of het hormonen zijn of de spanningen van alles werk, fm op stapel enz enz, geen idee maar ze zitten hoog en als manlief thuis is komen ze nog wel los. wat een tranentrekkend nummer is voor mij momenteel is van Blof mooi zo mooi
Loopt het op je werk niet zo lekker of heb je het er erg druk? Het nummer ken ik niet, luister ik ook erg weinig radio.
Ja dat begrijp ik marnat, maar het is hun plicht om dat erin te zetten. Doen ze dit niet dan zijn ze heel laks en is dat een hele groffe fout. Maar goed Tessa, nogmaals ik hoop echt voor je meis dat ze jullie er goed kunnen helpen en jullie je er ook prettiger bij voelen. @pcootje....goed bezig ga zo door meid.
Ben vandaag weer aan het werk geweest en dat put uit, daarbij denk ik de hormonen, manlief die morgen weer weg gaat, en het hele fm molen gebeuren weer. Tja en vorige teste ik deze dag positief en nu na anderhalf jaar proberen nog steeds weer niet zwanger.......................
Nou ik ben benieuwd naar het lijstje, ik had de eerste lijst gemaakt maar is iedere keer wat aan veranderd Dus meiden leef je uit.... Ik ga nu afsluiten en kom morgenochtend voor ik ga werken nog even snel spieken. Bijlezen kan ik vrijdag pas weer dan ben ik vrij.
Dan is het ook niet zo raar toch dat je ff dr door zit. Is je man wel weer terug in je vruchtbare dagen?
ja vrijdag komt hij weer thuis en als het allemaal meezit heb ik woensdag mijn eisprong en dan gaat manlief smorgens weer weg. Dus dinsdagavond maak ik natuurlijk nog even flink gebruik van . . . . . . . zijn thuis zijn hahahahahah
Gelukkig niet. Ik ga hier wat doen, dochterlief is wakker. Even lekker naar buiten wandelen. Spreek jullie, enne pcootje je bent een toppertje !
NOD Lijst: 08 februari: Ladypink 12 februari: Marnat 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, Marjolinos 3 maart: Tessa8 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 Zwanger: cybi; 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat: 12 februari: bloeddruk controlle, 23 februari: ecg onderzoek, 15 maart: Uitleg isci/ivf Ladypink: 3e IUI gehad Typje (PCOS): 12 februari: Potje met zwemmers inleveren en wachten op onderzoeken. Klein streekziekenhuis: Pcootje: 10 februari: FM, nu l+r follikel 1,4 Lin71: 12 februari: FM bij gyn Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 14 februari: FM voor 4e IUI olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: 28 januari: voor FM naar de gyn Ikke124: 4 februari: Gesprek met gyn vervolg plan Tessa8: 11 februari: 2e keer zwemmers inleveren,15 februari: Uitslag zwemmers, 23 maart: Afspraak FA in nieuw ZH Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 4 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg Zoiets meiden?? Mocht ik dingen over het hoofd hebben gezien moeten jullie het ff melden/aanpassen.
zo zeg ben ik ff 2 uurtjes weggeweesthebben jullie gewoon 5 pagina's vol geschreven!!! @tessa, die lijst ziet er super uit! zal hem zo ff aanpassen! hier net bij het reintegratiebureau geweest en 5 sollicitaties gedaan en nog 1 die ik nog moet doen! daar moet toch iets tussen zitten!?!?! Ben nu echt doodop! (maar is altijd na deze gesprekken!)
dankje wel tessa prima lijst zo. meiden mijn vraag is hou het nu goed bij. en laat hem niet te ver in het topic zakken. de lijst moet wel weer mee naar de nieuwe he. tessa fijn dat je je weer wat beter voelt hihi.
NOD Lijst: 08 februari: Ladypink 12 februari: Marnat 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, Marjolinos 3 maart: Tessa8 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 Zwanger: cybi; 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat: 12 februari: bloeddruk controlle, 23 februari: ecg onderzoek, 15 maart: Uitleg isci/ivf Ladypink: 3e IUI gehad Typje (PCOS): 12 februari: Potje met zwemmers inleveren en wachten op onderzoeken. Klein streekziekenhuis: Pcootje: 10 februari: FM, nu l+r follikel 1,4 Lin71: 12 februari: FM bij gyn Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 14 februari: FM voor 4e IUI olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: 28 januari: voor FM naar de gyn Ikke124: 4 februari: Gesprek met gyn vervolg plan Tessa8: 11 februari: 2e keer zwemmers inleveren,15 februari: Uitslag zwemmers, 23 maart: Afspraak FA in nieuw ZH Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 4 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg Marjolinos: weet nog niet dr. frank of sonja bakker: Doel 15 kg
Tessa; soms geven de meest simpele dingen een voldaan gevoel. Je hebt even lekker je gedachten op andere dingen kunnen focussen. Mission completed Marjolinos; slopend he dat soort dingen, met zoveel mogelijkheden vergroot je wel je kansen, hoop dat er iets voor je tussen zit! Ik ga ff mn dochter voor de tv wegplukken, dr max tvtijd is weer voorbij..tot later!