dan ga ik morgen gelijk bellen! want ik wil ook weer verder!!!! hoop dat het snel weer kan! Liefs Ella
Nee hier nog geen pregnyl, hoewel de gyn het wel wilde geven als ik het zelf ook wil. Maar zoals afgesproken met een beetje Femara en een beetje zelf willen we het eerst tot mei zo proberen. Als ik morgen ei spring heb dan zijn er hopelijk nog zwemmertjes over. En anders helaas. En als vrijdag ei springt dan hebben we nog kans vrijdagavond hahahahah.
iemand moe veel slapen. Tja kan er wel bijhoren.............Over een weekje gewoon nog een testje doen. pcootje word nu ook goed in de gaten gehouden.............nog 9 dagen marnat is winkeltje online begonnen hopelijk werkt het en levert het goed op is er al post geweest??? Verder ben ik het ook even kwijt.
lin dan heb ik me vast vergist met de pregnyl! meende dat iemand pregnyl moest zetten... neeee nog steeds geen post! hoop dat je ei vrijdag springt!!!
ok!!! ja ik heb het net gelezen! sorry! marjolinos is het gelukt met de pregnyl? spannend hoor! heb je er erg veel last van!? Liefs Ella
NOD Lijst: 19 februari: Vlinder3 26 februari: Pcootje, Marjolinos 3 maart: ? Tessa8 4 maart: Bloemetjes 5 maart: Lin71 10 maart: marnat Zwanger: cybi: 17 februari: Echo Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat:23 februari: eeg onderzoek, 15 maart: Uitleg isci/ivf. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: 3e IUI mislukt..April weer verder gaan met de 4de IUI.bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Uitslag afwachten van Bloed /zaadonderzoek. Bezig sinds april 2009. Klein streekziekenhuis: Pcootje: wachtend op NOD L+R een follikel. 2de kindje, mk en in de mmm sinds zomer 2008 Lin71: op het wachtbankje. 2de kindje, MK en MA 14 week daarna curretage (8 jan ).Gestart met Femara. bezig sinds okt 2008 . Twee steden ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: 14 februari: FM voor 4e IUI olvg ziekenhuis: Bloemetjes: 22 februari: Afspraak gyn Ander ziekenhuis: Vlinder3: 25 februari: Bespreken wat en wanneer HSG Ella27: Afwachten voor doorverwijzing IUI Ikke124: 4 februari: Gesprek met gyn vervolg plan Tessa8: 23 maart: Afspraak gyn in nieuw ZH. 1e kindje, Bezig sinds april 2008, MK (juli 09 ). Ineke1983: 4e iui gehad. 1e kindje, Bezig sinds januari 2009. Afvalrace: Pcootje: Sonja bakker: Doel 25 kg , -/- 5 kg marnat: eigen dieet: Doel 7 kg - /-2 kg Lin71: eigen dieet: Doel 10 kg - /- 1,5 kg Marjolinos: weet nog niet dr. frank of sonja bakker: Doel 15 kg Tessa8: eigen dieet: Doel 5 kg -/-0,5kg Typje: Eigen dieet: Doel 3 kg- / -1,5 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Vanmorgen op de weegschaal gestaan en jawel totaal nu 1,5 kg. Niet slecht voor een anderhalve week nu.
ik ben ff bij aan het lezen, probeer nog gewoon te reageren... @typje, ik spuit zelf, heb er geen moeite mee! Vanavond zaten we nog gezellig bij mijn ouders aan tafel! Het is een enerverende middag geweest en ben dan ook kapot! heb voor het eerst iemand dood gezien en dat was vreemd, het was opa maar toch ook niet! morgen de crematie!
ik had vanalles willen reageren, maar benhet allemaal alweer kwijt... sorrie meiden... van de pregnyl word ik altijd kriegelig.... alsof mijn lichaam gilt zeg maar! heel raar. verder heb ik nergens last van! @ella, leuk dat je kinderfeestje geslaagd was! @ll,wat gaan jullie goed met afvallen... ik moet heel eerlijk zeggen dat ik al even niet op de weegschaal gestaan heb. als ik eraan denk zal ik dat morgen ff doen! Morgenochtend probeer ik nog ff wat te komen kijken, maar moeten om9 uur alweer naar mijn ouders. Dan om 11 de crematie, wat na tafelen bij een restaurant en dan naar het huis van opa met mijn familie om te kijken wat mijn broers en ik willen hebben! Slaap lekker allemaal!
Zo, ik ben uitgewerkt voor vandaag, lekker op tijd he Ik kan me toch nog herrineren wat ik heb besteld hahaha paar leuke dingen, bbq, terrashaard, potkachel en vuuremmertjes , nu nog zomer Hmmm ik wordt in de gaten gehouden???? Why???
marjolinos , sterkte morgen meid! kan me voorstellen dat het slopend is... sterkte! pcootje door wie word je in de gaten gehouden dan!?
oowzooo!!! meiden ik ga!!!! moet nog ff bed opmaken... heb daar nu echt geen zin meer in , maar ja zal toch wel moeten he! welterusten dames! en tot morgen!
big sister is ........... Lol pcootje heeft pb trusten ella. Ga er ook zo in moet morgen werken. Ben hier pas morgenavond weer. En nog niet echt eipijn hier