Hoi Meiden, Ik had me aangemeld bij 35+ en kinderwens, maar volgens mij zitten die ook hier nu. Zal me even voorstellen.. Ik ben 38 jaar en kom uit Amsterdam. Wil graag meelezen/praten omdat ik sinds vorige week begonnen ben met traject in ziekenhuis. eerste intake gehad, bloed onderzocht. Maandag inwendige echo en zaad inleveren en dan 2 februari vervolggesprek. Ben nu 9 maanden aan het proberen, maar gezien mijn leeftijd nu wat meer spoed erachter aan t zetten.
Dat zal toch wel Oh enne, op mijn kat wil je dan niet passen hoor Ik heb er 3 1 poes van 8 die is heerlijk rustig 1 kater van 3 die is zoals het filmpje soms nog erger, die loopt soms tegen de muren omhoog, zo'n spurt neemt hij dan als hij aan het spelen is. 1 katertje van 6 maanden, die is wel speels maar rustiger als onze druktemaker en slaapt veel is een echt luilak (britse kortaar)
Hoi meis, we zijn niet allemaal 35+ maar maakt helemaal niks uit klets maar gezellig mee hier Hopelijk kunnen ze je snel helpen meis
klopt die zitten hier daar ben ik 1 van welkom succes met zwanger worden ik hoop dat je hier de steun kunt vinden we zullen ons best doen je te helpen waar nodig is.
ja zo iets ja laat dan maar pas ik zelf wel op . hehe hij ligt eindelijk rustig naast me op de kussen mijn kat word 7 in mei
Ik had weer geen geduld en had afdeling planning gebeld van het ziekenhuis, alsnog geen planning en hun vonder het ook heel vervelend Ik moest het volgende week nog maar even proberen, is toch om gek van te worden. Had vd week ook naar gynaecologie gebeld en die konden geen planning maken dit moet echt bij planning opname gebeuren....als ze dan zorgen dat hun ook de planning hebben jeetje zeg:x Dus ik ga er maar van uit dat er geen plek meer is voor begin feb en dat het begin maart gaat worden, nog een maand erbij en nog langer wachten tot we eindelijk kunnen starten Maar meiden, ik ga pannekoeken bakken, misschien tot vanavond en anders tot morgen.
Marnat....wachten op controlle...nod:+/- 16 januari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....wachten op datum operatie....nod: 21 januri Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama....15-01 afspraak IUI....nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: Cybi....clomid....nod Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod @ Sacia; Welkom en succes meid. @Vlinder en Marnat; Ben ik blij dat hier zo'n oud beestje ligt die alleen nog beweegt als ze honger, dorst moet etc @ hier; vanochtend weer naar de gyn geweest. De eitjes waren gesprongen, dit was goed te zien aan het vocht achter de baarmoeder. Baarmoederslijnmvlies was nog verder door gegroeit naar 1,8, de gyn verbaast zich daar telkens weer over hoe dik dat is. Nu 2 weken wachten op wat komen gaat. Bij de volgende cyclus ( die gewoon weg moet blijven:x) mag ik 100mg clomid, op eigen verzoek. Ik moet me dan alleen al voor de eerste FM melden op dag 8.
Goedemorgen , Ik kom hier weer eens kijken. Wie wil mij op de lijst zetten dat ik 25 januari voor nacontrole, uitslag curretage en verdere onderzoeken naar de gyn mag. Ik hoop dan dat ik als mijn ongi is geweest ik weer mag starten met Femara ( zelfde effect als Clomid ). Katten heerlijke wezens ware het niet dat ze en geheugen hebben van een olifant. Mijn ouders hebben mijn kat zeg maar omdat ik toendertijd ergens ging wonen waar geen katten mogen. Nu nog na 10 jaar valt hij mij altijd aan als ik net binnenben. Daarna is het goed.
Marnat....wachten op controlle...nod: 16 januari Tessa8....15 jan beleidsgesprek; hoe nu verder....nod: Pcootje....12 jan FM uitslag HSG en zaadonderzoek...nod: 27 januari Vlinder3....wachten op datum operatie....nod: 21 januri Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama....15-01 afspraak IUI....nod: 22 januari Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: Cybi....clomid....nod lin 25 jan nacontrole curretage nod
Marnat....wachten op controlle...nod:+/- 16 januari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....wachten op datum operatie....nod: 21 januri Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama....15-01 afspraak IUI....nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: Cybi....clomid....nod Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod Lin71....25 jan nacontrole, uitslag en vervolg.....nod
hahah kijk nou Lin, je staat er al 2 keer op, marnat en ik zijn allebei zo lief geweest om het tegelijk te doen
Nee joh, dr zwemmen al genoeg rond. Als we nu nog meer klussen wordt ik zeeziek Ik heb gistermiddag mn eisprong erg duidelijk gevoeld, werd er misselijk van wow die deed ff pijn zeg8)
Marnat....wachten op controlle...nod:+/- 16 januari Pcootje....deze cyclus 2 eitjes1,7 bs 1,8 nu afwachten...nod: 27 januari Vlinder3....wachten op datum operatie....nod: 21 januri Emma....wachten IUI....nod: Griekie....02 februari operatie....nod: Trotse mama....15-01 afspraak IUI....nod:+/- 28 januari Knuf de Konijn....wachten op 1e afspraak gyn....nod: Cybi....clomid....nod Lima 84....3de ronde Puregon+Pregnyl : 18 jan 1ste FM....nod Milse...1e ronde Puregon+pregnyl: 18 jan 1ste fm....nod Tess....15 jan afsrpaak fert.arts....nod Lin71....25 jan nacontrole, uitslag en vervolg.....nod Tessa8....15 jan beleidsgesprek FA, hoe nu verder.....nod Ik was ineens van de lijst verdwenen Dus heb mezelf er maar weer bij gezet.