marnat fijn te horen!! heel veel succes! pcootje , jaaa niet normaal zeg! ik kan me daar ook zo kwaad om maken! en mn ha wist wel dat mn eisprongen op 1 hand te tellen zijn.... nou ik was 25 toen ik daarvoor bij hem kwam! echt apart gewoon... maar ja ik trok mn mond natuurlijk wel open hahaha! ik ga echt niet bij de psycholoog zitten voor mn menstruatie hoor! typje wat geweldig zeg jouw huisarts! wat een fijne arts! fijn dat ze dan langskomt hoor , erg betrokken enzo! Liefs Ella
Ik zie het al voor me.....wat is uw probleem mevr??? Mijn ongie die niet wil komen hihi. En waarom dan niet mevr? Daarom niet, maar waarom denk je dat mevr?............. Nee dan maar idd een gyn....die weet in elk geval wel waar je het over hebt, en neemt je wel serieus Ja mijn arts is erg meelevend, is ook maar net begonnen met een praktijk hier, en komt geregeld lang voor een praatje met mijn vriend ( die is namelijk depressief) En dus vraagt hij mij ook hoe het ervoor staat met alles. erg fijn idd Grts
Ik zie het al voor me.....wat is uw probleem mevr??? Mijn ongie die niet wil komen hihi. En waarom dan niet mevr? Daarom niet, maar waarom denk je dat mevr?............. Haha omdat ik een ontzettende pest heb aan maandverband, daarom doe ik erg mijn best om mn ongi binnen te houden
typje , jaaaaa hahaha idd zo zou het dan gaan! wat erg zeg dat je vriend depressief is... fijn dat de huisarts dan langskomt! en kan hij ook gelijk naar jouw vragen idd! sterkte met je vriend!
Ja mijn arts is erg meelevend, is ook maar net begonnen met een praktijk hier, en komt geregeld lang voor een praatje met mijn vriend ( die is namelijk depressief) En dus vraagt hij mij ook hoe het ervoor staat met alles. erg fijn idd Ik hoop dat je vriend met de juiste begeleiding weer snel de oude mag worden
Tja gaat toch nergens over, mafkezen... hebben tijdens hun opleiding waarschijnlijk vaker de kroeg gezien dan de collegezaal
ja haha opzich kun je daar ook veel leren hoor! maar ja niet alles valt af te schuiven naar het psychische!
heej meiden ik ga er ff vandoor hoor! anders is de dag ook zo snel weer om fijne dag nog en sterkte voor iedereen die het nodig heeft! oja marnat , heel erg bedankt voor je lied! erg mooi hoor!!!!
Haha das waar, maar het is de vraag of al het geleerde blijft hangen in een nevelige bovenkamer Nee doet het ook niet en weet je wat het rare is, als verschillende artsen het onafhankelijk van elkaar maar tegen je blijven zeggen, dan ga je dr haast nog in geloven ook.
Hey Meiden, Ja dat is ook erg vervelend een depressie, hij is nu al 3mnd ermee bekend. Wij ehbben namelijk in 2009 een zeer kutjaar ( Sorry) Gehad. Hebben 7 famillileden verloren waaronder mijn eigen vader. We hebben het zelf zo gehad dat we twee begravenissen hadden in 1 week....echt afschuwelijk bah. En dat is hij nu aan het verwerken, en dat loopt niet zoals het hoort Neiging tot drank, weinig slapen, piekeren, schelden, geen puf meer in werk en andere dingen.... Ben er zelf ook moe van en probeer er echt alles aan om het leven van hem weer wat meer kleur te geven, maar dat is onmogelijk lijkt het wel. Daarom i.o.m arts antidepressiva voorgeschreven gekregen misschien helpt hem dat wel. ( Laten we maar hopen). Het is natuurlijk ook moeilijk ook omdat mijn vriend, tot het laatste moment bij mijn vader was ( reanemeren) en hem in zijn armen hebben zien sterven en loopt nu met een schuldgevoel rond.. Het is mijn schuld....tja...ik kan me het wel voorstellen maargoed alweer zo'n lang verhaal.....srry dames jullie hebben genoeg te lezen. Mijn naamis niets voor niets typje HiHI
Dat is ook zo, vooral met hun studie moet je het wel geloven. Je voelt je soms gewoon een klein nivo hebben bij artsen. En dan moet je ze zelfs nog corrigeren
Typje: Dat kun je dan met recht een KUT jaar noemen, met hoofdletters. Zoiets kun je ook niet eventjes verwerken, dat heeft tijd nodig, veel tijd. De oplossing zit natuurlijk niet in drank, maar kan me de uitvlucht een beetje voorstellen, de kater is nadien alleen zo heftig. Wie weet een idee om naar een sportschool te gaan, kan hij daar zn agressie/frustratie dr uit zweten. Zn schuldgevoel is denk ik een logische reactie, maar hij is geen superman, als artsen jouw vader niet konden redden, dan hij zeker niet he. Hoop dat hij dat snel gaat inzien. Oja en je bent niet minder of hebt geen kleiner nivo dan artsen hoor. Deze mensen hebben toevallig doorgeleerd in dit vak. Dingen die jij weer goed kunt daar hebben ze waarschijnlijk geen kaas van gegeten..... en daar komt bij dat ze niet beter zijn, ze hebben het geluk gehad een goed stel hersens meegekregen te hebben bij hun geboorte...... en verder zijn ze hetzelfde als de rest van de wereldbevolking... dik, dun, kaal, beugel, bochel en we moeten allemaal eten, drinken, naar de wc en werken voor onze centen AMEN
Ja idd misschien is dat wel wat, om dan samen naar de sportschool te gaan, en de spieren eens laten weten dta ze er wel degelijik zitten....en een beetje agressie kwijt is ook niet erg soms zolang het maar op de boxbal is hihi. Drank idd is geen uitweg, en probeer het een beetje in bedwang te houden. Wij hebben zelf 1 in de famillie die alcohollist is. Het blijft nu bij 2 borrels op een avond en meer mag het niet worden. Hihi Die artsen hebben idd een stel GroteHersenen mee gekregen...Maar weten nog niet eens hoe ze bijwijze een kontje moeten verschonen Nee dan maar wat kleinere hersentjes. Maar die werken al voldoende
Hihi Die artsen hebben idd een stel GroteHersenen mee gekregen...Maar weten nog niet eens hoe ze bijwijze een kontje moeten verschonen Nee dan maar wat kleinere hersentjes. Maar die werken al voldoende Precies ! Succes, ben benieuwd of je je vriend zover krijgt om mee te gaan naar een sportschool oid
Even jullie oordeel meiden, mijn vriend is de 8e jarig en wordt een kwart eeuw. Dit is zijn kadootje. Een doek van 80x80 van onze hond ReX ( Zijn grote trots ) Zou hij het leuk vinden???
mooi typje! En idd je mag 2009 als jaar zijnde best een behoorlijk KUT jaar noemen! Hier zijn dat een aantal jaren geweest waaronder 2005 en 2006! Maar goed, gaat steeds beter en 2006 is niet helemaal slecht geweest want dat is ook het jaar geweest waarin ik manlief heb leren kennen!