De assistente van mn gyn belde zojuist terug. Ze had even met de gyn overlegd, hij zei dat als ik geen klachten had die kunnen duiden op overstimulatie dan was het geen probleem dat we niet kwamen. Mocht ik wel klachten krijgen dan kan ik ze altijd bellen. Vakantie; wij blijven thuis. Voor ons is het net het moment dat we het meeste verkopen. Misschien dat we in het najaar of winter even naar cp gaan, maar dat ligt er helemaal aan of we wel of niet zwanger worden
whahahahaha, gaat dochterlief van boven halen en lekker aan de wandel in de witte wereld. Laterssssssssssssssss
Joehoeeee waar is iedereen? Allemaal onder gesneeuwd? Aangezien ik me zat te vervelen heb ik mn tuinmeubelen maar afgeprijsd.... iemand nog iets nodig ?
Nee nog niet echt maar misschien met de tijd dat ik me eens komen melden bij je pcootje. Heerlijk buiten wezen wandelen. Alle twee nu met rode blosjes op onze wangen.
Lekker he, wij hebben even in de tuin gespeeld, maar wel koud hoor Oke, is goed hoor.. we hebben altijd wel iets in de opruiming/aanbieding.... en met mn prijzen schiet ik bijna overal onder door.
NOD Lijst: 08 februari: Ladypink 12 februari: Marnat 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, Marjolinos 3 maart: Tessa8 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 Zwanger: cybi; 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat: 12 februari: bloeddruk controlle, 23 februari: eeg onderzoek, 15 maart: Uitleg isci/ivf Ladypink: 3e IUI gehad Typje (PCOS): 12 februari: Potje met zwemmers inleveren en wachten op onderzoeken. Klein streekziekenhuis: Pcootje: 10 februari: FM, nu l+r follikel 1,4 Lin71: 12 februari: FM bij gyn Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 14 februari: FM voor 4e IUI olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: 28 januari: voor FM naar de gyn Ikke124: 4 februari: Gesprek met gyn vervolg plan Tessa8: 11 februari: 2e keer zwemmers inleveren,15 februari: Uitslag zwemmers, 23 maart: Afspraak FA in nieuw ZH Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 4 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg Marjolinos: weet nog niet dr. frank of sonja bakker: Doel 15 kg[
Meiden wat kunnen jullie veel kletsen zeg! Ik heb niet alles gelezen, sorry! Het zijn zoveel pagina's haha. Hoe is het hier met jullie? En hoe gaat het met de meiden die vandaag naar het ZH moesten? Ben heel benieuwd!!
marnat!! ben benieuwd! krijg je nou 15 maart uitleg? lees ik dat goed? lin , wat heeeerlijk zo ff door de sneeuw wandelen! jaa ik hoop ook zo dat je tegen die tijd niet meer mag vliegen! wat zou dat toch super zijn! pcootje , ok , wel fijn zeg dat het zh je zo op de hoogte houdt en dat je weet dat je altijd mag bellen! hihi ik drink nooit veel thee hoor xx
had ik ook nog niet gezien moet eerlijkheids halve ook zeggen dat ik niet zo weet wat er op de vorige lijst stond
update van mij. ik mag weer alles doen joepie. het zag er prima uit. we mogen voor isci of ivf zij ze, het zaad van manlief is slecht helaas. we mogen weer klussen eigenlijk met condoom een half jaar, omdat de baarmoeder zijn tijd nodig heeft schik. maar wij mogen er voor gaan want we hebben 3 keer 10 procent kans op zwanger worden. als we blijven roken. 3keer 17 procent kans op zwanger als we niet roken. de kans zo klein is mogen we gewoon weer klussen. we zien wel waar het eindigt meiden.