolinos,
    Lekker met de hondjes gewandeld?
    Wat voor hondjes heb je? :)

@Lin,
    Dankjewel meis!
    Sterkte op je werk.

Deel Deze Pagina