medische molen 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Wendyenrichard,
    Heel vervelend dat je nog niet ongi bent zeg.
    Maar ik zou ook zeggen, geef het even de tijd.

@Typje,
    Oww ja brood ik ben er weg van, lekker met zoetigheid mmmmm
    Maar ik denk dat ik toch aan de yoghurt moet :( haha
    Goed dat de kampioenen ingeleverd zijn! Wanneer de uitslag?

@Marjolinos,
    Dat is wel een idee :)
    Weet alleen niet of het gaat werken? :( moet ik alleen voor manlief een andere kost koken?
    En dat suiker is een goeie ja! En inderdaad je gebruikt er toch niet zo veel van.
    He bah nog steeds hoofdpijn! :( sterkte! doe maar rustig aan

@Lin,
    Leuk 100 euro lichter hahaha :D nouja wel leuk voor hem toch.
    Ik ken het hoor, als ik voor mezelf op pad ga dan kom ik ook nooit met iets voor mezelf thuis haha ;)
    Manlief wordt altijd goed verwend.
    Handig dat jullie samen jarig zijn!
    Enne fijne avond samen!!

@Pcootje,
    Super je man weer een herkansing vanavond! :D
    Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit zo goed :(

@Ella,
    Wat naar dat manlief zo'n hoofdpijn heeft :(
    Hopelijk is het vanavond over!!

@Iedereen die hier niet is van het weekend:
    EEN HEEL FIJN EN GEZELLIG WARM WEEKEND!!

:D

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Ella,
    Balen dat DE brief er niet bij zat!! :(

Hier wel post! Van het nieuwe ZH!
    Onwijs veel informatie boekjes, hadden we helemaal niet bij het "oude" ZH :(
    Ook dé vragenlijst, voor dezekerheid maar invullen.. Hij zag er al anders uit dan die van het "oude" ZH.
    We gaan hem vanavond samen lezen zei manlief hihi

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Tessa, je hoeft niet anders te koken voor je mannetje hoor, die kan ook gewoon meeeten, alleen eet hij dan zoveel hij wil en je afgewogen. Wij eten hier ook met ons 3en hetzelfde, ik heb geen zin om voor iedereen apart te koken en met sonja ook niet nodig.

Leuk dat het nieuwe zhuis je info heeft toegestuurd, toch altijd prettig om te lezen.

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Pcootje,
    Ow echt? Dat is wel handig zeg.
    Manlief eet nogal veel namelijk haha.
    Hmm toch wel een goed idee!

En inderdaad ben wel blij met de info, toch wel zo netjes.
    Altijd goed om te lezen, zag er heel uitgebreid uit (hadden het ff snel geopend maar nog geen tijd om goed te lezen).
    We gaan het vanavond samen doornemen.

@Marjolinos,
    Lijkt me toch wel handig ja! Dus als je ze wilt delen :D graag!

...
    Ik ga aan de kook!
    Lasangette wordt hier gegeten :D Lekker vet haha

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    hahahaha kan nu nog, eet smakelijk...wij gaan nu eten.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België

Ok! Wij zijn sinds januari 2009 'bezig' voor ons eerste kindje. Mijn man en ik zijn beiden 26. Sinds augustus ben ik bij een gyn in Hasselt (België). Er is bij mij vijandig slijm vastgesteld en luie eierstokken en bij mijn ventje lag het zaad wat dwars (eerst helemaal niet goed, maar nu steeds beter en beter). Ik heb 5 maanden Clomid genomen en ga vanaf volgende week met Menopur beginnen. We hebben reeds 4 IUI's gehad. Deze maand is een rustronde ingelast omwille van een laparoscopie. De gyn vermoedde endometriose maar het resultaat viel heel goed mee! Beide eierstokken zijn open, enkel kleine plekjes achteraan de baarmoeder...

Zo indien ik nog iets vergeten ben mag je het altijd vragen ;)

7. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Ineke,
    Jij heb ook al het een en ander achter de rug zeg.
    Wel fijn dat je eierstokken open zijn!
    Ik hoop dat je snel toch jullie wondertje mag dragen!

Wil je ook op de lijst?

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

@tessa, stuur me maar een pb met je email adres, dan stuur ik ze door! En fijn dat je nieuwe ziekenhuis zoveel info heeft opgestuurd! hebben wij niet gehad,maar wel toen we uiteindelijk de IUI zouden gaan krijgen, toen hebben we wat folders mee gekregen!

@ineke, wat zijn ze snel in belgie met alles onderzoeken! Hier doen ze daar veel moeilijker over! Oh ja en welkom nog!

@ella, balen dat je wederhelft hoofdpijn heeft! en dat nog wel op jullie feestavond! (dat was vanavond toch?)

@lin, daar heb ik nou nooit last van... manlief wil nooit iets voor zichzelf hebben en als ik ga winkelen kom ik eigenlijk altijd wel met iets thuis! kan altijd wel kleding kopen bij miss etam!

Nou hier vanavond gegeten, maar vind het toch wel erg karrig wat ik mocht eten... nu vanavond wel nog een paar blokjes kaas en daar kijk ik nu al naar uit! Weet nog niet of ik dr. frank vol ga houden! denk dat ik toch sonja weer op ga pakken ergens volgende week! eerst een week dit want de boodschappen heb ik nu eenmaal in huis!

Fijne avond nog allemaal,misschien dat ik straks nog ff terug kom!

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ineke, dat is al een hele weg die je gegaan bent, hopelijk wordt het wachten ook voor jou een keer beloond.

Marjolinos, wat mocht je vanavond eten van dr Frank.... het lijkt mij ook een zwaar dieet trouwens.
    Volgende week maar gezellig met mij....en tessa ;).... aan de sonja.

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Marjolinos,
    Blokjes kaas mmmm hier ook vanavond! Ach mag wel gezellig worden toch samen met manlief vanavond. haha ik verzin wel weer een excuus om te "snoepen".
    Lijkt me ook wel zwaar dr Frank. Mag je dan maar weinig eten?
    Ja wij waren ook verbaasd, een dik pak! Met o.a. een folder/boekje van Freya.

@Pcootje,
    Hihi hopelijk kan ik dat volhouden aan de sonja. :)
    Maar denk dat die yoghurt en crackers wel gaan lukken.
    Heb er nu al zin in haha.
    Alleen ben ik vergeten om volkorenbeschuit te kopen :( heb ik gewone mee genomen dom dom dom..
    De rest wel volkoren hoor.
    En hopelijk lekkere yoghurt van optimel geloof ik, met 0% vet met aardbeien smaak.

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Tessa, haha snoep dit weekend nog maar ff wat je wil, maandag wordt het verboden ;)
    Die beschuiten is het ergste niet hoor, als je de rest maar volkoren hebt anders raak je verstopt, zit je vast niet op te wachten;)
    Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Ik vind het nog steeds goed te doen zonder honger .... en als je tegen bedtijd een knorrende maag krijgt eet je lekker een appeltje of peertje als je denkt het niet te trekken

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi hoi,

ja ik vind dat je niet al te veel mag eten! wel hele machtige dingen zoals gebakken eieren bij het ontbijt! vanavond had ik 200 gram wortelen en 125 gram zalm uit de oven met creme fraiche.... vooral de zalm was lekker!maar had nog honger toen ik klaar was met eten. de kaas heb ik inmiddels ook op en nog steeds trek... maar goed nu maar een bak thee...

@tessa, is helemaal niet erg hoor om geen volkoren beschuit te pakken! de volgende keer pak je gewoon volkoren!

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dank jullie wel :) Ik ben ook wel heel erg blij dat het hier in België zo snel kan gaan... maar ik denk dat het toch ook vooral aan m'n gyn ligt... de zus van m'n schoonbroer moest veel langer wachten en die woont ook in België!

Ik wil zeker graag op de lijst, kan iemand dat even voor me doen?

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    NOD Lijst:

19 februari: Vlinder3
    26 februari: Pcootje, Marjolinos

3 maart: Tessa8
    4 maart: Bloemetjes
    5 maart: Lin71
    10 maart: marnat

Zwanger:
    cybi; 17 februari: Echo

Afspraken Lijst:

UMCG Groningen:
    Marnat:23 februari: eeg onderzoek, 15 maart: Uitleg isci/ivf. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend.
    Ladypink: 3e IUI gehad
    Typje : Uitslag afwachten van Bloed /zaadonderzoek. Bezig sinds april 2009.

Klein streekziekenhuis:
    Pcootje: wachtend op NOD L+R een follikel. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008
    Lin71: 15 februari: FM en kijken naar baarmoederslijmvlies bij gyn. Deze is zeer slecht. 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 .

Twee steden ziekenhuis Tilburg:
    Marjolinos: 14 februari: FM voor 4e IUI

olvg ziekenhuis:
    Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn

Ander ziekenhuis:
    Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG
    Ella27: Afwachten voor doorverwijzing IUI
    Ikke124: 4 februari: Gesprek met gyn vervolg plan
    Tessa8: 15 februari: Uitslag zwemmers, 23 maart: Afspraak in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli 09 ).
    Ineke1983: 4e iui gehad. 1e kindje, Bezig sinds januari 2009.

Afvalrace:

Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg
    marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-2 kg
    Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 0,7 kg
    Marjolinos: weet nog niet dr. frank of sonja bakker: Doel 15 kg
    Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg
    Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -1,5 kg

Ik heb je erop gezet Ineke!
    Als het niet goed is moet je het maar even melden, en als je je eventuele afspraken datum's erop wil, mag je dat aanpassen of hier even melden dan wil ik, of een van de andere dames, het ook wel voor je doen hoor. :)

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Pcootje,
    ooh ooh krijg ik maandag straf? haha
    Nee ik zal me wel proberen in te houden, zag namelijk op de weegschaal dat ik alweer 0,5 kg aangekomen ben :x
    En dat moeten er niet meer worden natuurlijk. Want die moeten er ook weer af.
    Oja dat is waar ook, daarom moet het natuurlijk volkoren zijn!
    Maar het kan dus geen kwaad om tegen bedtijd 1 stuk fruit te nemen?
    Heb namelijk altijd in mn hoofd dat je beter na 19.00uur niks meer moet eten?

@Marjolinos,
    Nou dat is zeker machtig! Een gebakken ei als ontbijt! Waar mag dat op? Wel op een snee brood?
    Enne die zalm klinkt lekker!! :p
    Ik zal de volgende keer wat beter opletten op volkoren, is wel belangrijk wat pcootje zo zei, maar ik heb in ieder geval de crackers wel volkoren genomen :) maar stom het beschuit lag ernaast maar er niet aan gedacht haha.

@all,
    Hebben net het "pakket" van het nieuwe ZH doorgenomen.
    Staat best veel in, en bij hun zit een samenlevingstest wel "standaard" bij de onderzoeken..
    Hopelijk willen ze het gewoon nog doen, ondanks de MK.
    Alles uitsluiten toch.
    Zou toch van de zotte zijn als ze nooit wat willen doen? :(
    Mijn tranen zitten steeds zo hoog, hebben jullie dat ook regelmatig?
    Bij elk klein dingetje moet ik al janken gewoon te irritant.
    Zelfs in de auto bij een triest lied :(;)
    Of ben ik gewoon een jankebal? haha

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    dan hier ook een jankbal.... kan omde kleinste dingen huilen...
    en nee het gebakken ei mag niet op brood aangezien brood, aardappelen, pasta, rijst ed niet mogen!

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ow dan lijkt het me wel moeilijk om te eten zeg!!
    Je hebt toch altijd de neiging om er brood bij te nemen.
    Komt dat door de koolhydraten? Of is dat weer een ander dieet?

Stom he dat gejank :(
    Ik heb er steeds last van, vind het soms best moeilijk om ermee om te gaan! Soms wil je niet janken, maar dan komt het er gewoon uit.
    Moet mij emmer maar weer legen denk ik...

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Tessa, klopt wordt ook afgeraden om 's avonds iets te eten omdat de stofwisseling op een laag pitje gaat, het verschil is alleen dat wanneer je savond een broodje shaorma eet dat het lichaam veel moet afbreken en als je fruit neemt niet volgens mij heeft een appel iets van 55 kcal. .... en weet je als je een keer met een knorrend magje op bed ligt dan weet je dat je goed bezig bent ;)

Marjolinos, oef uitsmijter op de nuchtere maag en dan zonder brood... zou voor mij denk ik het perfecte dieet zijn, want ben bang dat ik geen hap door mn keel ga krijgen of boven de wc hang;)

Huilebalk.... ik was vroeger keihrd en jankte nergens om, tegenwoordig om de domste dingen... maar wel als niemand het ziet :D

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja ik vind het ook heel moeilijk geen brood meer te mogen! Ik weet ook nog niet of ik dit echt lang vol ga houden maar ben bang van niet!

en ach ik vind het niet erg om emotioneel te zijn hoor! zo ben ik nu eenmaal!

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Het lijkt mij heel zwaar..... mar iedere gram die je er me verliest is mooi meegenomen en dan kun je volgende week altijd nog zien wat je gaan doen

Deel Deze Pagina