nee zwanger niet ei was vanmorgen pas 15 mm dus kan ook nog niet misschien iets verkeerds gegeten, maar net alleen een stukje kaas op... niet echt verkeerd! maar ik ga lekker ff op de bank liggen met de hondjes! fijne avond nog en tot morgen!
Goeieavond meiden, Veel geschreven hier, heb niet alles gelezen sorry! Volgens mij hebben wel veel meiden hun ei deze week he? Gezellig allemaal wachten op een ei haha. Uitslag van manlief was goed! Ze berekenen het op procenten..? 55% Hij snapte het niet helemaal, maar het was in iedergeval gelukkig goed zoals ik eigenlijk al dacht. Hij krijgt de uitslag per post. Zo dat was het laatste wat we deden in het oude ZH. Nu maar even kijken hoe we het dossier krijgen, vind het eigenlijk niet leuk om terug naar de "oude" FA te gaan om erom te vragen... Maarja alles voor een beeb. Misschien eerst ff bellen hoe dat werkt. Heb ik nog iets bijzonders gemist verder hier? Ben erg moe, ga zo slapen! Morgen gelukkig een rustig dagje. Tijd weer voor poetsen hihi. Oja we gingen vanavond iets bij mensen ophalen via MarktP. en je raad het al.... Die mensen hadden een super schattige beeb van nog geen 1 jaar volgens mij.. En wat denk je? Vrouw verwachte de 2e super dikke toeter Deed me wel even behoorlijk pijn! Voelde even oneerlijk, die jaloersie is niet goed soms! *bloos* Zo moest ik even kwijt... Sorry! Truste iedereen!
@Marnat, Ja zeker! Voelt wel fijn hoor dat dat goed is. Snap best dat ze ons niet willen helpen verder als alles goed is. Maar wil dan toch echt de samenleving weten.. Zal ook wel goed zijn, ivm de MK.
NOD Lijst: 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, Marjolinos 3 maart: Tessa8 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 10 maart: marnat Zwanger: cybi; 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat:23 februari: eeg onderzoek, 15 maart: Uitleg isci/ivf. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Uitslag afwachten van Bloed /zaadonderzoek. Bezig sinds april 2009. Klein streekziekenhuis: Pcootje: wachtend op NOD L+R een follikel. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008 Lin71: 15 februari: FM en kijken naar baarmoederslijmvlies bij gyn. Deze is zeer slecht. 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 . Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 14 februari: FM voor 4e IUI olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: Afwachten voor doorverwijzing IUI Ikke124: 4 februari: Gesprek met gyn vervolg plan Tessa8: 15 februari: Uitslag zwemmers, 23 maart: Afspraak in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli 09 ). Ineke1983: 4e iui gehad. 1e kindje, Bezig sinds januari 2009. Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 0,7 kg Marjolinos: weet nog niet dr. frank of sonja bakker: Doel 15 kg Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -1,5 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg
NOD Lijst: 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, Marjolinos 3 maart: ? Tessa8 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 10 maart: marnat Zwanger: cybi: 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat:23 februari: eeg onderzoek, 15 maart: Uitleg isci/ivf. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Uitslag afwachten van Bloed /zaadonderzoek. Bezig sinds april 2009. Klein streekziekenhuis: Pcootje: wachtend op NOD L+R een follikel. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008 Lin71: 15 februari: FM en kijken naar baarmoederslijmvlies bij gyn. Deze is zeer slecht. 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 . Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 14 februari: FM voor 4e IUI olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: Afwachten voor doorverwijzing IUI Ikke124: 4 februari: Gesprek met gyn vervolg plan Tessa8: 23 maart: Afspraak gyn in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli 09 ). Ineke1983: 4e iui gehad. 1e kindje, Bezig sinds januari 2009. Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 0,7 kg Marjolinos: weet nog niet dr. frank of sonja bakker: Doel 15 kg Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg -/-0,5kg Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -1,5 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg
sorry dat ik nu pas reageer eerder las ik het niet. wat lief dankje. tja hoe hou ik het vol geen idee eigenlijk. op geven kan altijd nog he.
marnat je bent een toppertje!! dat je het idd zo lang volhoudt.... wou dat jullie wens nou eens in vervulling mag gaan! marjolinos , bah wat rot zo misselijk! is het al wat afgezakt? Tessa wat fijn dat de uitslag goed is! meiden hier een lange pc avond gehad... computer was gecrasht! ALLES weg! na ja dat kunnen ze miss nog wel weer ergens ophalen ofzo. verder morgen een drukke dag! eerst vergadering en daarna lekker late dienst...dus weet niet wanneer ik morgen weer ff kom spieken! Liefs Ella
goedemorgen meiden, ben gisteravond op de bank gaanliggen en was geloof ik direct vertrokken...manlief was iets na half 11 thuis en toen was ik ver in dromenland... tot vanmorgen iets na 5-en.... daarna niet meer geslapen! Manlief was heel lief naast me op de bank gekropen... Hier sneeuwt het inmiddels weer.... heb het echt zoooo gehad! @ella, hoop dat ze je computer nog een beetje kunnen redden.... @tessa, super dat dat goed is... hier was dat ook goed maar toch krijgen wij IUI omdat bij ons de samenlevingstest niet helemaal goed was. Dus het is toch verstandig omdie te krijgen! Fijn dat hij die uitslag per post krijgt! Vanmorgen alweer een mail de deur uit gedaan voor een vacature en gebeld naar een bedrijf waarvan ik had gehoord dat ze misschien een vacature vrij zouden hebben!
marjolinos spannend!!! hoop dat je snel wat krijgt te horen van dat bedrijf en je mail! wat lief dat je man zo naast je kwam liggen!! heb je alweer op de wii gestaan!? jaaa alles is weg!!! echt balen hoor , maar mn man gaat straks even kijken of er een mogelijkheid is om alles terug te halen... Liefs Ella
Goedemorgen dames, Hier niet veel te melden, behalve dat ik het gevoel heb dat er een carbid bus op knappen staat onder mn schedeldakkie. Marjonlinos, goed bezig meid, je inspanning voor een job wordt vast snel beloond! De juiste mentaliteit is dr in ieder geval! Ella, oje computerstoringen.... er zijn wel programmaatjes op het net te vinden die de oude instellingen terug kunnen zetten, alleen als je dat doet heb je ook je probleem weer terug Wat ben je allemaal kwijt dan, ook je documenten en mail enzo? Wij zijn gisteravond nog even bij een leverancier geweest, en wowwww die had er leuke dingen tussen staan, heb dan ook weer mooi spul erbij weten te scoren...nu nog op mn site zetten. Nu eerst een kop thee!
goede morgen meiden ella@ hoe is het met je computer is ie al weer beter hihi. als hier wat is met de computer en laptop kan manlief het zelf repareren. marjolinos@ hoe gaat het nu met je meis nog misselijk? en wat lief dat je mannetje bij je is gekropen. hoop voor je dat er wat goeds uit al je sollicitaties komt . knuffie hier@ gaat het goed. we zijn net door mijn schoonouders gebeld. pa wil dat we mee naar het ziekenhuis gaan ,hij moet voor controle . ik vermoed dat ie bang is voor de uitslag .want we moeten alle bij mee. hoe is het eigenlijk met vlinder en ineke?
Goedemorgen, Hier weer gewerkt en nu weer lekker thuis. Hier eigelijk niets te melden. Ben benieuwd pcootje naar je nieuwe spullen. Elle werkse. Marjolinos vervelend hoofdpijn op komst. Hoe is het met de anderen?
Daar heb je gelijk in... Nou ik wens jou en alle andere meiden heel veel succes en doorzettingsvermogen toe!!! En ik maar zeuren...