whahahah nou gewoon hier pcootje. hahahaha lekker vaag he. is ook niet leuk ella. maar goed soms klaart het ook de lucht weer even.
hihi lin , iig in de provincie groningen! ja idd , soms is het ff nodig!!!! en ik weet ook altijd wel dat het goed komt hoor.... maar leuk is anders!
Hahaha Precies, even de donderwolken doen verdwijnen en dan de zon weer laten schijnen.......... als we het toch over het weer hebben
dank je Ella. Hier is mn dizzy gevoel gelukkig weer verdwenen. Manlief is nog niet thuis dus weet nog iets meer over de wegen
gelukkig maar!!! dat dizzy gevoel is ook niks! miss ook wat spanning? wb je zh bezoek? kan me dat goed voorstellen hoor! tis ook spannend!!!
weet je nu hebben we een reden om vrijdag spetterend het weekend in de luiden heeft zin in iets lekkers.................iets zoets.
INDERDAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha altijd leuk vooruitzicht!!!! mmm zin in iets lekker... ik heb nog wel oranjekoek over!?
dat heb ik ook lin... vandaar dat ze nu veilig diep ergens in de vriezer staan groene thee is ook erg lekker!!!!!
Mannetje is dr weer, tis dikke bagger/glad bij de weg, heb dus net gebeld met het zhuis en ze gaven me groot gelijk dat we niet kwamen. We blijven vanmiddag dan ook lekker thuis...ook geen groothandel dus, dat is dan wel weer balen8) Ik ga ff met mn gezinnetje eten...tot zo!
pcootje , groot gelijk meid! wel jammer dat je nu niet naar de groothandel kunt.... eetze! lin , ik schenk voor mezelf ook zo ff wat thee in!!! drinken we toch samen he! post is geweest... heeel veel brieven maar niet dé brief helaas... maar weer wachten! xx
ja precies... post is altijd wel leuk! (behalve rekeningen , ibg en belastingdienst) tenzij we wat terug krijgen van de belastingdienst natuurlijk! maarre had wel een kaart van mn schoonvader voor mn verjaardag! is ook leuk!
Kaarten zijn altijd leuk. Ja blauwe enveloppen zijn 1 x per jaar leuk, zit nu al weer bijna klaar op de mat. Hebben onze jaaropgaven 2009 al verstuurd. En hij is weer lekker............... Hier trouwens nog mensen met vakantie plannen? Ligt aan een hopelijk snel op komst zijnde baby maar anders willen wij in sept/okt. richting griekenland of turkije
griekenland!!! HEERLIJK! dat is mn favoriete vakantie bestemming!!!! dit jaar gaan we naar La France! ook errug leuk , naar Bretagne! maar misschien in augustus toch nog een weekje naar griekenland! heerlijk eten! (en gezond) super zee en altijd mooi weer! zou er zo willen wonen!