Marnat, je hebt nog een paar weken klussen in te halen toch??? Ik zou beginnen vanaf dag 10 en dan om de dag....maak je redelijke kans Tessa, heb je de uitslag al?
@Pcootje, Manlief moet mij nog steeds bellen. Hij is druk op zijn werk en kan niet gemakkelijk praten... Echt balen gewoon. Maar ik wacht geduldig af. Hij zei in ieder geval dat het hetzelfde was als de vorige keer, dus waarschijnlijk gewoon goed... Ben zeer benieuwd naar de details haha
als je mij zo mist weet je waar ik ben en we gaan hier op ruimen en bruikbare dingen op mark plaats zetten.
Hahaha is goed, we laten de wekker tegen die tijd wel ff aflopen als het ons te lang duurt Wat ga je allemaal verkopen?
Hier op een stoel met laptop voor me. Marjolinos gecondoleerd. Bloemetje sterkte pcootje beterschap marnat ik duim me suf tessa .............weet het even niet meer Hier vanmorgen bij mijn eigen gyn geweest, wat een schat is dat..........had al meer klachten gehad over deze dame. Maar goed ik heb 1 eicel op links nog maar 15 mm en rechts een hele kleine. Zit op dag 12 dus schiet niet echt op. Moest uitgaan van een cyclus langer dan 28 dagen zei gyn.Woensdag weer FM . Baarmoederslijmvlies erg dun 6,6 mm. En mocht het zwanger worden niet lukken dan starten we in mei met IUI. Verder vragen die we hadden zijn beantwoord.
Alleen als ik eisprong heb op donderdag dan maar hopen dat de klus van dinsdag voldoende is. Manlief gaat woensdagmorgen erg vroeg weg en komt pas vrijdagavond laat thuis. Of moet vrijdag eisprong hebben dan komt het misschien nog goed.
Lin, Ik zou toch woensdagochhtend ff de wekker zetten hoor, mijn gyn zegt steeds 2 mm per dag, dan zou je woensdag 19mm kunnen zitten, dat is tegen het springen aan. Super dat je gyn begripvol was en dat je in mei eventueel met iui mag beginnen.
lol pcootje een drank rek en een kastje waar cd in kunnen aan de muur. radio en nog wel meer. nu is marnat even weg
Lin bedoel je nou dat het die ene tante weer was? waar je zoveel klachten over had?! of was dit echt een leuke/fijne arts? spannend meid! fijn dat al jullie vragen zijn beantwoord en dat jullie in mei kunnen starten met iui!
lin ik zou ook ff de wekken zetten meid! vooral op woensdag... want idd ik heb ook wel eens gehoord dat je eitje 2mm per dag kan groeien! en dan zit ie er aardig tegen het springen aan! ik had een keer een eitje (had ik EINDELIJK es een keer een ei , bleef ie maar zitten en groeien! apart he! uit eindelijk bij 38mm de pregnyl gekregen) maarre vind het erg spannend voor je en hoop dat iui niet nodig zal zijn voor jullie! Tessa heb je al uitslag!???? pcootje , lekker kopje thee zetten meid! en lekker rustig aan doen! marnat , succes met opruimen!!!
hier was mijn eitje tussen de 15 en 16 mm en waarschijnlijk vrijdag de IUI... dus als hij vandaag 15 was, heb je misschien nog kans vrijdag... maar ik zou inderdaad ook proberen woensdagochtend nog te oefenen! @marnat, hoop dat je spulletjes snel verkocht zijn! hier net ff lekker een half uur op de wii gestaan en rond de 160 kcal verbrand! vanavond nog maar een keertje denk ik... heb nl niet het idee dat ik echt aan het sporten ben,maar vind het gewoon leuk om te doen! De strijk is hier klaar en honden kussens en kleeds hangen buiten (had ergens hier gelezen dat vrieskou ook droogt...) Nu nog ff afwassen en dan wachten tot manlief thuis komt! Die moet vandaag vroeg eten want om 6 uur moet hij bij het rode kruis zijn voor een dienst met de carnaval! dus ook vanavond weer alleen thuis
marjolinos wat jammer dat je man vanavond ook weer weg is! maar kun jij wel weer ff lekker op de wii! klinkt wel erg leuk hoor!!! ben benieuwd hoe dat is..... goed van je dat je hebt gestreken... ik moet daar nog mee beginnen
Woensdagmorgen word hem echt niet. Manlief moet om 05:00 uur op en dan krijg ik hem echt niet zo gek enne het hele erge echte verplichte werkt bij ons niet. Als jij vrijdag je IUI krijgt dan is er voor mij ook hoop en dan maar hopen dat het vrijdag dan nog op tijd is. Daarnaast zwemmer van manlief zijn 89 miljoen per mililiter. Dus we hopen dan maar op hele sterke . Tja het is even niet anders anders.
Dan houd het inderdaad op meid, dinsdag maar extra eieren aan je mannetje voeren en dan overleven ze het wel tot vrijdag Je konijntje is vast heel blij nu