medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@vlinder, hoe is je eerste werkdag geweest?

@ella, veel plezier vandaag met jullie feest!

@bloemetjes, hoe is het met je kies?

@ll, hier verder weinig nieuws. over een uurtje mag ik het ziekenhuis bellen voor het maken van een afspraak. ben heel benieuwd!

Gister avond naar het gala geweest en heb mijn ogen uitgekeken! Heb Rob en Emiel gezien (die nu bij uri gellar in de jury zitten), ongelooflijk! Verder Jeff mcbride en Rafael! (die laatste 2 zijn goochelaars) Het was geweldig! Waren pas na 12 uur thuis en lagen er om kwart voor 1 (wat voor mij echt super laat is!).
    Vandaag maar lekker rustig aan doen!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    vlinder@ hoe was je eerste werkdag meis? succes.

marjolions@ heeft het gezellig gehad gister,heerlijk even hooft leeg.
    afspraak maken in ziekenhuis heb ik wat gemist? of is dat voor iui.

pcootje hoe ging het bij de gyn?

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marnat....umcg.groningen...wachten op controlle.12 feb bloeddruk controlle.+.23 feb ecg onderzoek+15 maart uitleg isci ivf gyn ....nod: 12 februari
    ----------------------------------------------------------------------------
    Pcootje....FM 8 feb....nod: 26 februari
    Vlinder3....25 februari bespreken wat en wanneer HSG....nod: 19 februari
    ella 27....28 januari voor fm naar de gyn....nod:
    Lin71....klein streekziekenhuis ...zodra ongesteld beginnen met Femara nod : onbekend
    ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ....nod:
    ladypink..umcg groningen...3de iui..gehad...nod: 8februari
    Marjolinos....twee steden ziekenhuis tilburg....volgende ronde 4e IUI....nod: 26 februari
    Typje....umcg groningen...( PCOS )12 febr. potje met zwemmers inleveren en wachten op onderzoeken...nod:geen ongi

cybi..... 17 februari echo
    bloemetje...olvg ziekenhuis..
    22 februari afspraak gyn...nod 4 maart
    Tessa8... 9 februari 2e keer inleveren zaadjes man + afspraak HA voor verwijsbrief second opinion... nod: ongeveer 3 maart
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zwanger: cybi

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Marnat....umcg.groningen...wachten op controlle.12 feb bloeddruk controlle.+.23 feb ecg onderzoek+15 maart uitleg isci ivf gyn ....nod: 12 februari
    Pcootje....FM 8 feb....nod: 26 februari
    Vlinder3....25 februari bespreken wat en wanneer HSG....nod: 19 februari
    ella 27....28 januari voor fm naar de gyn....nod:
    Lin71....klein streekziekenhuis ...zodra ongesteld beginnen met Femara nod : onbekend
    ikke 124....4 februari gesprek met gyn vervolg plan ....nod:
    ladypink..umcg groningen...3de iui..gehad...nod: 8februari
    Marjolinos....twee steden ziekenhuis tilburg.... 14 februari fm voor 4e IUI....nod: 26 februari
    Typje....umcg groningen...( PCOS )12 febr. potje met zwemmers inleveren en wachten op onderzoeken...nod:geen ongi

cybi..... 17 februari echo
    bloemetje...olvg ziekenhuis..
    22 februari afspraak gyn...nod 4 maart
    Tessa8... 9 februari 2e keer inleveren zaadjes man + afspraak HA voor verwijsbrief second opinion... nod: ongeveer 3 maart
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zwanger: cybi

zo net afspraak gemaakt voor volgende week maandag!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    marjolinos@ succes lieverd met de 4de iui en maandag ik duim hard.

ladypink@ hoe gaat het met je meis al ongi hopelijk niet?

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Vlinder: hopelijk heb je een fijne werkdag, ben benieuwd naar je verhaal.

Marnat: dank je wel meid, maar ik moet er pas om 1/2 4 zijn, daarna ff winkelen. Wordt dus wat later dat ik verslag uitbreng.
    Hoe gaat het met jou, ik vind je wat rustig de laatste tijd.... of vergis ik me daarin?

Marjolinos: Spannend, de afspraak staat weer. Succes deze ronde!
    Gaaf joh, zo'n feest. Was je er voor uitgenodigd of kon je er kaarten voor kopen?

Hier: nog steeds trekkende eileiders, voornamelijk links. Af en toe nog steeds erg heftig met uitstraling naar mn been in.
    Vandaag weer streng aan mn Sonja begonnen en vanavond mn 1ste week-weeg moment. Ik ga in mn onderschrift aangeven hoeveel ik kwijt ben.
    Verder hier ff rust, vanochtend de puin van het weekend weg geruimt.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    pcootje @ nee daar vergis je je niet in.
    ik wacht op woensdag ik weet niet veel te melden he .ik word langzaam een beetje senuw achtig hihi.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dan had ik het dus goed, anders ben je altijd lekker aan het kletsen.

Hoe gaat het met (niet) roken?

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat!
    zekers zijn jullie ook uitgenodigt hoor! haha!
    het wordt vrijdag een druk feessie , dus dat is dan denk ik leuker ;)

met mij alles goed , maar mag van mij nu wel die doorverwijzing komen! dan kunnen we ook weer verder he...
    tstaat nu weer zo stil!

he maarre hoe gaat het met je moeder....
    heeft ze al iets van thuiszorg kunnen regelen!?
    succes met de zenuwen meid!
    Liefs Ella

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat jij ook eeen heeeele dikke knuffel van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    pcootje@ roken eheu slecht. komt wel weer we kunnen het wel.maar nu even niet.

ella@ wat voor feestje hih ik heb nog niks gehoord van paps
    ik laat ze even druk weekend ik ben ook aan het bij komen,
    gevlieg van de ene kant naar de ander.
    ik ben blij dat ik 2papas heb en 2 mamas maar als ze ouder worden pfff soms wel vermoeiend hoor.
    even afstand nu.
    straks kleine boodschappen doen,
    en verder een beetje ruimen in huis. daar komen we amper aan toe.

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat moeilijk he stoppen met roken...
    en dan met al die stress erbij!
    goed van je dat je even wat afstand probeert te nemen!!!!

Liefs

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

ik heb ze nu ook wel genoeg gezien de af gelopen daggen.:D
    we willen ons nu op woensdag richten.
    vragen op schrijven enz het zijn schatten hoor .
    miss dat we alleen de auto sleutels nog terug moeten brengen naar manlief zijn ouders. of dat we hem mogen houden tot woensdag maar dat merk ik wel.

stoppen met roken komt wel.
    we rookten ieder 1 pakje in drie daggen en nu 1 met zijn tweeen 4 daggen.

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marnat, je hebt gelijk meid dat je even gas terug neemt.
    Nu is het weer tijd voor jezelf.
    Stoppen met roken is sowieso moeilijk en in jouw situatie nog moeilijker, maar vind het al super dat jullie zoveel geminderd hebben TOP!

Ella; irritant dat je nog steeds zit te wachten op je dooverwijzing.

Feestje, mis ik iets?

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nou pcootje ella heeft een feestje maar ik weet nog steeds niet wat voor feestje hihi.

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha oke, dan ben ik niet de enige die zich afvroeg wat er te vieren viel ;)

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    marjolines@ Uhmm nog steeds hetzelfde moet morgen weer naar het ziekenhuis toe, om te kijken wat het is...

vlinder3@ oeii wat spannend zeg ben heel benieuwd hoe je het gehad hebt vandaag op je nieuwe werk!!!

marnat@ een hele dikke knuffel voor jou

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dankje bloemetje

bedankt meiden voor alle steun en knuffels.
    ik ben zo blij met dit topic, zo super hoe jullie met elkaar om gaan.
    coplimenten voor jullie meiden.
    houden zo meiden.

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @marnat,ik vind dit ook een prettig topic om bij te schrijven!
    Voor wat betreft je stoppen met roken, je bent dan toch al een heel stuk geminderd. als je er dadelijk aan toe bent om helemaal te stoppen, heb je dit vast gewonnen!

@bloemetjes, succes morgen dan bij het ziekenhuis!

@pcootje, hoe gaat het met sonja vandaag?
    Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik toch niet dr. frank wil gaan doen. lijkt me veel gemakkelijker vol te houden omdat je producten mag eten waar je veel sneller van vol zit... twijfel twijfel!

@ella, waar moeten we vrijdag zijn ;)?

@ll, denk dat ik goed verkouden ga worden... heb enorme keelpijn, ben moe en een loopneus! ach zal wel goedkomen!

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marnat, ik herken je gevoel, ik voel me hier ook wel prettig anders zou ik hier ook niet zoveel zijn, ik schrijf verder weinig tot niets in andere topics.

Bloemetjes, hoop dat het snel beter wordt of dat ze morgen iets kunnen doen om het te verbeteren.

Marjolinos, Hier gaat het goed, ik heb nog nog nooit zo serieus gedieet. Ik vind Sonja goed vol te houden.
    Als je twijfelt meid, waarom ga je dan geen dr Frank proberen, als blijkt dat je toch liever Sonja doet dan wissel je toch weer.
    Dieetvorm met tegenzin heeft vaak een averechts effect, dat is mijn ervaring.
    Niet ziek worden hoor, beterschap!

Vandaag een gesprek gehad met mn gyn, hij kan weinig meer voor me doen dan dat hij doet. Doordat hij mij "illegaal" behandeld zit hij met handen en voeten gebonden aan de regels die zn collegas hanteren. De kans is groot dat hij per april vertrekt, dat betekent dat ik in dit zhuis uitbehandeld zou zijn. Gelukkig heb ik in maart een gesprek met een ander zhuis.... nog beter zou zijn dat ik voor tijd zwanger ben of mn kilos kwijt ben...dan moeten ze me wel behandelen:D

Mn BMS was weer toppie aan het groeien en zowel links als recht zat er weer een follikel van 1.4cm.... erg goed voor CD11
    Woensdag heb ik gewoon meer mn illegale FM :p

Deel Deze Pagina