medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ladypink succes met alles!
    en tot na het weekend! ;)

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

dat doet zeker goed en jullie mij ook zo steunen voelt ook heerlijk.
    tranen gaan al weer grr
    dankje lieverd

ik moet even en peuk grr

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lady dankje lieverd doe jij ook even kalm meis heb je nog pijn in je buik?
    goed weekend lieverd

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    het zijn een stelletje eikels hier bij de HA er is nu alleen 1 vrouwelijke arts waar ik het goed mee kan vinden en je niet als een aansteller ziet aankomen.

Ik had laatst zo buikpijn ik dacht blindedarm onsteking bloed geprikt geen rare dingen gevonden moest afwachten.
    volgende dag krom van de pijn ik naar de huisarts eerst een uur moeten wachten ik jankte erover maar er kon niet sneller iemand komen.
    ik zei ik ben misselijk enz enz hij zei zijn gewoon je darmen terwijl hij niet ergens aan had gvoeld of zo nou ik was zo boos weet je wat hij zei waarom ben je nu boos hier heb ik echt zo geen zin in en liep zo de spreekkamer uit.
    Ik weer naar de balie gestrompeld en gezegd dat ik dit niet pikte kwam er een andere arts want hij wou niet komen ik zei ik wil en echo nou na veel 5 en 6 en lukt dat kwam bij de balie kon niet eerder als dinsdag was toen donderdag ik zei ik ga niet zo het weekend in.
    Dus weer terug naar de balie van de huisarts zei ze ik geef het door en de huisarts belt je morgenvroeg terug voor een afspraak nou geen telefoon gehad om 10 uur dus ik zelf maar gebeld hij zei ik ga geen spoedafspraak maken gister wilde je niet dan wacht je maar tot dinsdag.
    Ik zei ik wilde niet ????nee ze hadden zeiden hij ik had geweigerd om meteen te komen dat moest de volgende dag maar en ik was naar huis gegaan.
    Ik zei maak het even helemaal nu daar klopt niks van nou dat wou hij niet geloven en toen ik vroeg wie heeft dat gezegd.
    Kon hij me dat niet vertellen ik zei je regelt het maar en anders bel ik vanavond gewoon de dokterswacht want die helpt me tenminste en dan ga ik officieel een klacht indienen en ineens kon ik om half 12 al voor een echo komen maar daar konden ze ook niks vinden en kreeg diclofenac en ga maar naar huis en dit was de derde keer al dat ik zo hevige pijn heb gehad en dat het na de diclofenac weer een paar maanden weg is heel raar ik weet het ook niet meer.

sorry voor het lange verhaal.
    en zo heb ik er nog wel een stuk of 6 verhalen.

5. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @ marnat nu gaat het wel aardig moet gewoon rustig aan doen.
    Heb vanmiddag staan te ijs bikken voor op de stoep doe dus heeeeel rustig aan :(;)haha..nopu ga even lekker voor de tv zitten.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ladypink echt waar hoor , dat is niet normaal!
    helaas gebeurt het wel...
    en dan schrijf je ook nog dat je nog wel meer verhalen hebt!
    vreselijk zeg!
    je voelt je dan vast niet begrepen.....
    heb je de klacht nog ingediend???

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jeetje ladypink wat kut arts zeg, ik zou nu gewoon naar spoed gaan. als het erger word of 112 bellen want hij geloofd je toch niet als ik je verhaal zo lees.

knuffie

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

dat gevoel van: ik moet even een peuk , dat ken ik ook wel haha. heb er net weer 1 gehad!
    maarre meis het is ook allemaal zo heftig zeg! wat jullie allemaal moeten doormaken!

fijn dat je zoveel steun ervaart! en dat moet ook hoor!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ladypink ja idd wat marnat zegt!
    hij gelooft je toch niet... (niet normaal toch!?!)

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

gek mens ben je ook he en eigen wijs je kan mijn zus wel zijn of ben je dat stiekum:D
    ik ben ook eigen wijs namelijk.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ja je weet maar nooit met wie je aan het chatten bent he!
    dat zou ook wat zijn zeg....
    chat je ineens met je zus ofzo!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej meiden ik ga ff afsluiten!
    heb nog een hele wasmand vol liggen wat opgeruimd moet worden.... :(
    fijne avond iedereen!
    en lekker slapen!!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    zo ik heb er 1 gehad en dat troost even.

mijn eigen topic en zoon steun van jullie heerlijk
    ik dacht ik probeer het gewoon samen met tessa

en het loopt zo fijn:)

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve marnat heel veel succes in het ziekenhuis morgen!!

en de rest een weltrusten voor straks

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dankje lieverd

hoe gaat het met je?

16. Sparkle123

4 feb 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben hier nieuw...dus ik zal me even voor stellen.
    Sparkle, 24 jaar, wens voor 1ste kindje.
    2 jaar bezig ong. Slecht zaad is bij ons waarschijnlijk de oorzaak...
    Mn man heeft zich laten opereren aan n varicocele (spatader), daarna de uitslag nog slecht....:(
    Gisteren voor het eerst bij de klinek geweest, nu meer onderzoeken (uitgebreide sperma test, HSG en hormoonwaarden bekijken)...Te horen gekregen dat we waarsch. voor IVF moeten...Heel spannend allemaal en we hebben heel veel vragen in alles wat er op ons af komt...
    Heb t gevoel dat we nu echt in de MM zitten, al zijn we al n jaartje verder nadat we voor t eerst bij de huisarts gweest zijn.
    Hoop hier mee te kunnen kletsen en ervaringen te kunnen delen.

grtjs Sparkle

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sparkle@ welkom succes met zwanger worden.
    wat rot van het zaad meis .
    als je vragen hebt stel ze gerust.

ik zoek even de lijst op als je daar ook op wil mag je dat doen.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marnat....umcg.groningen...wachten op controlle..+.15 maart uitleg isci ivf gyn ....nod: 12 februari
    ----------------------------------------------------------------------------
    Pcootje....FM 8 feb....nod: 26 februari
    Vlinder3....25 februari bespreken wat en wanneer HSG....nod: 19 februari
    ella 27....28 januari voor fm naar de gyn....nod:
    Lin71....klein streekziekenhuis ...zodra ongesteld beginnen met Femara nod : onbekend
    ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ....nod:
    ladypink..umcg groningen...3de iui..gehad...nod: 8februari
    Marjolinos....twee steden ziekenhuis tilburg....volgende ronde 4e IUI....nod: 8 februari
    Typje....umcg groningen...( PCOS )12 febr. potje met zwemmers inleveren en wachten op onderzoeken...nod:geen ongi

cybi..... 17 februari echo
    bloemetje...olvg ziekenhuis..
    22 februari afspraak gyn...nod 4 maart
    Tessa8...5 februari afspraak nieuwe/andere Fert. arts(voor vragen en vragen om een samenlevingstest)...nod: 4 februari
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zwanger: cybi

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat fijn he!
    gelukkig dat je , je zo gesteund voelt!
    en het is ook fijn om een plek te hebben waar je al je gevoelens kwijt kunt!

nogmaals heel veel succes morgen!!!
    welterusten iedereen!
    Liefs Ella

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Marnat....umcg.groningen...wachten op controlle..+.15 maart uitleg isci ivf gyn ....nod: 12 februari
    Pcootje....FM 8 feb....nod: 26 februari
    Vlinder3....25 februari bespreken wat en wanneer HSG....nod: 19 februari
    ella 27...wacht op doorverwijzing iui
    Lin71....klein streekziekenhuis ...zodra ongesteld beginnen met Femara nod : onbekend
    ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ....nod:
    ladypink..umcg groningen...3de iui..gehad...nod: 8februari
    Marjolinos....twee steden ziekenhuis tilburg....volgende ronde 4e IUI....nod: 8 februari
    Typje....umcg groningen...( PCOS )12 febr. potje met zwemmers inleveren en wachten op onderzoeken...nod:geen ongi

cybi..... 17 februari echo
    bloemetje...olvg ziekenhuis..
    22 februari afspraak gyn...nod 4 maart
    Tessa8...5 februari afspraak nieuwe/andere Fert. arts(voor vragen en vragen om een samenlevingstest)...nod: 4 februari
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zwanger: cybi

Deel Deze Pagina