marnat dikke knuffel van mij! tis ook niet niks allemaal zeg... wel fijn dat jullie weer verder mogen! hoop dat dit jaar iets heel moois voor jullie zal brengen!
@Lin, Oke bedankt voor de update @Pcootje, He bah! Stom weer Balen dat je niet kon gaan door het weer. @Marnat, Meis toch Wat vervelend allemaal. Maar inderdaad wel fijn dat jullie verder mogen. Dikke knuff voor jou!!
Dank jullie, tis niet mn bedoeling om hier de clown uit te hangen hoor, maar plaatjes zijn net wat virtueler dan zwarte letters
pcootje de clown hang je zekers niet uit!!! vind het altijd wel heel er grappig hoe jij soms dingen neerzet... en idd plaatjes zijn sprekender... maar begrijp wel je bedoeling hoor!!!!
nou meiden ik ga nu echt ff bezig met mn stamppot andijvie! nog liefhebbers? met mn nichtjes was het erg gezellig! alles plakt nu wel en is vies... maar ach maak ik zo wel weer ff schoon! ze zijn nu net weer weg , nadat ik ze helemaal heb opgemaakt hahaa (lippensrift, nagellak en oogschaduw) liefffff
meiden jullie zijn hele lieve schatten . pcootje heerlijk groeps knuffel, blijf voor al door gaan met je humor, nu hoop ik nog dat mijn bloeddruk goed is. we gaan er dus echt voor stopen met roken pff shag gaat weer de kast in nog meer minderen .hoop op jullie steun . ik geef me zelf veel tijd op 27 maart mijn verjaardag wil ik van het roken af zijn.
marnat! wat ontzettend knap!!! meis het gaat je zekers lukken!!!! hele dikke knuffel meid en heel veel sterkte! vooral die moeilijke momenten... zo bvb na het eten!
komt goed. zeg hallo ga jij eens naar je stamppot wij hebben dat zaterdag bij mijn ouders gehad. nu gaan we andijvie met aard en rolade eten.
marnat , ja idd ik moet NODIG aan het koken!!! ga ik nu ook ECHT doen hoor! haha eetze!!! jij ook lekker andijvie... mmmm heerlijk!!!! Tot gauw dames en fijne avond!!! xx
hoe doe je dat eigelijk plaatjes plakken pcootje. Geef ons eens een snelcursus maar wel in jip en janneke taal hoor. heeft wortelen, met aard en vis gegegeten.
Marnat; het gaat je lukken hoor..... en als het gelukt is om te stoppen dan zakt je bloeddruk ook wel weer wat naar beneden....dus dubbel voordeel. Wij hebben aardappeltjes met bloemkool/brocolli/wortel mix en kip gegeten. Lin: plaats reactie, naar beneden scrollen, beheer bijlagen, bladeren (foto zoeken) uploaden, en klik op sluit dit venster... je ziet het plaatje dan nog niet, maar als je de reactie verstuurd dan komt het er wel te staan..... let op, te grote afbeeldingen kunnen niet, maar dat wordt dan wel aangegeven.