Super meiden! Bedankt! @Marjolinos, Daar moet zeker wat tussen zitten!! Kan me voorstellen dat je ff doodop bent! Even lekker rustig aan doen. @Marnat, Ja stom eigenlijk haha. Misschien vanavond met manlief uiteten, even de boel op nul zetten en genieten van elkaar. Hoe is het bij jou? @Pcootje, Ja een heerlijk gevoel! Het even vergeten allemaal.. En hoe is het eigenlijk met Ladypink? Zag dat haar nod gister was? Is ze hier nog geweest want dan heb ik haar over het hoofd gezien
Hoi bloemetjes! Hier gaat t wel hoor, alles goed kan ik helaas niet zeggen Maar gaat zn gangetje, hopelijk heeft mijn man tijd (van zijn werk) om straks met mij ergens wat te gaan eten. Wil even mijn gedachten op nul zetten.. Hoe is het bij jou?
bloemtje@ hier gaat het ook goed. ik hoop morgen op groen licht . ben druk aan het ruimen in huis. omdat we vrijdag de hele dag bij mijn moeder zijn. nu even pauze .
ok hoe komt mijn onderschrift daar, ik dacht dat ik wat fout deed maar nee dus. komt door de handtekening zeker, tessa je hebt pb maar het is al zo als je ziet . hihi
Tessa8@ he vervelend he die dip!! en inderdaad je hebt helemaal gelijk lekker even je gedachtes op nul en lekker van elkaar genieten!! Marnat@ wat goed zeg!!! hoe is het nu met je moeder?? Met mij kan het ook beter van vandaag in het ziekenhuis geweest voor de wond, en die is helemaal ontstoken!! heb er zo een pijn aan maar nu gelukkig wel dingen voor gekregen...
@Bloemetjes, Ow bah ontstoken!! wat naar zeg! En dan ook nog eens die pijn erbij sterkte!! En inderdaad die dip is niet leuk.. Ik probeer altijd zoveel mogelijk aan de leuke dingen die we hebben te denken, maar dat helpt niet altijd helaas.
bloemetje@ naar omstandig heden gaat het goed met mams. heb gister een verhaal hier geplaatst volgens mij hihi. met jou ook alles goed?
Marnat@ Sorry hoor komt verschijnlijk heel ongeinterseerd over maar dat is het niet!! zit onder de pijnstillers eet al vanaf donderdag niet dus neem hem me niet kwalijk ik ga meteen even kijken Tessa8@ Ja is ook echt heel vervelend hoop dat het snel weer over is... en inderdaad soms lukt dat ook gewoon niet vervelend he!! dikke knuf voor jou
geeft niet bloemetje knuffie, oja klopt het nog je afspraken op de lijst lieverd. wij zijn daar ook blij mee hebben we even tijd voor onszelf om het huis op te ruimen bijvoorbeeld hihi