Hoi! Ik ben na 2,5 jaar ook weer in de MMM en ook weer eens hier gaan kijken. Heb nu dochterje van bijna 2 (heerlijk!) en we gaan nu voor een broertje of zusje. Zag dat anderen ook rond deze tijd aan de pregnyl mochten, die heb ik zondag gezet. Maandagavond fijn geklust en nu maar weer op het wachtbankje! Veel suc6 iedereen!
@Marjolinos, Spannend vrijdag de IUI! Ga alvast voor je duimen @Lin, Hopen dat jou ei even blijft zitten! @Marnat, Ik moet toch beter opletten, je schoonvader. Balen dat het klussen niet gelukt was trouwens. Hopelijk lukt het vanavond wel. Soms is het ook lastig, omdat het misschien soms als "moeten" voelt.. Best goed toch 2 kg kwijt? Of had je meer verwacht. @Pcootje, Hier ben ik, het is inderdaad wat stil hier... Ik was vanmiddag werken dus vandaar. @Gwen, Welkom! Super dat je een dochtertje hebt. Spannend dat jullie voor een 2e gaan. Is je 1e zwangerschap ook dankzij de mmm gelukt? Als je op de lijst wilt, mag je jezelf erop zetten of het ff melden dan wil 1 van ons het ook wel even doen
tessa@ nee ik had niet meer verwacht maar wel gehoopt hihi. zolang mijn 2 goeie spijker broeken niet passen grr gaat er weinig af. anders word het maartje 40 of 42. ik wacht nog even ik vind het zonder van de broeken om ze weg te doen. zijn nieuw.
Joehoeeee ze zijn er weer.... meiden ik reageer morgen of later op de avond ff , zo ff snel eten en dan wil ik graag ff een uurtje slapen, vanavond nog een vertegenwoordiger en ik ben nu al bek af, mn ogen branden in mn koppie. Tot laterssssss en veel blijven kletsen he
@Marnat, Meer is natuurlijk altijd waar je op hoopt. Komt echt wel goed. Ik hoop dat je snel die broeken past! Ga voor je duimen hoor! @Pcootje, Doe rustig aan meis! Lekker een uurtje slapen is goed voor je! Goed dat je naar je lichaam luisterd. @Hier, Ga zo ook maar eens koken. Manlief is nog niet thuis helaas. Maar ik heb wel honger al hahaha. Heb vandaag maar 3 crackers op Ik weet t slecht... maar ik had geen tijd om meer te eten.
Pakt rode zakdoek en zwaait hieierierierierier ben ik pcootje. Heb wel een beetje maar eigelijk nog niet echt ei pijn. Wel ietsie pietsie eiwitte afscheiding. Sorry voor details, maar wanneer zal die springen. Anders zat ik dag 14 vaak op 23 a 25 mm en springt het ei pas. Nu maar hopen...................Blijf zitten tot vrijdag en tja anders zaadjes leven toch wel ruim 48 uur????
Hey Meiden, Wat zit je lichaam toch raar inelkaar pfff, marnat idd heb flinke ruzie met de testen Maar moet mijn gevoel maar volgen en niet te vaak gaan testen, en wacht gewoon nog een week af, en als ik dan niet ongi wordt test ik pas...ben nu de teleurstellingen wel een beetje spugzat hihi. Vanmiddag hier ook 3 uur geslapenop de bank, schaam me kapot. Had zelfs de hond vergeten uit te laten, die arme schat...hij moest zo nodig stond te piepen bij de deur Meiden ik denk dat ik morgen even weer kom kijken hoe het met iedereen gaat, dit meiske gaat vroeg op bedje...Mijn energie is op voor vandaag Tot morgen dames, een fijne avond gewenst
typje@ kalm aan meis slaap lekker. lin@ als het goed is wel 48 uur blijven de zaadjes goed. een keer extra klus er tegen aan kan geen kwaad.
Gaaaaappp slapen was me niet gegund, man en dochter oorlog in de kamer...tja dan lig je al moeder te wippen in je bed.. en ga je dr maar weer uit, heb net ff lekker lang gedouched en ben weer iets fitter. Lin tussen de 24 en 48 uur is normaal, in zeldzame gevallen 5 dagen, kweet niet hoeveel eieren die gozer dan gegeten heeft ....of het is de paashaas himself
Eens zien, wat heb ik onthouden........ vast niet veel Marnat, heeft de foto's gemaakt, heb je al wat verkocht? typje, ook al moe..... wil niet lullig doen maar je klachten lijken toch ergens op Gwen, welkom. Tessa, dank je wel meid, vaak luister ik niet zo goed hoor nar mn eigen lijf, maar omdat ik vanavond de vertegenwoordiger nog krijg leek het me wel verstandig, helaas mislukt dus.... ik lees morgen wel op de bestelbon wat ik allemaal besteld heb met mn duffe kop Nog iets vergeten?????
5 dagen!!! wow dat moet echt de paashaas zijn dan haha pcootje lekker geslapen!? alweer wat opgeknapt? marnat nee heb de brief nog niet.... hopelijk morgen! is het morgen al de 18e?? want dan kan ik ook bellen mocht ie er morgen niet zijn! maar moet dan met het oude zh bellen nog niet met de nieuwe.... lin wat spannend! heb je de pregnyl al gezet? ik vond de vloeistof wat pijnlijk , heb jij dat ook!? maar dat is vast omdat het lichaams eigen vloeistof is toch!? succes meid!!! duim heel hard voor jullie! tessa wel goed blijven eten he! rustig aan meid en goed om jezelf denken hoor! tyoje ja idd , die teleurstellingen zijn altijd weer moeilijk he.....! niks aan! groot gelijk dat je dan later gaat testen.. ook al zal dat wachten daarop dan ook best moeilijk zijn! meiden hier een drukke kinderfeestje gehad!! haha was erg gezellig. met zn allen naar de apekooi! en daarna nog frietjes gegeten bij mn vriendin. was leuk! nu heeeerlijk op de bank hangen met kopje thee en tijdschriftje! fijne avond allemaal!! Liefs Ella